نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حسام نواب صفوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسام نواب صفوی با حضور در یک برنامه تلویزیونی در شبکه ۲ سیما از روزهای بستری شدنش در بیمارستان به خاطر بیماری کرونا گفت.

حسام نواب صفوی که از دوستان صمیمی و نزدیک علی انصاریان و مهرداد میناوند محسوب می‌شد، در برنامه‌ای از شبکه دوم سیما افشا کرد که پزشکِ هر سه‌نفرشان یک نفر بوده و زحمات زیادی برای او کشیده تا زنده بماند.

نواب صفوی تاکید کرد که بعد از مرگِ تلخ زنده‌یادان علی انصاریان و مهرداد میناوند او هم کار خود را تمام‌شده می‌دانست اما دوباره به زندگی برگشته است. او گفت حس کردم که دیگر به این دنیا برنمی‌گردم و فقط یک معجزه می‌تواند باعث سلامتی‌ام شود.

حسام نواب صفوی از میناوند و علی انصاریان هم یاد کرد و آن‌ها را فوتبالیست‌های خوبی دانست که در هنرپیشگی هم استعداد زیادی داشتند و اگر مرگ به این دو نفر امان می‌داد همچنان روند پیشرفت را طی می‌کردند.

حسام نواب صفوی جزو هنرپیشه‌هایی بود که از سریال کیف انگلیسی بیشتر مطرح شد و در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرد. او در حال حاضر هم با بسیاری از فوتبالیست‌ها ارتباط دوستانه‌ای دارد.

این مطلب را هم ببینید: تصاویر مجسمه‌های عجیب و زشت ستاره‌های فوتبال/ وقتی رونالدو شبیه دیوانه‌ها شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • احسان IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    چرا اون دعا زیبایی که متوسل شده به امام رضا واین آقا رو واسته کرده برای بهبودی سلامتی رو نیاوردین در متن این آقاتا کی ما باید دچار تعاریف بیهورد از رسانها باشیم تعاریف شخصی رسانهای دزد مطلب
  • بازنشسته DE ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    یعنی انصاریان و میناوند متوسل نشده بودن یا این آقا از مقربان هست که اینجوری میگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی