نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
۲ |
۰
آلوس برای اولین بار صحبت کرد؛ هرجا بروم زنده می‌مانم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنی آلوس برای اولین بار بعد از آزادی موقت از زندان با مطبوعات صحبت کرد.

دنی آلوس ماه گذشته به اتهام تجاوز جنسی به چهار سال و شش ماه زندان و پرداخت غرامت ۱۵۰ هزار یورویی محکوم شد و در حالی که منتظر نتیجه دادگاه تجدیدنظر است با وثیقه ۱ میلیون یورویی بعد از نزدیک به ۱۵ ماه از زندان بیرون آمد. او پس از آزادی موقت با روزنامه اسپانیایی ال‌پریودیکو مصاحبه‌ای انجام داد و از آرامشی که دارد و سازگاری با شرایطی که برایش پیش آمده صحبت کرد.

آلوس گفت: «هر جمعه به دادگاه می‌روم و تمام. کار دیگری غیر از این ندارم. بازی‌ای که باید انجام دهم در دادگاه‌ها است. هرجا بروم زنده می‌مانم. من با همه چیز سازگار می‌شوم زیرا به عقیده من مهم نیست کجا هستی، مهم این است که چه کسی هستی.»

آلوس همچنین اذعان کرد که نمی‌داند چه زمانی به درخواست تجدیدنظر او رسیدگی می‌شود. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که جلسه تجدیدنظر ممکن است تا سال ۲۰۲۵ برگزار نشود، بنابراین او احتمالا فرصت دارد تا برای چند ماه بیرون از زندان باشد.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    دنی گرگه، قیافه روووو😂یه وقتایی عضو بی قرار آدمو بدبخت میکنه یعنی از عرش میرسه به فرش..دنی یه عمر واسه خودش افتخار و آبرو جمع کرد اما یه روزه بخاطر هوس و شهوت فراوان مثل نوشیدن یه جرعه آب همشو بر باد داد دود شد رفت هوااااا‌..ای تف به این سرنوشت😂
  • سرزنش ممنوع IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    سرزنشش نکنین!!! ان شالله همه عاقبت بخیر بشیم. خدا نکنه ی لحظه شهوت بر عقل آدم غلبه کنه. دیگه کاری نداره کی هستی و چقدر مشهور یا پولداری!! عالمی یا زاهدی !!!! آدم معمولی هستی یا برای خودت برو بیایی داری!! ان شالله همون عاقبت بخیر بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی