سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
۰ |
۰
یاشوا کیمیش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یاشوا کیمیش تنها در صورت پیوستن به ۵ باشگاه خاص حاضر به ترک بایرن مونیخ خواهد بود و بارسلونا نیز در بین گزینه‌های او دیده می‌شود.

یاشوا کیمیش، هافبک بایرن‌مونیخ تا ۱۲ ماه پیش به عنوان یکی از بهترین‌های جهان شناخته می‌شد، اما در ماه‌های اخیر اوضاع تا حدودی تغییر کرده و توماس توخل او را دوباره به جایگاه دفاع راست بازگردانده است. قرارداد کیمیش در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود و احتمال دارد در تابستان امسال فروخته شود.

باشگاه باواریایی قرار است در هفته‌های آینده مذاکرات مربوط به کیمیش را آغاز کند و طبق گفته فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، این بازیکن ۲۹ ساله نیز آماده انتقال و مذاکره با باشگاه‌های دیگر است. اما کیمیش تنها در صورت پیوستن به یکی از پنج باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی حاضر به ترک بایرن است و پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و منچستریونایتد در لیست او جایی ندارند.

کیمیش در گذشته در بارسلونا به عنوان جانشین بالقوه سرخیو بوسکتس معرفی می‌شد اما همیشه از نظر مالی دور از دسترس به نظر می‌رسید. بسته به خواسته‌های بایرن احتمالا تابستان امسال نیز بارسا با چنین مانعی روبرو خواهد شد. از سوی دیگر، بعید است که رئال مادرید برای خرید او اقدام کند چراکه لوس‌بلانکوس در حال حاضر هافبک‌های خوبی دارد و کیمیش فقط پیشرفت برخی از گزینه‌های جوان‌ترشان را متوقف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی