نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
۰ |
۱
مادریدی‌ها را نمی‌توان خرید؛ حتی اگر امباپه بیاید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه پیشنهادات زیادی برای ستاره‌های رئال مادرید خصوصا وینیسیوس وجود دارد، اما هیچکدام حاضر به ترک سانتیاگو برنابئو نیستند.

رئال‌مادرید برای آمدن کیلیان امباپه آماده می‌شود و در حالی که هیچ برنامه‌ای برای فروش ستاره‌های این تیم وجود ندارد اما قطعا در تابستان‌های پیش رو پیشنهادهای مهمی برای برخی از مهاجمان آنها ارائه خواهد شد.

وینیسیوس جونیور به طور مشخص اعلام کرد که آزارهای نژادپرستانه‌ای که در دو سال گذشته متحمل شده باعث نمی‌شود که پایتخت اسپانیا را ترک کند و قصد چنین کاری را هم ندارد، اما گزارش شده بود که لیورپول، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن مایل به پرداخت ۲۰۰ میلیون یورو برای خرید این ستاره برزیلی هستند. جدا از بدرفتاری‌های وحشتناکی که او متحمل شده، بسیاری به این نکته اشاره کرده‌اند که جایگاهی که وینیسیوس در زمین دارد همان موقعیت مورد علاقه امباپه است.

این کارلو آنچلوتی است که باید این معما را حل کند، زیرا نه وینیسیوس و نه رئال مادرید، صرف نظر از بزرگی پیشنهاد، هیچ قصدی برای جدایی از هم ندارند. مارکا می‌گوید اگر پاری‌سن‌ژرمن بخواهد از رئال مادرید به خاطر قاپیدن درخشان‌ترین ستاره‌اش انتقام بگیرد، هیچ شانسی با وینیسیوس نخواهد داشت. این بازیکن ۲۳ ساله در رئال مادرید احساس احترام و عشق می‌کند. رودریگو گوئس نیز به وضوح اعلام کرده که بدون توجه به علاقه‌ای که لیگ برتر به او دارد، مایل است در رئال مادرید بماند.

قابل درک است که همه ستاره‌های رئال‌مادرید از بودن در سانتیاگو برنابئو لذت می‌برند، اما زمانی که زمان بازی آنها تحت تاثیر حضور امباپه قرار گیرد، گمانه‌زنی‌های بیشتری در مورد آینده آنها در تابستان آینده به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: رئال‌مادرید بمب دوم را هم می‌ترکاند/ زوج هالند – امباپه در خط حمله کهکشانی‌ها؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی