نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
زشت مثل ادبیات و رفتار هاشمی‌نسب/ این دستیار چه کمکی به استقلال و فوتبال می‌کند؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مجموعه رفتارهای دستیار جواد نکونام در فاصله ۲۴ ساعت سوالات و ابهامات بسیاری را در ذهن فوتبال دوستان ایجاد کرد.

طبق قانون سازمان لیگ مربیان ۲۴ ساعت قبل از مسابقه در کنفرانس خبری حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند. در دنیای فوتبال اهمیت این کنفرانس‌ها به حدی است که یکی مثل مورینیو می‌گوید مسابقه فوتبال از کنفرانس قبل بازی شروع و در کنفرانس بعد بازی تمام می‌شود.

در تمام دنیا مربیان از این امکان به عنوان یک سلاح استفاده برای پیروزی تیم خود تلاش می‌کنند اما ببینید در فوتبال آماتور ما چطور این امکان از سوی مربیان نادیده گرفته می‌شود. آنها که شان خود را بالاتر از پاسخگویی به خبرنگاران می‌دانند و به عنوان یک رانت دستیاران خود را یک در میان به مقابل دوربین‌ها می‌فرستند!

اما فعلاً ما با این رفتار جواد نکونام کاری نداریم که هفته‌هاست در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند. او هر بار که آمده آنقدر در مورد مسائل غیر مربوط به بازی حرف زده که حاشیه‌هایش به استقلال لطمه بیشتری زده است. پس شاید خود هواداران استقلال هم راضی باشند که سرمربی مصاحبه نکند اما سوال اینجاست با چه متر و معیاری او برای خود جانشین می‌فرستد؟

این یک سوال بزرگ در کل فوتبال ماست که مربیان بر اساس چه توانایی‌هایی برای خود دستیار انتخاب می‌کنند؟ اساساً دستیار قرار است چه کمکی به سرمربی کند؟  ما چهره‌هایی داریم که آشکارا در رسانه‌ها گفته‌اند که دستیاران را از میان دوستان طناز خود انتخاب می‌کنند تا در اردوها آنها را بخندانند و خوش بگذرد!

مواردی هم داشته‌ایم که دستیاران با توانایی داد زدن و تحت تاثیر قرار دادن داور انتخاب شده‌اند! دستیارانی هم هستند که می‌توانند تمرکز مربی حریف یا بازیکنان دیگر را به هم بزنند و خلاصه در فوتبال ایران کلکسیونی از چنین دستیارانی هست اما دریغ از دستیاری که خود پتانسیل سرمربی شدن داشته باشد.

یکی مثل گواردیولا یکی مثل آرتتا را دستیار خود می‌کند که به عنوان سرمربی هم توانایی رقابت با او را دارد. کسی که در مواقع سخت مسابقه بتواند با مشورت و کمک فکری خود به سرمربی کمک کند اما اینجا چنین کسی یک خطر بالقوه برای جانشینی خود سرمربی است!

با پذیرش این ضعف فرهنگی باز اصل سوال باقی می‌ماند که فرضا دستیار قوی نمی‌آورید تا خطری متوجه خودتان نباشد اما می‌توانید کسی را بیاورید که لااقل به وجهه و اعتبار شما و فوتبال ضربه نزند!

با این نگاه کافیست مروری کنید بر آن ۲۴ ساعت کنفرانس قبل بازی تا بعد بازی که جواد نکونام مهدی هاشمی نسب را به جای خود فرستاد. او با زبان بدن و با زبان سر حرف‌هایی زد و کارهایی کرد که این سوال برای همه ایجاد شد اصولاً نکونام چه هدفی از فرستادن هاشمی نسب به میدان داشته است؟

کسی که در کنفرانس قبل بازی آن حرف‌های عجیب و غریب را زد. او گفت که از حاشیه سازی استقبال می‌کنیم و از کجا معلوم که صدرنشینی استقلال حاصل همین حاشیه‌ها نبوده است؟ و با گفتن این حرف و این اعتراف ناخواسته ارزش‌های فنی کار نکونام را زیر سوال برد! انگار کادر فنی استقلال هیچ بهره‌ای از توان فنی ندارد و تنها با حاشیه می‌خواهد جام بگیرد!

هاشمی نسب سپس در یک رفتار توهین آمیز به باشگاه حریف هم بی‌احترامی کرد. در دنیای فوتبال که امثال کلوب و گواردیولا آنگونه به هم احترام می‌گذارند او سابقه و کارنامه خودش را هم زیر سوال برد و گفت تنها یک گلش در دربی را به یاد دارد! کاری کرد که به خبرنگاران هم برخورد که شعور آنها را نادیده گرفته است.

کسی که تمام شهرتش را مدیون زدن چهار گل در دربی به استقلال بود و به همین واسطه با پیشنهاد رقیب روبرو شد. فوتبالی‌ها به یاد دارند که آن زمان استقلال مدافع لازم نداشت و با این تفکر که حریف را خلع سلاح کند هاشمی نسب را خرید! شاید از این منظر او حق داشت که جایگاهی برای توانایی فنی در فوتبال در نظر نگرفت!

هاشمی نسب در این کنفرانس بالودگی به داوری هم پرداخت و گفت با توجه به غیبت یامگا و گلسیانی شاید بهتر باشد داور برای دو تیم پنالتی نگیرد. او با این ادبیات بازیکنان تیم خودی را هم تحقیر کرد که یعنی آنها پنالتی زدن بلد نیستند و اگر یامگا نباشد استقلال پنالتی لازم ندارد. هر کجای دنیا اگر یک مربی چنین حرفی زده بود همان لحظه از تیم کنار گذاشته می‌شد!

پس از حاضر نشدن جواد نکونام در نشست خبری پس از دربی، خبرنگاران ترجیح دادند از مهدی هاشمی‌نسب سوالی نپرسند و کنفرانس او را تحریم کنند. مربی استقلال هم در فرصت صحبت خودش گفت: «دیدم به درصد مالکیت توپ اهمیت دادند، اگر بیشتر از یک امتیاز می‌دهند، مبارک‌شان باشد.» یک توهین دیگر.

اما تمام حاشیه‌های هاشمی نسب تنها محدود به حرف‌های او در دو کنفرانس قبل و بعد بازی نبود. او به محض ورود به زمین به سمت تماشاگران استقلال رفت و به آنها سلام نظامی داد تا خود را سرباز آنها معرفی کرده باشد و با این کار نسبت به طرفداران پرسپولیس که سال‌ها او را تشویق کرده بودند، بی‌اعتنایی کرد. توقع دارید چنین رفتاری بدون واکنش باشد؟ و از تماشاگر بالای سکو جز توهین و فحاشی چه کاری برمی‌آید؟

اصلاً همین رفتار بود که منجر به پرتاب‌ها به درون زمین قبل از شروع مسابقه شد، آن زمان که هنوز بازی برگزار نشده بود که تماشاگران از نمایش تیم خود ناراضی باشند.

و اما حرف آخر، اساساً این گونه رفتارها چه کمکی به استقلال و جواد نکونام می‌کند؟ حالا کمک به فوتبال و شخصیت و جایگاه دستیاران و مربیان و شغلی که باید الگوی بازیکنان جوان باشد بماند برای وقتی دیگر.

بیشتر بخوانید: همین که هنوز استقلال را از پایین نگاه می‌کنند یعنی دربی را بردیم/ پرمهره‌ترین پرسپولیس این سال‌ها را متوقف کردیم/ استراتژی نکونام عالی بود 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸۷
  • حسینی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    من نمی‌دونم که کسی که این مقاله را نوشته کیست ولی هر کی هست کاملا مشخصه داره عقده‌ها و مسائل شخصی خودشو مطرح می‌کنه .
    • ساوالان IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      مهدی هاشمی نسب خودش خوب می داند که استقلالی نیست.. ولی داره نقش بازی می کند. باور کنند که استقلالی هست.. چاه باید خودش اب داشته باشد. نه با ریختن چند سطل اب!!!!!!!!!!!! تمام افتخار هاشمی نسب در پرسپولیس جامانده. برای پول رفت.. الان دیگه هیچی ندارد. روش نمی شود بگوید چند قهرمانی و فلان بهمان در پرسپولیس داشتم... کل عمر فوتبالی این بشر خلاصه شده یک سال بازی در استقلال و یک گل در دربی!!!!!! جالبه نکونام هم یکسال در استقلال بازی کرده.. این دو نفر کاسه داغتر از اش شدند . پدر پیشکوست استفلال...
    • فرهنگ کیسه همینه IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      اتفاقا ماموریتشو داره دقیقا بر اساس شخصیتش انجام میده .شخصیتش همینه وبر اساس شخصیت داره پول میگیره................
    • شمسعلی US ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      اسطوره های کیسه: سوشا مکانی🤭 مهدی هاشمی نسب😂 وحید قلیچ🤣 ؟ مبارک کیسه باشه 🤪
    • ح IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      چقدر سخت تحمل واقعا یت برای طرفدار کی3
    • حمید علوی CA ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      برای مربی کامل شدن، رشد شخصبت در ابعاد مختلف لازمه نه فقط بعد فنی. خوش به حال ما که در جوانی هوادار استقلالی بودیم که سرمربی و مربی اون استقلال، شخصیتهای اخلاقمند، توانمند و عاشقی چون شادروان منصورخان پورحیدری و پرویزخان مظلومی بودن. انسان‌هایی که احترام به حریف قدیمی و هواداراش براشون یک اصل حتی مهمتر ار نتیجه ی دربی و قهرمانی بود..یاد اون نیمکتهای با شخصیت به خیر ، نیمکتهلیی که منصورخان، غلامحسین خان مظلومی ، ناصرخان حجازی و پرویزخان مظلومی روش میشستن. و
    • کیسه هوچی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      آدم دلش بحال این بنده خدا میسوزه خبرش هم فاقد اهمیت هست
    • حق DE ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      واقعیت به مزاج تو خوش نیامد شد عقده ! اینو در زندگی یاد بگیرید اگر کسی دست رو تعصبات شما گذاشت سریع از کوره در نرید آدم متعصب کور و کر میشه ، داره واقعیت رو با ذکر منبع میگه مردم کور و کر که نبودن همه مصاحبه هاشمی نسب رو دیدن هیچی از فوتبال و تاکتیک نمیدونه که بخاد صحبت کنه کوچه خیابانی صحبت می‌کنه با خبرنگاری که دنبال جواب فنی است نمیشه اینجوری صحبت کرد خب باید فرقی با هوادار بکنه کری خوندن مثل هواداران در مجازی مگر جاش در کنفرانس مطبوعاتی است
    • fred US ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      بزرگوار! شما فرض رو بر این بزار که طرف پرسپولیسی هست و داره عقده هاشو بیرون میریزه. خدایی تو خلوت خودت دودوتا چهار تا کن ببین بد گفته؟ آخه مثلا این آدم سواد داره؟ چه کمک فکری به نکونام میده؟ یا کاریزمای کریم باقری رو داره که تیم مدیریت کنه؟ اونم آدمی که خودش در دوران بازی بازیکن پر حاشیه ای بوده؟
    • ابراهیم US ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      خبر ورزشی این خبر از تو بعید بود هرکی اینو نوشته از کار مهدی خان هاشمی نسب خیلی خیلی سوخته چنین بی احترامی به مربی یک تیم پرطرفدار میکنه اخه تو درجایگاهی نیستی که چنین حرفای راجب استقلال ونکونام بزنی .خبر ورزشی خیلی کارت زشت بود تحریم خبرورزشی از طرف هواران استقلال اجرایی میکتیم هشتک خبر ورزشی خیلی سوختی را اجرا میکنیم و تحریم هم میکنیم سایت خبر ورزشی دیگه بلاک میشه واز همه طرفداران میخواهم خبر ورزشی با این ادبیات زشت علیه مربیان استقلال تحمل نمیکنیم .
    • نگار GB ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      اتفاقا نویسنده این مقاله خیلی خوب و بدرستی انتقاد کرده چون از رفتارهای سخیف هاشمی نسب نمیشه براحتی گذشت، دوره رفتار چاله میدونی و یا عربده زدن کنار زمین و تاثیر روی داورها گذشته، روش کثیف و همیشگی نکونام‌ها و مجیدی‌ها اینه که حتی در صورت برد، هر بازی الکی به داوری گیر میدن تا بازی بعدی به نفعت سوت بزنند، این رفتارهاست که سخیفه، استقلال یک مرد داشت اونم ناصرخان خدابیامرز بود، روحش شاد، کیسه دیگه به عمرش جوانمرد و بامرام و با اخلاق نداشته و نداره
    • Badboy IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      احسنت دقیقا منم نظرشمارو دارم این مثلا مقاله که میخواد بگه توهین زشته خودش کلا داره توهین می‌کنه و عقده خالی می‌کنه.بله سلام نظامی داد چون طرفداری تاج حرمت نگه میدارن نه اینکه توهر بازی مثل بعضی از لنگیا شعور خودشونو زیر سوال ببرن.بعدشم شما بعنوان مثلا رسانه نوشتاری مشخصه بدجور سوختی از این حرکات به حق آقامهدی سرطلایی....
    • مارال عظیمی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      ببین چه داغی به دل تیم پیروزی گذاشته که نویسنده لنگی عقده گشایی میکنه هاشمی نسب مثل ممدعلی پیروانی نه دزده نه شارلاتان نه هوچی،،عیب هاشمی نسب یکرنگ بودنشه،ولنگی سوزی،،
    • mhmdjfrkrd@gmail.com IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      دید علی پروین به همه بازیکنان فحش میده کسی جرات نداشت مقابلش وایسته،،، فقط هاشمی نسب جلوش ایستاد پروین هم عقده ای دید تماشاگران بیشتر هاشمی نسب رو تشویق میکنن بعده بازیهای آسیایی که مهدی رو دقیقه هفتاد وارد زمین کرد ولی مهدی باز دقیقه هفتاد وپنج گل زد همون بازی، بعده برگشتن به ایران پروین گفت اگه هاشمی نسب طلا هم باشد من نمیخوامش،، اینطوری جواب محبت هاش رو دادند اونم دیگه فراموششون کرد،، تحقیق کنین بعد نظر بدین، بهروز رهبری فرد هم در برنامه پژمان بازغی نصف راستشو گفت برید ببینید چی شد هاشمی نسب، دشمن خونی پرسپولیس شد
    • ali IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      از ادبیات و گفتارش کاملا مشخصه هاشمی نسب کارشو ک همون سوزوندن لنگیاس بدرستی انجام داده قبول کن این اراجیفم ننویسن ک از شدت سوزش دق میکنن
    • رضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      نگارنده مطلب بشدت از مهدی هاشمی نسب کینه داره و قطعا طرفدار تیم فرمزه' اهل قلم باید وجدان داشته باشه
    • جهان IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      قطعا این ادم مشکل روحی روانی داره از بد حادثه درپرسپولیس فوتبالش گرفت وبازیکن معمولی وکاملا متوسطی شد که به لطف سرزنی وچند گل حساس زدخیلی خیلی خیلی بیشتر ازظرفیتش معروف شد بعد هم درتوهم وباد موفقیت نسبیش خوابید وبه ان شکل ازپرسپولیس جدا شد وچون ظرفیت وبصیرت مدیریت انتقال به استقلال رانداشت ان نمایش مضحک روبعد ازگلش به پرسپولیس دراورد وازحال رفت!!!!!!اینهمه انتقال بازیکن بین دوباشگاه اتفاق افتادا اما هیچ وقت این مسخره بازیها را ندیدیم الان هم که مثلا مربی شده درسن ۵۰ سالگی هنوز همان ادم پرحاشیه بی جنبه و...هست ما کسی را ندیده ایم که اینطور دنبال دشمن تراشی برای خودش باشد مگر اینکه طرف حالت روحی نرمال نداشته باشد
    • حسین IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      کاملا موافقم مهمترازاون حرفت کوتاه مفیده بود خیلی حال کردم،،
    • آرمین IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      چرا بجای پاسخ منطقی فقط مثل خوده هاشمی نسب فقط هوچیگری میکنید ؟؟کجا ی فوتبال حرفه ای بکار بردن کلمات زشت هست ؟؟شما که قدمت دارین و مکتب دارین و دو ستاره دارین و حتی از رئال و منچستر هم خودتون رو بالا تر میدونین ولی حرکات زشت بازیکنان تون که آخریش حرکت زشت و فضاحت بار حردانی بود را افتخار حساب میکنید اگه توی این چند سال بجای واویلا و وامصیبتا و مظلوم نمایی اصول حرفه ای گری رو رعایت میکردین این وضعیت تیم تون نبود که هر دهسال بهتون جام بدن
  • حمید IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    این بیچاره تو کل عمرش یه حرف درست زده و اون جمله این بود که گفت که از حاشیه سازی استقبال می‌کنیم و از کجا معلوم که صدرنشینی استقلال حاصل همین حاشیه‌ها نبوده است؟ بخدا نمیدونم از روی سادگی و حماقتش بود یا از روی صداقتش اما بدون شک نکونام و دستیارانش چرک ترین و ناجوانمردانه ترین فوتبال تاریخ ایران را دارن یعنی من یاد نمیدم یک مربی و تیمش برای جمع کردن امتیاز تا این حد کارهای چرک و زشت انجام بدن. بازی دربی رفت یا بازی پرسپولیس فولاد تو اهواز ماهیت نکونام و داردسته اش را نشون داد .تمام تاکتیک تیمشون اینه که یه اتوبوس بذارن جلو دروازه خودشون و کل تیم از کادر فنی و بازیکنا گرفته دائم اعتراض و دعوا میکنن و آخرین مورد کثافتکاریشون هم صالح حردانی بود که به تماشاگراشون اشاره میکرد که بطری پرتاب کنن داخل زمین تا بازی بخوابه و یه امتیاز تمیز دیگه کسب کنن!!!!
    • احمدرضا IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      دقیقا زدی تو خال!!!! نکونام با این تاکتیکش نیازی به دستیار فنی نداره بلکه یه مشت لمپن و اراذل نیاز داره تا کنار زمین عربده بکشن و تمرکز داور و حریفو به هم بزنن جالبه که حتی به بازیکناشونم میگن که لجن بازی و چرک بازی کنید تا امتیاز بگیریم یادمه اون سال که محمود فکری سرمربی استقلال بود بعد از بازی استقلال با فولاد به بازیکن فولاد گفت فقط کارکشته بازی.... یادتون داده!!!!!! اونایی که فوتبالین یادشونه ....
    • اکبر IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      فکر کردید نکونام یکی مثل هاشمی نسب رو میذاره کنارش که مشورت فنی بگیره؟! نه برادر! هاشمی نسب چیزی از مسائل فنی بارش نیست. هاشمی نسب واسه همین دلقک بازیا شده دستیار نکونام اون رفتار حردانی هم نتیجه مربیگری نکونام و هاشمی نسبه. همون فصل قبل بازی پرسپولیس فولاد تو اهواز هم کل بازیکنان فولاد تو 90 دقیقه یا داشتن دعوا میکردن یا وقتکشی.....
    • پیروز IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      چرک و مافیا و کثافت نشأت از دوران وزارت مسعود سلطانی فر گرفت که پرسپولیس رو پنج سال پشت هم قهرمان کرد، دیدید که سال بعد نه سلطانی فر بود نه تاج، که پرسپولیس نتونست قهرمان بشه اما بلافاصله بعد اومدن تاج به فدراسیون دوباره کثافت کاری ها و مافیای فوتبال با داوری های کذایی پرسپولیس رو قهرمان کرد. واقعا اگه پرسپولیس قویه پس چرا تو آسیا هیچ غلطی نکرده؟ مثل روز روشنه خودتون رو به اون راه نزنید و گذشته ی ننگین تون قبل از سلطانی فر رو از یاد نبرید که زنگ تفریح همه اعراب بودید.
    • مارال عظیمی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      شما لنگی ها میدونید کثیف ترین فوتبالی تاریخ یعنی افشین شارلاتان با اون بی شرف بازی هاش چندسال ازداورها و تیمهای مقابل و بخصوص درمقابل تیم ساپینتو امتیاز گرفتید
    • حسین IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      دمت گرم. متاسفم برای آدمایی که از این رفتارهای زشت و ناشایست نکونام و هاشمی نسب حمایت میکنن. امتیاز گرفتن به چه بهایی؟ اصلا فلسفه ورزش فوتبال چیه؟
  • Milad IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    سلام خدا را شکر که ادمی مثل هاشمی نسب از پرسپولیس رفت ادمی مثل نکونام باید یکی مثل هاشمی نسب کنارش باشد چون شخصیتی مثل هم دارند پس فرقی نداره کی مصاحبه کنه با خبرنگاران
    • فؤاد IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      تو فعلا بسوز و بساز ، اتفاقاً خبرنگار و نویسنده این سطور مشخصه فقط برای خودش حق قائل است نه اختیار انسانهای دیگر ، ضمنا همین تماشاگران پرسپولیس بودند که بدترین توهین‌ها را به هاشمی نسب که این‌همه برایشان افتخار آفرید نثار کردند ، یادت باشه جواد نکونام توهین نکرد فقط دلش نمی‌خواد مصاحبه کنه و ترجیح میده مربی و دستیار خودشو بفرسته ، خب مگه جرمه ؟ این شما هستید که خودتان را بزرگ قلمداد می‌کنی وگرنه همین آقای هاشمی نسب هم یک روزی باید سجده شکر بجا می‌آوردید که با روزنامه یا مجله ای مصاحبه کنه ، مگه همین آقای هاشمی نسب نبود در برنامه آن مجری هتاک شرکت کرد و به حواشی پایان داد چرا اونجا از ایشان تقدیر نکردید ، شماها معلومه حساب شخصی داری نه دغدغه فوتبال و صحبتهای سرمربی ، چرا که نکونام اینقدر برای آقای هاشمی نسب اعتبار و شخصیت قائل شده که صحبتهای ایشان را مثل خودش می‌دونه و این یعنی حرمت به کمک و مربی خودش ، امیدوارم از این پاسخ نترسید و نشان بدید، متشکرم
  • نیما IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    این هاشمی نسب اگر در مورد پرسپولیس صحبت نکنه کسی اصلا آدم حسابش نمیکنه فقط هر فصل موقع بازی پرسپولیس با تیمی که این اصل و نسب توش عضویت داره مجالی میشه برای خودنمایی !
  • امیر IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    فرهنگ لمپنیسم در شخصیت ایشان موج می زند
  • غضنفر US ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    فیلم دیوانه ای از قفس پرید ادم به یاد این مهدی می اندازد کسی که با میلیون ها هوادار خودش را در گیر می کند بجز دیوانگی و مشکل عقلی داشتن این فرد برای فوتبال ایران بجز ضرر چیزی ندارد خودش که مشکل دارد حالا غلامپور و جواد هم شبیه او شدند البته جواد که جریان دزدیدن پیراهن مسی و نامردی کردن در حق تیم فولاد در کارنامه‌اش وجود دارد
    • مارال عظیمی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      احتیاط کن پیراهنی از منزل شما ندزده،مش غضنفر
  • مملی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    این آدم سادیس داره چون خانواده نداره برای خانوادش فحش میخره انشاللله اینم بابای خودش را زودتر بفهمه کیه
    • ماشا IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      نه تو خونواده داری با این اسمت ممدلی. اگه داشتی که اسن حسابی هم داشتی
  • هاشمی بی اصل و نسب IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    اگر دقت کنید میبینید که در طول یک سال هیچ خبری از هاشمی نسب نیست فقط موقع بازی پرسپولیس که میشه سر و کلش پیدا میشه و شروع میکنه به مصاحبه تا خودشو مطرح کنه. باشه بابا!! تو خوبی. خوبه دیگه نسل عوض شده و کسی اینو یادش نیست اما هی به زور میخاد بیاد خودشو بندازه وسط.....
  • مملی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    خدایییش قیافش کفاره لازم میکنه
    • ناشناس IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      اتفاقا من هم میخواستم از قیافش بگم این از اون آدمهایه که همیشه توی جیب لباسشان یک سلاح سرد چاقو حمل می‌کنه بنظرم میشه با یه چوب کلفت چنین آدمهایی را ادب کرد حله حله
    • مرتضی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      ای‌کاش کامنت با عکس بود ببینیم قیافه شما چه شکلیه
  • ایمان IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    آخه این بیاد درباره مسائل فنی چی بگه آخه از تاکتیک چیزی نمیفه این بشر البته کل نیمکت کیسه از بالا تا پایین از نظر فنی چیزی بارشون نیست فقط چرک بازی کردن بلد شدن
  • ایمان IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    آخه این بیاد درباره مسائل فنی چی بگه آخه از تاکتیک چیزی نمیفه این بشر البته کل نیمکت کیسه از بالا تا پایین از نظر فنی چیزی بارشون نیست فقط چرک بازی کردن بلد شدن
  • مملی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    این هول بازی پیشکسوتهای پرسپولیس با میلان بود آمده بود به زور تو پیشکسوتهای پرسپولیس تا بازی کنه انداختنش بیرون از تیم از اون روز بد بود بدتر شد اما خیلی بده معلومه عقده داره
  • مهران IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    واقعا میلیاردی به این کلاهبردار میدهند برای چه کسی که سر استقلال هم کلاه گذاشت رفت گفت پرسپولیس به من 70 میلیون میدهد اگر استقلال 100 میلیون بدهد من به استقلال می روم(حرفهای فتح الله زاده) پرسپولیس بهش 7 میلیون هم نمیداد استقلال هم بیشتر از 10 بهش نمیداد با شانتاژ و هوچی گری کلاه استقلال را برداشت الان هم داره هوچی گری میکنه چون لیاقت بزرگ بودن را ندارد
  • Masha IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    وقتی یه طرفه به قاضی بری نتیجه همین متون که نشانه کوته فکری عده ای عقده ای هستش میشه. اگه دستیاری ایشون بدرد نمیخورد که بازیکنا شادیهاشون رو دلی باهاش تقسیم نمیکردن. حضور بعضیا تو این ساید ...!!!؟
    • اسلم بلوچ IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      حضور دلی معنی نداره برادر ما هر چی عقده بود از بازیکنان کادر فنی و داوری های دربی بود دیدیم ولاغیر داوری بحث برانگیز اگر واقعا واری دیگری بود که از نظر من نبود و اگر بود مصلحتی برای استقلال بود تا کار را براشون در بیاره بازیکنی که خراب میشه رو بازیکن دیگه باید داور حتی برای این که اذهان رو قانع کنه که رنگی سوت نمی زنه میرفت صحنه رو بازبینی میکرد که اصلا داور صحنه ای به این مهمی رو نرفت ندید و ساده از کنارش رد شد بعدش سر صحنه کرنر هم بازیکن استقلال پیراهن بازیکن پرسپولیس گرفته و اجازه پیشروی نمیده ولی داور باز از کنارش رد شد بازی رفت هم توپی که یک درصد هم احتمال نداره پنالتی باشه رو پنالتی میگیره ولی بازم میگم تیمی که میخواد قهرمان بشه باید با تمام عوامل داخلی و بیرونی بجنگه و اجازه اما و اگر به هیچ کس نده بنظرم پرسپولیس تا همینجای کار هم برای ما قهرمان بی چون چرا هست انشالله به امید قهرمانی پرسپولیس که اگر نشد حق قهرمانی سپاهان هست که خیلی در حقش نامردی شد و تیم سپاهان گردن زدن
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    حرف حق خیلی سوزش داره. مرحبا به مهدی سر طلایی
  • حسین ذبیحی«نسیم» IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    من متولد1331مشهدهستم‌وهاشمی‌نسب راکاملا می شناسم.تربیت خانوادگی و محیطی که اورشدکرده وفقر دوره کودکی و جوانی باعث ساخت شخصیت هنجارشکنی امروزاوشده است.
    • ماشا IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      این یعنی داش مهدی خوزستانی ازوووووون سالها تا حالا نشسته رو دل امثال تو داره زجرتون میده. خب عقده ای هستین دیگه. امثال ماها به امثال شماها نمیبازیم...تا بسوزه...
  • لنگ تهران IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    هرچی هم خوب نباش همین که لنگی رامیسوزنه براماکافی مثل سپهر حیدری
  • مهدی پرسپولیسی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    واقعا باید تاسف خورد به حال این فوتبال.
  • دربی باز IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    همین که فکر این خبرنگار رنگی رو درگیر کرده کافی هست ، بیشتر بنویس
    • پرویز IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      ناز شستت دربی باز.گل گفتی
    • ماشا IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      بابا این خبرنگار فلک زده هم واسه ثنار پول تو جیبی که ازامثال افشین لپپو میگیره این چرندیاتو نوشته .بزار چن بازی دیگه که لنگیا فهمیدن سوسمار هم ابی ازش گرم نمیشه و تیم کمباد شد و در مقابل سرطلایی همچنان بازی به بازی گلزنا رو در آغوش میگیره و بجا سرمربی میاد کنفرانس، یا اسمشو عوض میکنه یا دیگه از خیبر خرم اباد مینویسه
  • مسعود IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    هاشمی نسب بازیکن خوبی بود ولی دوران بازیگری اون تمام شده و باید در زمینه فنی و مربیگری خودش را نشون بده . با این حاشیه ها و ادبیات به نظر می رسد از نظر فنی چیزی در چنته نداره و با حاشیه می خواد روی تیتر روزنامه ها باشه
  • محمد DE ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    کاملا مشخصه الان چند روزه به بازیکن متعصبمون حمله میکنن علتش چیه .ببین چجوری اینارو سوزوند که دارن جر میخورن .نوش جونتون
  • Mehrad 93 IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    من کاری به استقلال پرسپولیس ندارم ولی بیایم ی بار منطقی حرف بزنیم حرف بشنویم من طرفدار هیچکدوم نیستم اما واقعیت رو تو همین خبر حس کردم..بیایم ی بار تعصب رو بزاریم کنار ببینیم واقعیت چیه؟؟ دقیقا امثال هاشمی نصب ها زیادن که وجه فوتبال مارو خراب کردن یعنی واقعا نکونام بار فنی نداشته تیمش صدره ؟؟ یعنی این تیما پنالتی زن نداره دیگه ؟؟؟ شما کنفرانس خبری اوسمار رو ببین ی آدم خارجی ببین چطوری در مورد فوتبال صحبت کرد مقایسه کنید با این آقا...به نظرم اینجور صحبت کردنا ی نوع توهین به شعور مخاطبه... واقعا طرفداران عزیز یکم تعصب رو بزاریم کنار بشینیم تحلیل کنیم این مطلب و این برخورد هارو... واقعا چه بر سر ما و تنها دلخوشیم فوتبال داره میاد
  • علیرضا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    بخدا قسم هاشمی نسب با رفتن به استقلال خودش و عزت و آبرویش و محبوبیتش را از دست داد ، قسم میخورم این حرف من ، حرف دل شخص مهدی هاشمی نسب است ، مهدی در بهترین دوران اوج ، خودش را با دست خودش کاملا نابود کرد...😓👌
  • محمد آبی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    اتفاقا دمش گرم آقا جواد مهدی سر طلایی رو فرستاد کنفرانس تا امثال این لنگی حسابی آتیش بگیرن🤣بعد نگاه کن کی داره این حرفارو میزنه سرباز مکتب عبده،!!!!
  • ناشناس IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    نویسنده ی محترم اگر هاشمی نسب سبب تحریک تماشاچیان پرسپولیس شده در بازی فینال حذفی فصل قبل که کلی بطری و ...‌ به طرف ساپینتو پرتاب کردن کار کی بود بجای این نوشته های رنگی چنین رفتارهایی رو محکوم کنید شماها رسانه باشید تماشاچی بهتر از اون عمل نمی کنه این همه غرض و مرض از کجا می آد خدا می دونه
  • 🍅🍅🍅🍅سرخ اسیا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    این اراجیف نشون دهنده راه درست استقلال وکادرفنی شه.۹۹۳
  • 🍅🍅🍅🍅سرخ اسیا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    این اراجیف نشون دهنده راه درست استقلال وکادرفنی شه.۹۹۳
  • مهدی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    عع
  • شاهین IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    مدتهاست که دیگه کاری به فوتبال ایران ندارم،فوتبال خارجی زیبا ببینید،وقتتون رو برای این فوتبال تلف نکنید،حرص هم نخورید
  • Safa IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    جانم سر طلایی چه سوزشی راه انداختی....💙💙💙💙
  • استقلال محبوب قلبها IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    باعرض پوزش،مزخرفترین تحلیلی بود که درتمام عمرم خوانده بودم،باتشکر
    • هواذار IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      دوست عزیز مشخص شد که از حقیقت گفتن هراسونید کیسه کش
  • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    شاید هم خطیر آدم خوبی باشه این آقای نکونام چیزی از تاکتیک بلد نیست جز لمپن و جر زنی .بنظر من هاشمی نسب فقط میخواد...
  • محسن IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    همین باعث شده دربارش بنویسی معلومه برعکس چیزهای که گفتی
  • مهرداد IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    در تمام اروپا هیچکدام از خبرنگارا جانبدارانه( از یک تیم خاص) سوال نمیکنند برعکس ایران برای همین تمام سرمربی ها باعلاقه در کنفرانس ها شرکت میکنند
  • خشایار US ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    ولی پرسپولیس قهرمان نمیشه……. حتی اگه شما درست بگی. :(
  • هاشمی نسب IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    حداقل شما کمی ادب و انصاف داشته باشید، والله ادبیات شما در تحقیر ایشان مظهر زشتی و ناشی از سوزش شدیده و إلا هاشمی نسب نظر خودشو گفت، شما چرا آتیش گرفتید؟!
  • عدالت IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    همین که شمادارین میسوزین کافیه
  • محمد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    معلومه بد سوختی داداش آب و بریز اونجا که میسوزه
  • بهمن IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    نگذاریم لات بازی و ادبیات چاله میدانی این فرد و امثالش دامن فوتبال ما بگیرد با این کارها و هوچیگری نمیشود به جایی رسید امثال این فرد هیچ آشنایی با فرهنگ و ادبیات مربیگری ندارد
  • با افتخار استقلالی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    هاشمی نسب دلاور ضد لنگپولیس
  • شهرام IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    دم نویسنده گرم.. الحق واقعیت را نوشتی
  • رحیم حسن شالی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    میدونی چرا استقلالی اون امثال شماها هوادار تیم حکومتی هستید شما حکومتی ما تاجی باعث افتخاره
  • خسروپرویز IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    اگه هاشمی نسب کمکی نکنه!! شما بعنوان یک سایت وزین چه کمکی میکنی با این همه تخریب شخصیت دیگران،تمام سوز خبر آنلاین و طرفداران سرخ از اینه که نمی تونید ببینید چطور یک بازیکن با تعصب سرخ، حالا عاشق استقلال شده، این برای شما قابل هضم نیست ، خسته نشدین اینقدر برعلیه استقلال چیز مینویسی یعنی یک نفر مثه تو که شاید صاحب خبرآنلاین هم نباشی حاضری بخاطر نفرت از یک تیم پرطرفدار تیشه به ریشه خودت و خبرآنلاین بزنی برای خبرآنلاین متاسفم که هر بی سر و پای را نیاره بر ضد استقلال مطلب بنویسه دل میلیون ها استقلالی را آزرده کند
  • مصطفی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    معلومه هاشمی نسب خوب سوزنده😄😄
  • سیدمهدی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    رسانه های پرسپولیسی بعددربی ازخشم شان برای استقلال حاشیه درست می کنندبسوزید بسوزید
  • حامد IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    خبرورزشی کاملا معلومه داری طرفداری میکنی،یکی از پیروزی داری انتقاد الکی میکنی صدتا از استقلال،خودتم میدونی بیربط نوشتی،خیلی وقتا همه اینطور طنز صحبت میکنن،خیلی تابلو نکن طرفداریتو
  • سیدرضا IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    واقعا نظر من ذره ای بی حرمتی یا دروغ توش بود که منتشر نمیکنین ؟ حالا میفهمم چرا هر نظری که زمان فرهاد در مورد استقلال میدادم کمتر منتشر میشدو نزدیک یک ماهه دوباره مثل اونروزا شده برخورد شما و انتشار کامنتهای من . خدا کنه اشتباه کرده باشم در مورد قضاوتم و توبه کنم از اشتباهی که در مورد رابطه ی روزنامه ی شما با فرهاد و جواد کردم و اینکه حتی اگر استقلالی باشی ممکنه بخاطر بغض شخصی از افراد تضعیف تیمو کسی بخواد
  • استقلالی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    آقای علیرضا: غزت ابرو را کسانی از دست دادن تو مسابقه فینال جام حذفی پارسال ساپینتو را هنگام اخراج بی مورد بطری باران کردند(هواداران لنگ کلنگ) از شرف آنهایی رفتند که داور مسابقه پایان بازی همراه بازیکنان لنگ از فرط شادی لالا و پایین می پرید!!
  • فرهاد FR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    امیرعباس واسعی زاده ، پرچم لنگ دست گرفتی با مقاله نوشتن میخوای آرامش بگیری، ولی هرکی برای نداشته هاش میجنگه، نکونام برای قهرمانی، تو برای کامنت جمع کردن.. واقعیت رو بنویس تا معتبر بشی، از سر تعصب هویت خبرنگاریتو خدشه دار نکن. موفق باشی
  • ماشا IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    یه احساسی بم میگه ادمین با نویسنده مطلب هم نظره. دو تا از نظراتم رو منعکس نمیکنه.
  • اسی آبی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    اونایی که به هاشمی نسب و نکونام توهین میکنن مثل نویسنده این مقاله بی شخصیت و بی ادب تشریف دارن چرا؟ اونا یه کاری کردن که شما میگین کار خوبی نبوده شما چرا این بی ادبی رو تکرار میکنین واقعا براتون متاسفم البته حق دارین بسوزین چون با اون همه بازیکن درجه یک و امکانات آنچنانی نتونستین بی مهره ترین تیم تاریخ استقلال رو ببرین
  • حسین IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    نگارنده متن معلومه از اون لونگیایی که هنوز داره میسوزه
  • MMD IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    کلا جامعه ما پوست انداخته. بیست سال پیش وقتی همین خبرورزشی رو باز میکردی از خوندن تحلیل ها و مسایل ورزشی لذت میبردی چون نسلی روی کار بودن که با وجدان و شرافتشون قلم میزدن. اونا الان با نوه هاشون سرگرم هستن ولی لایه ی جدید... فقط خدا بداد آینده مملکتمون برسه. عقده و کینه و حسادت و تقلب بیداد میکنه و هرروز بدتر از دیروز. یه خورده دستتون بازتر بود اون گندکاری بازی با الدحیل که گزارششو ناظر رد کرده روهم مینداختین گردن هاشمی نسب.
  • فرهاد US ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    بقول یه بنده خدایی: همه چیز مان به همه چیزمان می آید!!!؟؟؟
  • فرد ایرانی US ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    سلام . والله من که مات ومبهوتم ازاینهمه اصرارشما اکثریت خبرنگاران از پافشاری شمابر ادبیات بی ادبانه هاشمی نسب !!! هاشمی نسب مگه چی گفته ؟بعدازاینهمه فحاشیهای موجودات طویله بدنام عبده درجواب انهمه زحمات وفداکاریهای مهدی سرطلایی برای انها واقعاشما بودی چه میکردی ؟ هاشمی نسب قلبش ابی بود اما انقدرشرافت داشت درقبال قراردادش به پیروزی صادقانه بازیش را بکنه دیدیم که به تیم محبوبش گل میزد اما این طایفه بدناام عبده این لنگیهای سرخ فاسدحکومتی فقط بهش فحاشی کردند .مگه چی گفت بعدازاینهجه سال ناسپاسی اهالی طویله بدنام سرخ عبده فقط گفت من یک گل دردربی زدم که یادمه این کجاش بی ادبیه ؟ اما سی که به چنین مردشرافتمندوباادبی انگ بی ادبی میرنه بی تردید خودش وهمه اطرافیانش هیچ بویی ازادب وتربیت انسانی بخصوص ایرانیش را نبردند واقعا براتون متاسفم اگه فقط ارزنی شرافت دارید این دلنوشتهازدل خونینن امده را منتشرکنید 💙💙⭐⭐💥🙏🌱🌱
  • آرش کمانگیر IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    برن ازسرورشون واز اوسماریادبگیرن که مثل یک جنتلمن آمدوحرفهای فنی زدورفت امثال بی اصل ونسب درفوتبال ماهیچوقت جایگاهی نداشته وندارن این دلقکان برای وقت گذرانی ولودگی اصحاب رسانه می آیندومیرونداگراین دلقک۲دقیقه بحث فنی کردجای تعجب دارداین هیولا تنها استفاده ای که برای کیسه داردنعره هایش است ولودگیهایش پرسپولیس کبیرازمکتب شاهین افسانه ایست فقط یک مثال برایتان می آورم همین دلقک با افشین پیروانی همبازی بوده افشین پیروانی درطول بازیگریش همگان میدانن که چندین بارمرداخلاق ویکی ازمدافعان برترفوتبال ایران شناخته شده سیدجلال حسینی کریم باقری نعیم سعداوی اینها همگی ازهمین مکتب بزرگ هستن حالا اگه یه کیسه کش معرفی کردیدکه این خصلتها را داشت پس شاعرمیفرماید: اصل بدنیکو نگرددچونکه بنیادش بداست خداونددرهمجا درب وتخته را بهم میچسباندودرآخراین رفتارهای برادرضدفوتبال ازرفتارمنفعلانه کمیته انضباطی نشات میگیره اگه کمیته انضباطی برابرقانون که نفراول تیم بایستی به کنفرانس بیایددرغیراینصورت جریمه ومحروم خواهدشدصورت میگیره تاکی بایداینهمه بی قانونی وبی احترامی به رسانه هاصورت پذیرد؟؟؟؟؟
  • علی IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    این مقاله بیشتر شبیه انشای یک پرسپولیسی بعد از تساوی در دربی است
  • سالاری IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    همانطور که کیسه از جام حذفی ، راحت حذف شد از لیگ برتر هم حذف میشود. چون بازی بلد نیستند و جواد باید دایم لب زمین آتروباتیک کار کنه
  • احمد IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    باعرض سلام واقعا کاری ندارم که بی احترامی میکنه وگستاخی میکنه بماند خبرنگاران عزیز شماکه اونجاهستید چهارتاسوال فنی بپرسید ازاین بنده خداتابدونیم این بجزفهش ودادزدن کاردیگه یی هم بلده یانه یکی مثل اوسمارهم دستیاربوده الان داره بزرگترین تیم ایران را اداره میکنه
  • امیرحسین IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    از باشگاه کیسه که مکتبش جعل و هوچی گری و خشونت است مگر توقعی بیشتر می‌ره .در کل تاریخ باشگاهشون جز مرحوم حجازی که اخلاق داشت یکی دیگه پیدا نمیشه علتش مشخصه سیاست باشگاه جذب بازیکن و مربی خشن و عصبی است حتی طرفدارانشان هم خشن و عصبی اند در 4 دهه گذشته حتی یک نفر از این باشگاه در آسیا چهره نشده و از نداشتن اسطوره شدیدا رنج می برند .نکونام و هاشمی نسب با یکسال بازی کردن تو این باشگاه شدند اسطوره . کسانی که حتی ده دقیقه نمی توانند جلو خشم خودشون در کنفرانس خبری بگیرند.بنده خدا راست میگه اگر این حجم از خشونت و حواشی در این باشگاه نبود که نتیجه نمی گرفتند .هواداران و بازیکنان پرسپولیس قهرمان همیشه با صبر و بزرگواری خود درسهای زیادی به این باشگاه دادند
  • مهدی IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    چرا جدیدا خبرنگارها زوم کردن رو نکونام و علیه اون مطلب نوشتن شما خبرنگارها چه گوهی میخورین تو این فوتبال فکر میکنین همه باید به شماها احترام بزارن خودتون هر غلطی بکنین و هر چرت و پرتی رو بنویسین اگه حرکت نکونام بی احترامی هست حرکات شماها که دروغ به مردم تحویل میدین که بدتره. تمام مطالب شما نشان از عقده ای بودن شما هست
  • Ebi IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    مث اینکه حاج مهدی بازم بعضیا رو بدجور سوزونده ما استقلالی‌ها دوسش داریم ،پس طبیعیه شما فشاری بشین ، یحیی زمانی از شیرمرغ تا جون آدمیزاد صحبت می‌کرد و هر روزم قهر بود هیشکی ب فکر ادبیاتش نمی افتاد الان توی لنگی فشاری شدی و می‌دونی قهرمانی پریده داری هذیون میگی ،ما عاشق حاج مهدی هستیم
  • فوتبال پاک IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    مشکل هاشمی نسب نیست مشکل سازمان لیگ و کمیته انضباطی هست که این کادر فنی وقتی در فولاد هم بودن همینجوری جو سازی و توهین به رقیب میکردن،استقلالی ها یادشون رفته که محمود فکری راجبشون چی گفت ،این مقاله فارغ از هر نوع تعصب رنگی ،یک تلنگر به سازمان لیگ هست که چقدر حقیر و ناچیز هستن
  • علی US ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    وقتی کسی بیادجای سرمربی که با مصاحبه مشکل داره وبا صراحت اعلام کنه ما از حاشیه استقبال می کنیم باید فاتحه فوتبال را با این مربیان خواند وفدراسیون هم با قدرت این گونه افراد را بفرسته به دنبال گاوچرانی تا با گاوبازی دنبال ماجرا جویی باشند
  • عدالت IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    همینجوری که نویسنده عقده هاش رو خالی کرده وبا پول بیت المال داره برعلیه تیم تاج وکادرفنیش می‌نویسه که این رویه تو کل روزنامه ها وصداوسیمای میلی هم انجام میشه طرفدارهای تمشون هم دارن باطناب اینها میرن توچاه آدم اینقدر عقده ای نمیشه کمی هم به نونی که میبری خونت فکر کن البته ایجورنونها به شماها میچسبه مثل اون کارت‌های هدیه تیم ملی که خورده شد وصدای کسی در نیومدتویی که شخصیت نداری نباید به کس دیگه در مورد شخصیتش صحبت کنی عقده چیز بدیه حالا حالا باید بسوزید
  • علی اس IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    خوب می‌کند که نکونام جواب خبرناهارها مثل تو را نمی‌دهد.....
  • سید IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    مهدی سر طلایی سرور لونگیائی
  • استقلال IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    خوب یه دفعه بگو خودت طرفدار تیم پیروزی هستی چرا انقدر به حاشیه میری
  • صابر IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    بازیکنان زیادی بین دو تیم رد و بدل شدن،چرا بقیه اونها فحش نمیخورن.خودش دنبال حاشیه هستش
  • مهدی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    برای خبر ورزشی و این آقا که این مطالب رو نوشته متاسفم.شما داری لیگ ایران رو با لیگ انگلستان مقایسه میکنی؟ بگو کجات سوخته تا واست مرهم تجویز کنم
  • لنگی سوزشی US ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    درود بر مقاله‌نویس لنگی 👏 عمق سوزشت رو نشون دادی و تمام لنگی‌هایی که نظر گذاشتن حقارت در جمله جمله‌ی شما لنگی ها موج می‌زنه آرزو می‌کنم سال جدید ب آرامش برسید 💙💙💙💙
  • مسلم IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    دقیقا دارین با این مطالب عقده هاتون رو خالی میکنید اومده سلام نظامی کرده به هوادارتیمش کجاش ایراد داره؟؟؟ همین کارها رو صدبرابرشو بیرانوند عالیشاانجام میدن چرااونجا لال میشین معلومه اینها رو هژبری میده بهتون چون زورش به خودنکونام میرسه
  • مسلم IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    یه فوتبالیست تیم ملی واستقلال پیروزی بازی کرده نمیتونه درمورد فوتبال نظربده ولی شما که معلوم نیست کی هستی واز کجا اودی کارشناس میشی تو اروپا وفوتبال روز دنیا هم خبرنگار به خاطر علاقه خودش به یه تیم بازیکن وپیشکسوتتیم رقیب رو میکوبه؟؟؟
  • محمد FR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    همین که با کارهاش وحرفهاش داره لونگی هارو اینجوری آتیشی میکنه یعنی صددرصد در کارش موفق شده.وقتی یک شخصی میاد جلوی دوربین میگه من استقلالی هستم یعنی اینکه تمام مدتی که با تیم رقیب بودم وجامهایی که گرفتم همه‌اش برا من دوزار نمیارزه پس خواهشن هی نگید این آقا همش یک فصل تو استقلال بوده همان یکسال واسش به اندازه تمام سالهایی که با لونگیا بوده میارزه. واین درختی که این مطالب را نوشته معلومه خوب سرویس شده.
  • دتن US ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    هر تیمی یک دلقک داره اینم بی سوادی بنده خداجلب توجه میخاد
    • تاج IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      محمدعلی افشین پیروانی😂
  • ناپیدا IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    درطول تاریخ انسانهای زیادی داشتیم که با یک گروه یا حزب خاصی همراه شدن اما بعدازمدتی وقتی باخصلتها عقاید افکار آنا آشنا شدن.دیدن سلیقشون به اینا نمیخوره .الان سوشا قلیج وآقای هاشمی نسب هم نمونه ای از اون آدمان
  • هوادار IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    آقای مهدی چکار کردی همه کباب کردی هیچ کدومشون آرام و قرار ندارن ازدرد سوزش حرفهای شما همش بالا و پایین میپرن. دمت گرم
  • حسین IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    سوزش داره بد سوزنده دم مهدی گرررررررم
  • رضا US ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    عقده گشایی خبر ورزشی نسبت به تیم بزرگ استقلال ..باعث تأسف هست که یکی مثل افشین فرش دزد که شارلاتانی تو مکتب لنگ رو افتخار می‌دونه واسه خودش و تیمش هیچگونه نقدی نمیشه ..ولی کافیه ی بازیکن یا مربی استقلال کوچکترین حرفی بزنه ..امثال شما بیشترین هجمه رو بهشون وارد میکنید..اصلا باعث این اتفاق ها تحلیل های آبکی و جانبدارانه امثال شماست که باعث اتفاق های حاشیه ای میشه
  • علی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    هاشمی نسب واسه تاجی ها افتخاره مثل نصرتی و شیث نیست که دنبال باجناقند مثل کنعانی نیست دنبال یه جای خلوت داخل اتوبوس میگرده مثل نادر محمدخانی نیست که یواشکی میره زن دوم میگیره و دچار بحران میشه
  • تاسف برای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    حالا چی شده شمانگران استقلال شدی؟ اصلا چه ربطی به شما داره که تاثیرگذاری مربیا رو پایش کنی. نگران نباشید بابا. ده تا بازی دیگه مونده و هنوز سیستم داوری و تبانی جواب میده. جام امسالم مال شماس مثل این چند سالی که اسنپی تحویلتون دادن. کاش ما صدر ونبودیم اینقدر عالم و ادم برا لنگ تیتر نمیزدن. چقدر رسانه دارید شما. از داوری دربی سود بردین بازم طلبکارین. ایول به این وقاحت
  • Zorro IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    آقای نویسنده ی این مقاله ی چرند من نه استقلالی ام نه پرسپولیسی ولی به عنوان یک دکترای علوم تربیتی بارها این مصاحبه ی هاشمی نسب رو گوش دادم هیچگونه توهین و بی احترامی و زشتی ای در کلام ایشون نبود لطفا عقده های رنگی خودتون رو ننویسید و به خورد مخاطب ندهید،حتما ایشون نقش مثبت و پررنگی در کادر مربیگری استقلال دارند که بازیکنان استقلال عاشقش هستند و دوستش دارند شما آقای نویسنده لطف کن بین اینهمه مشکلات ورزشی در فوتبال این مملکت به یک نفر کلید نکن و خودتو به نفهمی نزن و مطلب سخیف ننویس که کلام خودت و مقاله ی بچه گانه ات از هر زشتی زشت‌تر هست برو به کثافتکاری تیم ملی بپرداز که با اینهمه ستاره و دستیار و ادعا یک اکرم عفیف رو نتونست کنترل کنه با فضاحت و دلقک بازی امثال بیرانوند،طارمی،کنعانی و خلیل زاده حذف شد با سه تا حمله سه تا خورد و غرور یک ملت رو نابود کرد،برو به بی حیایی بیرانوند بپرداز که به داور بازی میگه به من کارت نده سه کارته هستم هر چی بهت میگند نوش جونت! بجای اینکه به هاشمی نسب و ادبیاتش بپردازی که امثال خبرنهار هایی مثل تو رو مودبانه سوزاندند.
  • کاظم IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    هاشمی نسب خودت را خیلی گم کرده ای فکر میکنی کمک مربی ژاوی در بارسلون هستی
    • مهیار IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      از اینکه با حرفاش داره اتیشتون میزنم خیلی رازیم....ولی کاش بجای اینهمه چرت و پرت نوشتن راجب هاشمی نسب یکم راجب تبلیغات سپهر حیدری حرف میزدین 😜
  • حمایت ریسی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    واقعا نویسنده این مقاله معلومه که خیلی لنگی هست که اینطور با صبحت های هاشمی نسبت سوزش گرفته اولا توحق نداری به باشگاه بزرگ استقلال توهین کنی دوم حرف حق زده امثال شما ها دنبال خبر دروغ نوشتن هستید بعدش سال گذشته چرا هواداران لنگی به مهدی هاشمی نسبت چرا توهین کردن اون موقع ایشون تو فولاد بودن چرا اونه نمیگی
  • امیر خان IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    هم عقده ای هستین هم طرفدار دو آتیشه پیزوری،،تویی که این مقاله رو نوشتی فقط عقده گشایی کردی وگرنه حرف فنی یا شاخصی تو صحبت هات نیست،سراسر عقده و حقارت
  • رضا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    سلام شخصی که این متن رو در خصوص آقای مهدی هاشمی نصب نوشته کاملا مشخصه که لنگی هست و بدجوری سوخته و هنوز جای اون گل و شادی گل آقا مهدی بعد گلش تو در بی به تیم لنگ بدجوری سوزش داره و هنوز خوب نشده ، نگارنده ی این مقاله که زر مفت زدی ولی برو آب رو بریز همونجات که سوخته و بدجوری م سوخته و داری میسوزی، به تو و امثال تو ی ه هرچی لنگی جماعت چه که تخم کاشته ی بولینگ عبد و هستید و در خصوص تنها تیم دوستاره دار آسیایی میای نظر میدی ؟ ذهن نحس ت رو برا تیم استقلال کبیر باز نکن و فضولات خوری ت رو برو تو تیم لنگ انجام بده ، تخم حرومزادگی و حروم لقمگی تو خون و نطفه ی تک تک امثال تو هست که میای در خصوص استقلال کبیر ، تاج ایران ، فرافکنی میکنی ، چرا از تیم لنگ و اینکه اینهمه پول رو از کجا میاره که بدهی هاش یکی یکی پرداخت میشه و بازیکنا ی ه گرون قیمت خریده چیزی نمی گی؟ چرا از اینکه عروس آسیاست و با کمک وزیر و رئیس فدراسیون و داورا هر سال میکشینش بالا صحبت نمیکنی ؟ چرا از اینکه سرمربی ش رو به زور و خارج از قانون از تیم مشهدی گرفتید صحبت نمیکنی ؟ از پنالتی ۱ متر خارج از محوطه جریمه و سایر اهدایی های داورا
  • آبی دل سوخته IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    من خودم آبی هستم ولی از دربی راضی نیستم جواد برا نشست ها نمیاد بخصوص دربی اینو میفرسته حاشیه درست کنه که خودشو پشت اون مخفی کنه هوادار و دوست و دشمن نگاها به اون معطوف بشه و همون فرار رو به جلو معروف وگر نه هیچ بدرد تیم نمیخوره آخه چ رزومه و کارنامه ی داره بجز حرف های پوچ و بی معنی و ادعای کاذب
  • مجید IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    سلام. متن را کامل خواندم، بنده مصاحبه هاشمی نسب را هم کامل دیدم. همه در جواب خبرنگاری که برای ایجاد حاشیه و اصلا" به دور از جریان مسابقه سوال مربوط به گلهای وی در گذشته میکند چه ربطی به مسائل فنی بازی دارد که شما از پاسخ کاملا" درست هاشمی نسب ایراد میگیرید؟ و یا سوال جنگ لفظی نکو نام و خطیر همینطور. چه ربطی به مسابقه و دربی دارد که خبر نگاران میپرسند؟ حال شما به جای خراب کردن شخصیت و زیر سوال بردن افراد قلم و تریبون دارد چگونه با شخصی آن هم هاشمی نسب که همه فوتبالی ها جایگاه و اعتبار وی را به یاد دارن و توانائی وی در مدیریت و فوتبال را میشناسند زیر سوال میبرید؟ فقط میشه فهمید که دشمنی شما به هردلیل در حرفه شما . راهی برای سو استفاده شما از جایگاه خودتون هست. لطفا در کار شریف خبرنگاری شعور داشته باشید.
  • سعید IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    معلومه خبرنگاران لنگی خبر ورزشی بد جوری دارن میسوزن مهدی هاشمی نسب بد سوزونده بیچاره های بی بابا مسعود
  • نوید IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    جناب نویسنده که مشخصه چقدر از اون گلی که هاشمی نسب توی دربی زد خشمگینی هنوز! اینو بدون، هاشمی نسب پرورش یافته علی پروین هست، با همون ادبیات و درک و فهم. اومد استقلال ولی ذات و ادبیاتش قابل تغییر نیست. شما بگو سید جلال چه کمکی به فوتبال می کنه و در صحبت هاش چه تفاوتی با هاشمی نسب داره، افشین پیروانی چه کمکی می کنه، بادامکی چی؟! همه اینها که مثل هاشمی نسب صحبت می کنند. چند نفر مثل کریم باقری ایرانی درست و حسابی روی نیمکت دارن؟! تقریبا هیچی!
  • mohammadms@systemgroup.net IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    نوسینده لنگی متن بسوز که ظاهرا آقای مهدی خوب سوزونده
  • 88 IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    درود ی زمان ما ناصرخان رو نیمکت مون بود، منصورخان بود، غلامحسین خان بود، الانم جای اون بزرگان قالتاق میرزا و ... احترام ب تیم حریف، ب هوادارای حریف، مربی حریف سرلوحه کارشون بود الانم ...ی مقام دهمی اون سالها رو با ده قهرمانی با این جنابان عوض نمیکنم، مرام بود و مردونگی، صداقت بود، روحشون شاد
    • سیدرضا IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      جدی میفرمایید ؟ ما طی دوسال قهرمان و نایب قهرمان لیگ ، قهرمان و نایب قهرمان آسیا و دبل کردن در رسبدن به فینال آسیا ، فقط و فقط بخاطر یک فصل سوم شدن خیلی ببخشید دودمان منصورخانو بباد دادیمو حتی قبول کردیم یه پرسپولییی بیاد فقط منصورخان بره ، حجازی خدابیامرزو روز اول چهل هزار نفر رفتیم پیشوازش ، تیمو بعداز هفت سال قهرمان لیگ کرد، با قدرت و پشت سرگذاشتن عراق عربستان امارات چین و ترکمنستان برسونه فینال آسیا ، اما سال بعد چندم شد حیا کن رها کن راه انداختیم ؟ نایب قهرمان لیگ ، دوم جناب ، هوادار برد میخوادو قهرمانی ، حافظه ی خیلی کوتاهی هم داره . جدی دیگه نفرپایید
  • نوید IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    یه گزارشی از بیرانوند از اول فصل تا اینجا هم تهیه کن خبرنهار پیروزی چی عزیز! از عشق دهه شصتی بگو، از مصاحبه هایی که کرد توی تیم ملی بگو، از ادبیات سخیفش بگو وقتی با داور صحبت کرد و به داور گفت هر چی بهت می گن نوش جونت، از اینکه برای پیروزی سرمربی تعیین می کنه، دروازبان دوم تعیین می کنه بگو، از سوتی هاش فاجعه آمیزش و تاثیرش توی حذف ایران از جام ملت ها بگو، از سوتی هاش توی لیگ بگو، اینکه با این ادبیات و سوتی هاش چطور این همه ادعا داره بگو!
  • شبخیز IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    طوری به مربی و کمک مربی تاختی و خارجی را ها به رخ کشیدی که انگار خبرنگاران ما مثلا خیلی خرفه ای هستند ،نکونام بد هاشمی نسب بد آیا شفر و ساپینتو و استراماجونی‌ هم مشکل داشتند یادت رفته با ساپینتو چه کارها نکردند هنوزم معلوم نیست‌ چرا اخراج شد ،شما خبرنگار ها قصد صربه به استقلال دارید
  • ممدوحی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    زشت نویسنده این مقاله هست و واقعا جای سوال هست که خبر ورزشی با چه معیاری چنین نویسندگان بی سواد و بی فرهنگی را انتخاب میکند، رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای نویسندگی حداقل انتظاری هست که از یک نویسنده انتظار می‌ره ... چنین متن های ضعیفی شاید به لحاظ جنجالی بودن آن پربازدید شود اما در بلند مدت منجر به ریزش بیشتر از پیش مخاطب خواهد شد...
  • رحیمی MD ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    خبرنگاری که اینجوری داره عقده گشایی میکنه یادش رفته که اسطوره های لنگی چه کارهایی که نکردند از پیروانی و شیث بگیر تا حرف زدن بیرانوند با داور بازی قبل دربی و حرکت داعشی ایشون مقابل دوربین خطاب به هواداران استقلال ولی طرز صحبت هاشمی نسب خوشم اومد که اون حرفش تا حالا داره این بدبخت رو میسوزونه همونجوری که تو اون دربی همه لنگی هارو آتیش زد
  • سعید IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    زشت مثل خبر ورزشی
  • ۶۶۶۶۶۶/۶۶۶۶۶۶ IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    کبوتر با کبوتر باز با باز.این گروه مربیان کیسه سر و ته یه کرباسند فقط این بنده خودم سوزشش از پرسپولیس بیشتره. البته در جواب اراجیف این بشر باید گفت. که: از کوزه همان برون تراود که در اوست
  • Sharukh IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    درود بر خبر ورزشی. ببینیداین بشرحتی بین رفقای خودش درهر2تیم بدلیل اینکه فردی هست عقده ایی.هتاک نامتعا دل.جائی نداره فقط وفقط بدلیل اینکه همه تیمها میدونند نکونام که یکی از راه‌های کسب.نتیجه هوچیگری و تحت تاثیرقراردادن کنارزمینه این هتاک بددهن را باهاش قرارداد امضاکرده الا هاشمی نسب چه علم فوتبالی داره و چه معلومات بجز قلدری هوچی‌گری و لات بازی چه هنر و فن فوتبالی داره تا به بازیکنان استقلال بده
  • سعید IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    سردبیر و دوستان پرسپولیسی نه به شما نه به هیچ احدی ربط ندارد سرمربی استقلال چه کسی رو واسه مصاحبه می‌فرستد و نع شما و نه هیچ کسی در حد این نیست بخواهد درمورد باشگاه استقلال چرت و پرت بگه و بنویسه . قشنگ معلومه دردتون کجاست . لطفا آروم باشید و در صورت درد لبانتان روی هم فشار دهید تا بلکه تسکین یابید . هاشمی نسب و هر دوست پرسپولیسی که الان طرفدار و هواخواه استقلال هست تازه راه درستی رو پیدا کرده و از غفلت رهایی یافته پس وقته آن رسیده که شماهم توبه کنید شاید رستگار شوید . در کل فارغ از هر چیزی آقای نویسنده شما این نوع تیتر زدن و نگارش کلماتت می‌تواند از لحاظ قانونی برای شما و سایتتون مشکل ساز شود کمترین موضوع وارد کردن تهمت و توهین و ایجاد هنجار اجتماعی هست که حتی خود بنده بعنوان هوادار استقلال میتوانم ازتون شکایت کنم اما هرکسی یک درکی از زندگی دارد شاید شما هم تااین حد رشد کردید موفق باشید
  • قرمز جنوب IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    🤣🤣🤣 این بنده خدا که سواد آنچنانی ندارد فکرکنم ۶ کلاس خونده چیزی از علم فوتبال حالیش نیست استقلالی ها صرفا این را استخدام کردن یه پولی هم بهش میدن وظیفه اش فحاشی به پرسپولیسی و داوران هست در حقیقت الان هاشمی گنده لات تیم استقلال در زمین و هانی کرده گنده لات و سردسته هواداران استقلال هست یه شعبون استخونی کم دارند
  • علیرضا جهانشاهی IN ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    فوتبال تموم میشه محبوبیت میمونه ولی این بی اصل ونسب مثل گربه کوره میمونه علی پروین تو رو ادم کرد یادت رفته؟طرف که حرف میزنه شخصیتش معلوم میشه چقدر خوشحالم این ادم تو پرسپولیس نموند برای جواد چکش همچین دستیاری لازمه
  • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    حرف حق جواب نداره، جدا از طرف داری از تیم Aیا B, به نظر شخصیت مربی مهم تر از بار فنی است ، استقلال از این نظر سال به سال به قهقرا رفته ، شخصیت وحرکات بچه گانه نکونام را کنار زمین ببینید بقول قدیمیا در و تخته خوب به هم جفت وجور شدن
  • جواد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    والله لنگ تو عمر ۶۰ سالش جز در لیگ‌ ایران آن هم‌ با داور و فدراسیون و وزیر چند تا افتخار اسنپی بهش دادن حتی در آسیا در حد پاس تهران هم نیست چقدر استاد فوتبال و کارشناس داره شما تنها افتخارشان ۲ دفعه از دور جام آسیا را دیدید آن هم‌ با نبود تیم الهلال
    • حسین IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      شما دیگه حرف از آسیا نزنین تورو قران. تیمتون با حمایت حکومت و میزبانی در زمان تحریم تیمهای عرب توی ۴ جانبه ۵۰ سال پیش قهرمان شده. تیمهای رقیبتون همشون منحل شدن پسر جون. حتی ۱ بار فینال لیگ قهرمانانو ندیدین بازم حرف از آسیا میزنین؟وقاحت هم حدی داره
    • حسین IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      شما حتی به اسم تیم رقیبتون احترام نمیذارید، زیراب رقیبتونو توی آسیا میزنید، پرچم کشور بیگانه میبرید ورزشگاه، حاشیه برای رقباتون درست میکنید. قطعا به شما نمیشه گفت هوادار و تیمتون هم اصلا حرفه ای نیست
  • سون IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    هر چه در فهم تو اید تو همانی ( هر جور که فکر می‌کنی شخصیت همون شکلیه که به دیگران نشون میدی)
  • حرف حق IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    هاشمی نسب باتعصب باغیرت باخانواده دلسوز ومهربان
  • آریا IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    قبول داشتن و حمایت از هاشمی نسب توهین بزرگی در حق حجازی، پورحیدی، مظلومی و تمام آدمهای باشخصیتی که هم ادب داشتن هم سواد و دانش فنی است اونا کلی احترام داشتن این اقا دوست داره بهش فحش بدند
  • مرتضی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    همه ی اینها رو گفتی ولی اولا خیلی خوشگل و مجلسی نشون دادید که يه سایت کاملا لنگی هستید، دوما قشنگ تابلو هستش هاشمی نسب بدجوری باعث سوزش ماتهت شما لنگیا شده. پس درآخر بهتره بگیم نوش جونتون این سوزش 🤣😁🤣
  • مجید IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    از هوچی گری حرف زدی خواستم بگم هوچیگری یکی از ارکان مهم مکتب لنگیسمه شمام آقای نویسنده بجای قلم یخ بردار که یکم از سوزشت کم بشه مهدی سرطلایی واقعا می‌سوزونه لنگیارا واسه همین این اراجیفا پشت سرش میگن یه نگاهی به تیم لنگ بندازی از همون اول هوچیگر بودن و هستن و خواهند بود
  • محسن IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    مربی چاله میدون
  • کیان IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    سرور هر چی لنگیه ،بسووووووز جووونم
  • مهدی بندری IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    نویسنده محترم اینجا جای عقده های شخصی نیست چطور اونوقت ک کریم باقری تو پرسپولیس بود و فقط بلد بود تو دهن بازیکنای خودشون بزنه و بگه برو رو نیمکت بشین و شلوغ نکن اون خوب بود ولی ب استقلال ک میرسه بد میشه با همین هاشمی نسب بهترین خط دفاع رو ساختیم و با همین کادر فنی دومین خط حمله لیگ هم هستیم اونم با کمبود مهره پس لطفاً الکی ب کادر و بازیکن استقلال گیر نده ضمنا اگه ی آدم کور هم بیاد برای اولین بار سایت شما رو بخونه می‌فهمه ب کدوم رنگ تعلق خاطر دارید
  • عاشق واقعی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    من فوتبال دوستم،رنگیم نیستم،اما این آقا که میگی دست خودش نیست،هرکسیکه بره توتیم استقلال اینطوری میشه.استقلال از زمانیکه قلعه نوعی مربی شد دیگه فوتبال بازی نمیکنه،هوچیگری میکنه .ازمربی شروع میشه به جست وخیز لب خط،کاپیتان هم دستور جست وخیز وهوچیگری داره،تابقیه. بازی کردن را باید از پرسپولیس،سپاهان،ملوان،یاشمس آذر یاد گرفت که فوتبال میکنند. کمم که بیارند میگند تیم طرف حکومتیه.امسال وپارسال حکومتی معلوم بود کیه،دوتا دربی امسال را راحت براشون درآوردن، تا هفته ۲۰لیگ تو گوگل بزنید اشتباهات داوری استقلال یاهرتیمی خواستیدمیاد. امسال تااینجا حداقل۱۴تا۱۶ امتیازداوری تقدیم استقلال کرده،خوب این یعنی رده ۱۰به پایین جدول.اونوقت به تیم‌های دیگه هوچی‌گری میکنند میگندجام اسنپی،امتیازاسنپی.اگرم اشتباه کنه داور برای تیم‌های دیگه یک نهایت دوباره،بعضی اشتباهشم تونتیجه اثری نداره،نه تو۸تا۹بازی از۲۰بازی داوری دخیل باشه،این حکومتیه،نه تیم سپاهان وپرسپولیس که فوتبال بازی میکنه یا تیم‌های دیگه که انسان لذت میبره ازبازیشون. پس هوادارها استقلال که هم مثل اعضای تیمتون هوچیگری ورو داشتن را یاد گرفتید..هیس..
  • رضا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    به نظر جنابی که این گزارش رو تهیه کردی هدفی جز به حاشیه بردن استقلال و بخصوص نکونام و دستیارانش نداری کاملا مشخصه از اینکه استقلال در صدر قرار داره به سیار ناراحت هستی
  • حسام عاشق قهرمان آسیا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    کسی این رفتارها رو تایید نمیکنه اما یه سوال مشخص، شما در قبال رفتارهای درون و بیرون زمین سرپرست تیم رقیب چندتا مقاله نوشتید؟ ایشون هنوز می‌باید دوران محرومیت خودش رو طی میکرد چطور هنوز هستن؟ از هر دو طرف منصفانه بنویسید تا ببینیم کدوم قابلیت تقبیح بیشتری داره؟ بازم تکرار میکنم این رفتار در شان نیمکتی که حجازی پورحیدری غلام مظلومی زرینچه روش نشستن نیست
  • مصطفی فردوس ارا US ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    سلام باید از حق نگذریم که متاسفانه وقتی جا برای آدمهای بزرگ کم باشه آدم کوتوله ها جایگزین میشوند فرقی هم نمیکنه تو کشتی جای خادم ها امثال دبیر میان تو موسیقی جای علیرضا قربانی و همایون شجریان ها گرشا رضایی ها میان تو فوتبال هم جای کریم باقری ها و .... امثال هاشمی نسب
  • حمیدرضا IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    شما هم که این تیتر را میزنید خیلی خوب بلدی چی بنویسی که این همه هوادار دو تیم را به چالش بکشی اصلا فکر کن هاشمی نسب بد یا هیچی بلد نیست این به شما و دیگران ربطی نداره شما خوب باش آقای کار بلد دوستان و هواداران دو تیم هوادار تیمت باش بازیچه دست اینا نشیم که بخوایم به خودمون و دیگران توهین کنیم با تشکر
  • حسین IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    متاسفم برای شما خبرنگار نما که از قلم و جایگاهتون در جهت تخریب تیم مردمی استقلال استفاده میکنید نظر شما خبرنگار قرمز اصلا برای من استقلالی مهم نیست مهدی هاشمی نسب عشق ما استقلالی ها ست
  • . IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    بعنوان یک پرسپولیسی واقعا متاسفم برای تیم استقلال که اسطوره های مثل مرحوم حجازی که در قلب همه ایرانی‌ها جا داره یا مرحوم پورحیدری و حین روشن و زرینچه و... داشت الان امثال هاشمی نسب و جواد چکش و فرناز شدند اسطوره و آبروریزی استقلال که هر کدام یک فصل یا چند فصل نصفه بازی کردند
  • محمدرضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    نویسنده لنگی عقده ای. دم هاشمی نسب گرم که بد سوزونده .
  • سرور لنگ IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    لنگیا بد سوختن😁 🔥
  • لنگینباشیم IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    خبری چه خبراز محمدعلی افشین پیروانی...
  • لنگ سوز IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    مهدی سر طلایی سرور لنگیایی جانم چه سوزشی به پا کردی از خبر نهار خورها تا هوادارای دو هزاری هوچیگر لنگ رو همه سوزونده اینو بدونید که هوادار استقلال در مقابل همتون ایستاده واز جواد و کادرش حمایت میکنه بقول سر طلایی لنگی سوزمون مجازی های این روزا خخخخخخخخخخ لااقل لنگی بودنتون رو دیگه جار نزنید وجدانم آرزوست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی