نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
۰ |
۱
صلاح در تعقیب رکورد رونالدو و مسی
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد صلاح روز پنجشنبه با پیروزی قرمزها در مقابل اسپارتا پراگ، رکورد دیگری را در لیورپول شکست و در ردیف لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار گرفت.

محمد صلاح اولین بازیکن لیورپول است که در هفت فصل متوالی ۲۰ گل یا بیشتر به ثمر رسانده، اما او هنوز تا شکستن رکوردهای کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی در همین رده راه زیادی در پیش دارد. صلاح پنجشنبه شب گل سوم قرمزها را در پیروزی مقابل اسپارتا پراگ به ثمر رساند. این گل چهارمین گل او در این فصل در لیگ اروپا بود و به ۱۵ گلی که در لیگ برتر به ثمر رساند و یک گلی که در جام اتحادیه به ثمر رساند اضافه شد و تعداد گل‌هایش در این فصل به عدد ۲۰ رسید. این بدان معناست که او در هر یک از هفت فصل اخیر خود به نقطه عطف ۲۰ گل رسیده است. این مهاجم ۱۳ پاس گل نیز در کارنامه این فصلش دارد که ۹ تای آنها در لیگ برتر و ۴ پاس در اروپا ثبت شدند.

او باید این کار را دو فصل دیگر تکرار کند تا با رکورد ۹ فصل کریستیانو رونالدو برابری کند. اما صلاح تا رسیدن به رکورد مسی که در ۱۳ فصل متوالی حداقل ۲۰ گل و ۱۰ پاس گل به ثبت رسانده راه زیادی در پیش دارد. اگر مسی امسال نیز یک فصل موفق در MLS داشته باشد، می‌تواند این آمار را به ۱۴ فصل افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی