نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه فوربس در گزارش اخیر خود به نکاتی مهم و جالب در مورد لیونل مسی اشاره کرده است.

لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال جهان، که به عنوان فوتبالیست به همه افتخارات ممکن دست یافته است حالا طبق گزارشها این گزینه را در اختیار دارد که وارد سطح مدیریت فوتبال شود.

نشریه اقتصادی فوربس در گزارشی ابتدا به بررسی شرایط باشگاه اینترمیامی، قبل و بعد از پیوستن مسی به این تیم، پرداخته است. طبق این گزارش، اینترمیامی قبل از پیوستن مسی ارزشی معادل ۶۰۰ میلیون دلار داشت اما حالا این باشگاه رقمی بالای یک میلیارد دلار ارزش دارد که این موضوع به دلیل افزایش قیمت بلیت‌ها و افزایش فروش بلیت‌ها و همچنین تبلیغات، اسپانسرینگ و استقبال از تور جهانی پیش فصل این تیم است.

اما این گزارش در بخش دیگری به نکته‌ای جالب اشاره کرده است. طبق نوشته فوربس، ستاره ۳۸ ساله آرژانتینی می‌تواند عضو هیئت‌مدیره باشگاه اینترمیامی شود و در کنار دیوید بکام، یکی از مالکان مشترک این باشگاه باشد و البته برای این کار هم نیازی به خرید سهام ندارد.

فوربس در بخش دیگری از گزارش خود به رقم دریافتی مسی از اینترمیامی که شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد، اشاره کرده است. این نشریه نوشته مسی در واقع رقمی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار در سال دریافت می‌کند و از رقم ۴۰۰ میلیون دلاری که در برخی اخبار به آن اشاره شده بود، خبری نیست.

تاثیر مسی بر باشگاه اینترمیامی چشمگیر بوده است. او تیمی که همواره در پایین جدول قرار داشته را تبدیل به یک تیم مدعی کسب جام کرده و البته با این تیم قهرمانی در جام اتحادیه را نیز کسب کرد. حالا این تیم برای کسب قهرمانی در لیگ آمریکا یک مدعی به شمار می‌رود هرچند که کار سختی درپیش دارد. نکته غیرقابل انکار این است که فاتح جام جهانی ۲۰۲۲، کاری کرده که لیگ آمریکا مورد توجه به مراتب بیشتری نسبت به قبل قرار گیرد و آمار مربوط به حضور تماشاگران و همچنین بینندگان تلویزیونی لیگ MLS این موضوع را اثبات می‌کند.

مسی از زمان جدایی از پاری‌سن‌ژرمن، ۱۶ گل در ۱۹ مسابقه در همه رقابتها به ثمر رسانده است و حالا بعد از بازگشت از مصدومیت به دنبال افزایش این آمار است.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • reza IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    رسانه ها بخوان می تونن از یه چوب خشک هم سوپراستاربسازن !!!
    • نوری US ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      دقیقاً رسانه ها با همکاری پرز!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی