نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مشکلات مالی همچنان ادامه دارد/ بارسلونا از این بازیکن نیز دست می‌کشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا به کیمیش اطلاع داده که تنها در صورت پایان یافتن قراردادش در سال ۲۰۲۵ قادر به جذب او خواهد بود و پول خرید او در تابستان امسال را ندارد.

بارسلونا مدت‌هاست که یاشوا کیمیش را هدف قرار داده اما اینطور که مشخص است در جذب این بازیکن آلمانی ناکام خواهد ماند. کیمیش در نظر دارد تا تابستان امسال پس از ۹ سال بایرن را ترک کند، اما بارسلونا پول لازم برای خرید او را ندارد. قرارداد کیمیش در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که به دنبال فرصت جدیدی می‌گردد و معتقد است که وقتش رسیده تا در ۲۹ سالگی چالش جدیدی را امتحان کند.

طبق گزارش‌ها بایرن‌مونیخ برای فروش این بازیکن بیش از ۶۰ میلیون یورو می‌خواهد و به گزارش اسپورت، بارسلونا به کیمیش اطلاع داده که تنها در صورت فسخ قراردادش در سال ۲۰۲۵ می‌تواند او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد و نمی‌تواند از پس هزینه خرید او در تابستان امسال بربیاید. کیمیش وضعیتی مشابه آلفونسو دیویس دارد و گمان می‌رود در صورت عدم موافقت با قرارداد جدید، بایرن او را نیز به فروش خواهد رساند. طبق گزارش‌ها، علاوه بر بارسلونا، باشگاه‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و منچسترسیتی همگی به کیمیش علاقه نشان داده‌اند.

اگر استراتژی بایرن فروش بازیکن باشد و قصد از دست دادن او به صورت رایگان را نداشته باشد، بارسلونا شانس به خدمت گرفتن او را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: ۵ باشگاه بزرگ به دنبال هافبک ارزشمند بایرن مونیخ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی