نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
ژاوی: من محیط خصمانه را دوست دارم!/ وضعیت اقتصادی پاری‌سن‌ژرمن با ما متفاوت است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ژاوی هرناندس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با اتلتیکومادرید وضعیت دو تیم را بررسی کرد و در مورد رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز حرف زد.

بارسلونا یکشنبه شب با اتلتیکومادرید دیدار خواهد کرد و ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در مورد رویارویی با این تیم و قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان و دیدار با پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرد. بازی قبلی با اتلتیکو در ماه دسامبر با پیروزی ۱-۰ برای بارسلونا به پایان رسید و تک گل بازی را ژوائو فلیکس به ثمر رساند. ژاوی در مورد چالش رویارویی با اتلتیکو در خانه خودشان گفت: «فردا یک بازی حیاتی داریم درست مانند بقیه بازی‌هایی که باقی مانده‌اند. آنها به خصوص در خانه بسیار قوی هستند و در سال‌های اخیر خیلی خوب کار کرده‌اند. واقعا بازی سختی در پیش است. ما در شرایط خوبی هستیم، آنها هم همینطور. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم. هر دو تیم از روحیه خوبی برخوردار هستند و اعتماد به نفس هر دو بالاست.»

سرمربی بارسلونا درباره بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: «آنها یکی از سخت‌ترین حریفانی هستند که می‌توانستیم داشته باشیم. من لوئیس انریکه، کادرش و بخشی از تیم را به خوبی می‌شناسم. ما امید داریم که یک‌چهارم نهایی خوبی داشته باشیم. وقت آن است که رویاپردازی کنیم و نشان دهیم که می‌توانیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا رقابت کنیم. آنها حریف آسانی نیستند. ما بیشتر از آنها در لیگ قهرمانان بازی کردیم اما قدرت اقتصادی آنها متفاوت است. صحبت کردن آسان است، باید دید در زمین چه اتفاقی می‌افتد و این بازی تعیین‌کننده‌ای در فصل است.»

سپس گفتگو به ژوائو فلیکس کشیده شد که فردا به متروپولیتانو بازخواهد گشت اما برای بارسلونا به میدان خواهد رفت. ژاوی در مورد مهاجم پرتغالی گفت: «او برای تیم‌های بزرگ ساخته شده است. ژوائو در دور قبل بازی فوق‌العاده‌ای داشت و فردا مهره‌ای مهم خواهد بود.» ژاوی درباره احتمال استقبال خصمانه هواداران اتلتیکومادرید با فلیکس افزود: «من شخصاً محیط خصمانه را دوست داشتم. ژوائو شخصیت قوی‌ای دارد و می‌خواهد استعداد خود را نشان دهد. ما برای بردن بازی به انگیزه زیادی نیاز خواهیم داشت. او همه ویژگی‌ها را دارد که فردا یک بازی عالی انجام دهد. من او را آرام و باانگیزه می‌بینم. او به جایی که خانه‌اش بوده برمی‌گردد. در دور اول بازی فوق‌العاده‌ای داشت و امیدوارم بتواند دوباره این کار را انجام دهد.»

سرمربی بارسا در پاسخ به این سوال که آیا دکو یا خوان لاپورتا با او در مورد ماندن در بارسلونا صحبت کرده‌اند یا نه، گفت: «ما عملاً هر روز صحبت می‌کنیم. دکو موقعیت من را می‌داند، اینکه من به چه چیزهایی فکر می‌کنم را می‌داند، ما در مورد شرایط زیاد صحبت می‌کنیم. تا به امروز هیچ چیز تغییر نکرده است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی