نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تاکید چندین باره این مجری خطاب به تیم ملی؛ صعود به جام جهانی هنر نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر پیش از اینکه از استودیو وارد استادیوم آزادی شود، بارها و بارها تاکید کرد: این بار دیگر صعود به جام جهانی هنر نیست و تیم  ملی باید دستاورد مهم تری داشته باشد.

مجری برنامه فوتبال برتر پیش از اینکه بازی ایران – ترکمنستان در استادیوم آزادی آغاز شود گفت: در سال ۱۹۷۸ تیم ملی هنر کرد که با هدایت حشمت مهاجرانی و بازیکنانی چون غفور جهانی به جام جهانی صعود کرد، به این خاطر که سهمیه آسیا و اقیانوسیه تنها یک تیم بود. البته که صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه هم با اتفاقاتی که در بازی با استرالیا رخ داد، خیلی سخت بود. اما این بار ۸ تیم از آسیا به جام جهانی صعود می کنند. ایران با توجه به پتانسیلی که در اختیار دارد به طور حتم به جام جهانی صعود می کند و این مهم نیست و اینبار تیم ملی باید در جام جهانی دستاورد داشته باشد.

احتمالا اشاره و نظر مجری برنامه فوتبال برتر صعود به دور دوم جام جهانی است که تا اکنون در تاریخ فوتبال ایران رخ نداده است.

محمد حسین میثاقی برای اینکه نشان دهد، صعود به جام جهانی برای تیم های مطرح آسیا خیلی راحت شده است، اینطور گفت: این بار هر تیمی در مسابقات شرکت کند به جام جهانی صعود خواهد کرد!

بیشتر بخوانید: عکس| لباس عجیب سردار آزمون در بازی با ترکمنستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حميد کلاش IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    اين دوره شده مثل اب خوردن ولي اگه ما بتونيم سعود کنيم دستاورد بزرگي هست فوتبال بکش زيرش قلعه نوعي اگه جام جهاني بره ابروريزي ميشه هر يک موقعيت براي حريف 2گل
  • سیدمحمد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    هنر اون زمانی بود که فقط یک تیم از آسیا به جام جهانی صغود میکرد و مهاجرانی چنین کاری را با شایستگی انجام داد نه حالا که ۸ تیم احتمال حضور از آسیا را دارند!!! لذا اگر در جام جهانی به دور دوم صعود کند تازه برابری با دوره های قبلی است لیکن باید به حذفی هم برود اگر چنین شد شاید بشود گفت که نسبت به دوره های قبل پیشرفت داشته است. البته با بودن قندیل بعید میدانم!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی