نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
اگر استقلال قهرمان نشود به خاطر کم‌کاری ماست/ امیدوارم اتفاقات بهار پارسال دوباره تکرار نشود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی و مدیر فنی اسبق استقلال قاطعانه می‌گوید اگر این تیم در فصل جاری قهرمان نشود به خاطر کم کاری خودی‌ها بوده است.

استقلال از هفته آینده دوباره درگیر پیکارهای لیگ برتر خواهد شد و در اولین گام به مصاف مس رفسنجان می‌رود. آبی‌پوشان تا پایان فصل ۹ دیدار پیش روی خودشان دارند که هر کدام حکم یک فینال را خواهد داشت. در رابطه با شرایط کنونی استقلال با بهتاش فریبا مربی و مدیر فنی اسبق استقلال همکلام شدیم.

شرایط استقلال مطلوب است. این تیم سال را با صدرنشینی تمام کرد و حالا اختیار برای قهرمانی در اختیار خودش است اما گروهی از هواداران نگران هستند که اتفاقات سال گذشته تکرار نشود چون استقلال فروردین پارسال هم شرایط بسیار خوبی در جدول داشت اما ناگهان در فروردین و اردیبهشت همه چیز عوض شد.
ببینید، با تمام وجود امیدوارم شرایط استقلال مثل پارسال نشده و اتفاقات بهار سال گذشته تکرار نشود. حالا خوشبختانه فضا یک مقدار آرام هم شده اما به نظر می‌رسد این داستان کنایه زدن در استقلال دیگر تبدیل به عادت شده است! ما هر چقدر که آرامش بیشتری برای تیم ایجاد کنیم شانس قهرمانی استقلال را افزایش داده‌ایم. به نظرم حالا بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر است و اگر متأسفانه چنین اتفاقی رخ ندهد، در واقع کم کاری از طرف خودمان است. از طرف بازیکنان، هواداران، مربیان پیشکسوتان، مدیران و... البته همانطور که گفتم امیدوارم تحت هیچ شرایطی چنین اتفاقی رخ ندهد.

استقلال در اولین بازی سال جدید باید به مصاف مس رفسنجان برود. تیمی که آبی‌ها را از گردونه جام حذفی کنار زد.
کار بسیار سختی است. مس رفسنجان به تازگی کادر فنی خودش را عوض کرده و همین مسئله موجب شد تا مدلش کلاً متفاوت شود. محرم نویدکیا در دوران فوتبالش بازیکن بسیار باهوشی بود و الان هم نشان می‌دهد که در امر مربیگری نیز آگاه است. او در کنفرانس‌های خبری بعد از مسابقات بسیار پخته حرف می‌زند و اگر تیمش ایرادی داشته باشد، درجا آن را می‌گوید. این مسئله قطعاً باعث پیشرفت مس رفسنجان و خود محرم خواهد شد به همین خاطر معتقدم با وجود برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی کارمان دشوار است اما امیدوارم با کسب یک پیروزی ارزشمند بتوانیم همچنان اختیار قهرمانی را در دستان خودمان حفظ کنیم. خوشبختانه غیر از کوین یامگا مصدوم دیگری هم نداریم. امیدوارم کوین هم هرچه زودتر بینایی خودش را به دست آورد و به زندگی عادی بازگردد.

البته امید حامدی‌فر هم از ناحیه سر مصدوم شده بود ولی خوشبختانه قضیه چندان جدی نیست.
 به نظر من امید حامدی فر در فاز دفاعی واقعاً بازیکن خوبی است. بازیکنی است که حملات حریف را خیلی خوب خراب می‌کند و در پشت محوطه جریمه نیز جگر شوت زدن دارد ولی نمایشش چندان به چشم نمی‌آید.

به عنوان سوال آخر برسیم به قضیه روزبه چشمی. بسیاری از هواداران استقلال بابت دعوت نشدن او به تیم ملی شگفت زده شدند.
امیر قلعه نویی نشان داده در هر مقطعی که بازیکن به تیم ملی دعوت می‌کند، تغییرات گسترده‌ای دارد و حداقل بین ۳ تا ۵ بازیکن را جابجا می‌کند. دعوت نشدن روزبه برای بازی با ترکمنستان اصلاً نباید باعث ناامیدی او شود چون سال بسیار فوق العاده‌ای را سپری کرد و همچنان برای استقلال مهره ارزشمندی است. به نظر من روزبه نباید ناامید شود و قطعاً در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: فرهاد هم به یحیی پیوست؛ چرا این مربیان به پیشنهاد فدراسیون فوتبال جواب منفی می‌دهند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی