نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خداحافظی با کورس قهرمانی؛ تراکتور و سپاهان در بدترین زمان ممکن به بحران سلام کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتور و سپاهان در سال جدید هنوز طعم پیروزی را در لیگ برتر نچشیده اند.

با نتایجی که از ۸ بازی روز جمعه در هفته بیست و سوم لیگ برتر به جاماند، شانس قهرمانی برای دو تیم محبوب و پرطرفدار شهرستانی کمرنگ‌تر از همیشه شد. دو تیم همیشه مدعی و پرستاره که تا پایان سال ۱۴۰۲ اصلی‌ترین مدعیان قرمز و آبی تهران برای قهرمانی بودند.

تراکتور و سپاهان هر دو تا اینجا سه بازی در سال ۱۴۰۳ به میدان رفتند و عجیب آنکه هنوز به پیروزی نرسیده‌اند! آنها به شکلی عجیب هر دو از سه مسابقه خود در سال ۱۴۰۳ صاحب ۲ مساوی و یک شکست شده‌اند و از ۹ امتیاز ممکن در این سه بازی، تنها به دو امتیاز بسنده کرده‌اند.

اولین بازی دو تیم در سال جدید دیدار معوقه هفته شانزدهم بود که برابر یکدیگر بدون گل مساوی شد. تراکتور بازی قبل مقابل آلومینیوم ۱-۱ متوقف شد و این هفته در سومین بازی خانگی متوالی، چهار گل از ذوب آهن خورد! از آنچه درون ورزشگاه یادگار امام تبریز رخ داد و بعد از آن در فضای مجازی و رسانه ای نیز مطلع هستید.

سپاهان هم بعد از مساوی در تبریز برابر تراکتور، بازی قبل در آبادان به صنعت نفت ۲-۱ باخت و این هفته در خانه مقابل نساجی بدون گل متوقف شد. یک گل زده در ۳ بازی با داشتن دو گلزن برتر فصل در ترکیب! در اصفهان هم هواداران از خجالت بازیکنان و مربیان و مدیران سپاهان درآمدند.

دو غول پرطرفدار و دو تیم پرستاره شهرستانی با امتیازاتی که این سه بازی از دست دادند و با توجه به نتایج استقلال و پرسپولیس، حالا دیگر خیلی از کورس قهرمانی دور شده اند.

بیشتر بخوانید: طعنه سنگین داور دربی به سرمربی اسپانیایی تراکتور؛ هرچه خواستی فراهم شد اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اصفهان IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    همیشه تراکتور و سپاهان تو کورس قهرمانی به حاشیه میرن یا کم کاری بازیکنان است که با شرط‌بندی ها در ارتباط هستند یا عوامل دیگری باعث هست جالبه آخر فصل تمام اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس و استقلال میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی