نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
هری کثیف سینما و هری بدشانس فوتبال!/ کاپیتان سه‌شیر باز هم گل زد اما...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هری کین را شاید بتوان بدشانس‌ترین بازیکن سطح بالای فوتبال در حال حاضر دنیا لقب داد.

رسیدن به بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلستان کار کوچکی نیست. بازیکنی که بتواند رکورددار گل زنی با پیراهن سه شیر باشد قطعاً نامش تا ابد در تاریخ جاودانه می‌ماند. همانطور که برای دهه‌ها بابی چارلتون با ۴۹ گل این جایگاه را داشت و بعداً وین رونی به او رسید.

نزدیک شدن به رکورد گلزنی آلن شیرر هم کار آسانی نیست. هری کین در تمام دهه اخیر یکی از بهترین مهاجمان نوک دنیا بوده است. بازیکنی کامل که هم در بازی هوایی و هم در زمین با هر دو پا یک مهاجم کامل است و هر فصل از یک استاندارد سطح بالا پایین‌تر نمی‌آید اما همین بازیکن تا امروز حسرت گرفتن یک جام به دلش مانده!

هری کین با سه شیر در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا حتی تا فینال هم آمد. او همیشه سهم خودش را به عنوان یک بازیکن و گلزن و حتی یک کاپیتان به خوبی انجام می‌دهد اما افسوس که طلسم جام نگرفتن سه شیر ۶ دهه است که باقی مانده!

هری با بازوبند کاپیتانی تاتنهام نیز نتوانست در تمام این سال‌ها به جام برسد. او در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور داشت اما وقتی دیگر مطمئن شد که با لباس تاتنهام به جام نمی‌رسد، طرفداران این تیم هم به او حق دادند در سال‌های آخر فوتبال جایی برود که این طلسم را بشکند.

در سینما شخصیت هری کالاهان با بازی کلینت ایستوود در سلسله فیلم‌های هری کثیف تبدیل به یک اسطوره شده و حالا در فوتبال هم یک هری داریم که بدشانسی و جام نگرفتن او افسانه شده است.

تصور کنید هری کین برای نشکستن دل طرفداران تاتنهام حاضر نشد در لیگ برتر پیراهن تیمی دیگر را به تن کند. او در تمام دنیای فوتبال به سراغ باشگاهی رفت که احتمال جام گرفتنش از همه جای دنیا بیشتر بود، بایرن مونیخ که در ۱۱ سال اخیر به شکل متوالی قهرمان بوندسلیگا شده و قهرمانی جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد.

و حالا در این فصل هری کین تا قبل از بازی مقابل آرسنال در یک چهارم لیگ قهرمانان این فصل در ۲۹ بازی روی ۵۰ گل تاثیر مستقیم داشت، ۳۷ گل در تمام تورنومنت‌ها زد و ۱۳ گل ساخت اما از بخت بد لورکوزن این فصل تمام استانداردهای جهانی را جابه‌جا کرده و مانع جام گرفتن بایرن می‌شود.

رکورد پیروزی‌ها و نباختن شاگردان ژابی آلونسو افسانه‌ای شده و خود بایرن مونیخ هم در طول تاریخش فصلی به بی‌ثباتی این فصل را تجربه نکرده است! انصافاً بدشانس‌تر از هری کین در فوتبال امروز دنیا نداریم.

او در بازگشت دوباره به لندن در لیگ قهرمانان اروپا بازهم دروازه توپچی‌های آرسنال را باز کرد تا ششمین گل او در ورزشگاه امارات که ورزشگاه جدید و خانگی آرسنال است، هری را بالاتر از همه چهره‌های تاریخ قرار دهد اما باز هم بایرن مونیخ گل مساوی را خورد و با این شرایط شانس کمی برای قهرمانی در اروپا دارد!

بیشتر بخوانید: واکنش جالب کین به رفتار عجیب هواداران آرسنال/ برای من احترام قائل هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی