نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
۰ |
۰
انتخاب سخت بارسلونا؛ نایکی یا پوما؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه بارسلونا باید هرچه سریع‌تر بین نایکی و پوما یکی را برای اسپانسری کیت‌هایش انتخاب کند.

بارسلونا در آستانه تابستان با تصمیم سختی روبروست و قصد دارد اسپانسر کیت‌هایش را از نایکی به پوما تغییر دهد. خوآن لاپورتا، رئیس باشگاه، مشتاقِ به حداکثر رساندن تمام جریان‌های درآمدی است و معتقد است که می‌توان از طریق اسپانسرها پول بیشتری به دست آورد.

پوما مایل است تا مبلغ بیشتری نسبت به نایکی پرداخت کند. به گزارش مارکا، بلوگرانا در حال حاضر ۱۰۵ میلیون یورو در هر فصل از نایکی دریافت می‌کند که ۲۰ میلیون یوروی آن متغیر است، در حالی که پوما ۱۲۰ میلیون یورو در هر فصل پیشنهاد داده، اگرچه دقیقاً مشخص نیست که متغیرهای این قرارداد به چه میزان هستند. چیزی که می‌تواند تفاوت ایجاد کند این است که پوما مایل به پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو پاداش امضا است. مشکل این است که بلوگرانا برای خروج از قرارداد فعلی خود با نایکی که تا سال ۲۰۲۸ اعتبار دارد، باید حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو غرامت بپردازد، اما این پاداش امضا می‌تواند مشکل را حل کند و همچنین مبلغ قابل توجهی را به باشگاه تزریق کند.

همچنین گفته می‌شد که بارسلونا قصد دارد از علاقه پوما برای بهتر کردن شرایط معامله با نایکی استفاده کند، اما بعید است که شرکت آمریکایی پوشاک ورزشی ارقام خود را افزایش دهد. در هر صورت لاپورتا عادت کرده که روی خودش و بارسلونا شرط‌بندی کند. به نظر می‌رسد چسبیدن به نایکی تغییری در وضعیت بارسا ایجاد نخواهد کرد و آنها باید به هر طریقی که می‌توانند وضعیت مالی خود را بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی