نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
۲ |
۱
کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با داغ شدن نبرد بین آرسنال، لیورپول و سیتی، ابررایانه بتسیز جدول نهایی لیگ برتر را پیش‌بینی کرد.

بر اساس پیش‌بینی یک ابررایانه، لیورپول با شکست آرسنال و منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر خواهد شد. قرمزها در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر انگلیس هستند در حالیکه هشت بازی تا انتهای فصل باقی مانده است.

ابررایانه «بتسیز» باقی مانده بازی‌ها را ۱۰۰ هزار بار شبیه‌سازی کرده و بر اساس داده‌های به دست آورده به لیورپول ۴۹ درصد شانس قهرمانی داد، و آرسنال و سیتی به ترتیب ۳۵.۱ درصد و ۱۵.۹ درصد شانس دارند. همچنین طبق پیش‌بینی ابررایانه، لیورپول با تنها یک امتیاز بیشتر نسبت به آرسنال قهرمانی‌اش را جشن خواهد گرفت.

در همین حال، سیتی و ویلا چهار تیم برتر را تکمیل می‌کنند و تاتنهام پنجم می‌شود. منچستریونایتد پس از شکست دراماتیک روز پنجشنبه مقابل چلسی، تنها ۰.۴ درصد شانس حضور در جمع چهار تیم برتر را دارد. انتظار می‌رود شیاطین سرخ همچنان در رده ششم قرار گیرند؛ با ۰.۶ امتیاز بیشتر از آبی‌ها که تا پایان فصل از رتبه دهم به هفتم می‌رسند. نیوکاسل نیز عنوان هشتم را کسب می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود که در انتهای جدول، هر سه تیم صعودکننده با سقوط روبرو شوند. به گفته این ابررایانه، لوتون، برنلی و شفیلدیونایتد همگی پس از یک فصل به چمپیونشیپ باز خواهند گشت. در نتیجه، انتظار می‌رود اورتون و ناتینگام فارست علیرغم کسر امتیاز در لیگ باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: شیطنت‌های عجیب و غریب هالند در سیتی؛ از آهنگ معروف انریکه اگلسیاس تا درخت بونسای/ انرژی بچه‌غول به آبی‌آسمانی‌ها منتقل می‌شود؟

کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    آرسنال
  • محمد IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    لیورپول صد درصد قهرمان میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی