نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ورژن ۲۰۲۴ کهکشانی‌ها؛ ۲+۲ پسر در خط حمله ویرانگر رئال‌مادرید/ ستاره‌های برزیلی دور سیاره فرانسوی می‌گردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اندریک قرار است با لوس‌بلانکوس قرارداد ببندد و با آمدن امباپه و ترکیب شدن این دو نفر به وینیسیوس جونیور و رودریگو و جود بلینگام تیمی ترسناک شکل خواهد گرفت.

هواداران رئال مادرید روز سه‌شنبه در بازی برزیل-اسپانیا نگاهی به آینده تیم‌شان انداختند. دوریوال جونیور در نیمه دوم اندریک را به زمین فرستاد تا با وینیسیوس جونیور و رودریگو خط حمله برزیل را تشکیل دهد. نوجوان ۱۷ ساله به محض اینکه ۱۸ ساله شود از پالمیراس به مادرید خواهد پیوست و این مثلث تهاجمی برزیلی به زودی با پیراهن رئال مادرید صف‌آرایی خواهند کرد.

اندریک دقایقی پس از ورود به زمین گل زد و به هواداران مادرید تصویر قدرت فصل آینده رئال‌مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی را نشان داد. جالب اینجاست که این نوجوان برزیلی چند روز قبل گل پیروزی مقابل انگلیس را در ومبلی به ثمر رسانده بود.

قبل از گلِ این بازیکن ۱۷ ساله، این رودریگو بود که با استفاده از اشتباه اونای سیمون بن‌بست برزیل را شکست. در همین حال وینیسیوس یار مقابل دنی کارواخال بود و با عملکردی که مدافع سابق بایرلورکوزن به نمایش گذاشت، خیال هواداران رئال‌مادرید راحت شد.

۳ برزیلی به‌علاوه امباپه

این سه بازیکن برزیلی که در ابتدا به عنوان استعدادهای آینده‌دار و با تجربه بسیار کم با رئال مادرید قرارداد بسته بودند، خط هجومی تیم را از جولای ۲۰۲۴ تقویت خواهند کرد. اما آنها تنها نیستند و همدست اصلی آنها جود بلینگام خواهد بود. علاوه بر این، ورود براهیم، خوسلو و آردا گولر توانایی‌های تهاجمی مادرید را بیشتر خواهد کرد و ستاره اصلی نیز کیلیان امباپه خواهد بود که در تابستان پیراهن سپید مادرید را به تن خواهد کرد.

با اضافه شدن امباپه و اندریک، خط حمله رئال مادرید نوید صعود به قله‌های جدیدی را می‌دهد. نسل جدید کهکشانی‌ها در حال شکل‌گیری است و این تیم پرستاره تا سال‌ها لرزه بر اندام رقبا خواهد انداخت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    این بازیکنا می بایست تحت مربیگری کالتو یا زیزوی افسانه ای باشند تا ترسناک ترین تیم فوتبال تاریخ شکل بگیره. رئال مادرید جای بهترین های فوتبال جهانه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی