نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
حرکت عجیب دیگری از مسی؛ لئو هیچ اسمی از این ستاره نیاورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی از بازیکنانی که در چند سال آینده برای کسب توپ طلا در رقابت خواهند بود نام برد ولی جود بلینگام در لیست او جایی نداشت.

مسی بزرگترین برنده تاریخ معتبرترین جایزه فردی فوتبال است و برای هشتمین بار در ماه اکتبر توپ طلا را به دست آورد و در این مسیر ارلینگ هالند از من‌سیتی و کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن را شکست داد. از مسی در مورد برندگان آینده توپ طلا سوال شد و او از ستارگانی که به نظرش در سال‌های پیش رو برای کسب این جایزه رقابت خواهند کرد نام برد اما جای ستاره بزرگی در فهرستش خالی بود.

به نقل از نشریه اکیپ، مسی در پاسخ گفت: «ممکن است در سال‌های آینده رقابت بسیار زیبایی بین بازیکنانی مانند هالند، امباپه، وینیسیوس و بسیاری از بازیکنان جوان برای کسب توپ طلا وجود داشته باشد. همچنین فکر می‌کنم لامین یامال که هنوز خیلی جوان است و اکنون برای بارسلونا بازی می‌کند، نقش برجسته‌ای ایفا خواهد کرد و برای کسب این جایزه رقابت خواهد کرد. مطمئناً بازیکنان دیگری نیز در این رقابت حضور خواهند داشت. بازیکنان جدیدی که ما نمی‌شناسیم ظاهر خواهند شد و من فکر می‌کنم که شاهد دوران جذابی خواهیم بود.»

نام جود بلینگام در فهرست مسی خالی بود. بلینگام تاکنون در ۳۱ بازی ۲۰ گل و ۹ پاس گل برای لوس‌بلانکوس به ثمر رسانده و این تیم اکنون صدرنشین لالیگا است و تا یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده است. این آمار و ارقام تا به اینجای فصل، ستاره انگلیسی را به یکی از پیشتازان کسب توپ طلا تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی