نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
دیدار احساسی کلوپ با هوادار معروف لیورپول/ بازگشت از مرگ و آخرین ملاقات با سرمربی محبوب +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شان کاکس هوادار معروف لیورپول که چند سال پیش مورد حمله رمی‌ها قرار گرفته بود، برای آخرین بار با یورگن کلوپ در آنفیلد دیدار کرد.

شان کاکس، هوادار ایرلندی لیورپول، پیش از جدایی یورگن کلوپ از باشگاه برای آخرین بار با او دیدار کرد. آقای کاکس، همسرش مارتینا و پرستارش یوستینا در ورزشگاه حاضر شدند تا شاهد پیروزی ۲-۱ قرمزها مقابل برایتون در روز یکشنبه باشند.

کاکس در سال ۲۰۱۸ هنگامی که برای بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان لیورپول با رم به آنفیلد سفر کرد، دچار آسیب‌دیدگی وحشتناکی شد. او و برادرش مارتین در خارج از ورزشگاه توسط گروهی از هواداران رقیب که لباس سیاه پوشیده بودند مورد حمله قرار گرفتند و کاکس از ناحیه سر آسیب دید و پس از انجام عمل جراحی اورژانسی چند هفته را در بیمارستان گذراند. کلوپ و باشگاه لیورپول در آن دوران به شدت از کاکس حمایت کردند.

باشگاه در سه چهار سال اخیر مرتبا برای کاکس دعوتنامه می‌فرستاد. اندکی پس از اینکه کلوپ اعلام کرد که در پایان فصل قصد ترک باشگاه را دارد، آخرین دعوت از آقای کاکس برای بازدید از ورزشگاه توسط بیلی هوگان، مدیرعامل باشگاه، انجام شد. کاکس از زمان حمله تا به الان ۴ مرتبه در آنفیلد حضور یافت و باشگاه اقداماتی برای عبور و مرور راحت‌تر ویلچیر او انجام داد. زمانی که به شان حمله شد، پیتر مور مدیر اجرایی بود و به جمع‌آوری سرمایه اولیه برای خانواده کاکس کمک کرد.

به گزارش ایندیپندنت، زمانی که آقای کاکس در کما بود کلوپ برای همسرش نامه‌ای فرستاده و آرزوی بهبودی کرده بود. خانم کاکس گفته که سرمربی همیشه در طول بازدید از آنفیلد با آقای کاکس وقت می‌گذراند و افزود: «یورگن واقعا انسان فوق‌العاده‌ای است. با وجود تمام موفقیت‌هایی که به دست آورده انسانیت و ارزش‌ها را فراموش نکرده، او واقعا انسانی بی‌نظیر است.»

بیشتر بخوانید: هواداران قاتل زندانی شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی