نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
۰ |
۰
کلوب| از این مهمان باید بترسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یکی از عجیب‌ترین دیدارهای فصل ذوب آهن موفق شد با نتیجه چهار بر یک تراکتور پر مهره و مدعی را شکست دهد.

ذوب‌آهن تا به اینجای کار فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته؛ از استعفای چند باره محمد ربیعی تا سایر اتفاقات ریز و درشت سبب شده تا گاندوها در شرایط خاص و ویژه ای به سر ببرند.

جالب اینجاست که اگر نگاهی به آمار و ارقام ذوب آهن در طی بیست و دو هفته بیندازیم، متوجه می‌شویم که این تیم موقعیت عجیبی دارد. برای فهمیدن قضیه کافی است نظری به بازی‌های داخل و خارج از خانه آنها داشته باشیم.

شاگردان محمد ربیعی در خارج از خانه، عملکرد درخشانی داشته و با شش برد، پنج تساوی، نوزده گل زده و یازده گل خورده و البته بدون باخت، یکی از بهترین تیم‌های خارج از خانه لیگ برتر محسوب می‌شوند. این در حالی است که گاندوها در داخل خانه آمار شش باخت، چهار تساوی و یک برد را از خود به جا گذاشته اند.

شاید جالب تر از این موارد ذکر شده تعداد گل‌های بازیکنان ذوب‌آهن است. ربیعی و تیمش در بازی جمعه برابر تراکتور توانستند چهار گل وارد دروازه تراکتور کنند؛ در حالی که اگر مجموع تعداد گل‌های سفید و سبز پوشان اصفهان در داخل خانه شمرده شود به یک رقم باورنکردنی برای تیم محمد ربیعی می‌رسیم؛ شاید تعجب آور باشد اما ذوب آهن از ابتدای فصل تا زمان فعلی، در فولاد شهر تنها سه گل برابر رقبا به ثمر رسانده است!

حال می‌بینید که پسران ربیعی، خارج از خانه را بیشتر از ورزشگاه خانگی خود برای برد، به ثمر رساندن گل و ارائه یک نمایش هجومی می‌پسندند! در واقع ذوب‌آهن، تیمی است که بازی در خانه حریف را علیرغم تمامی برتری تیم میزبان دوست دارد و یک نوع مهمان ناخوانده به حساب می‌آید!

نتایج ذوب‌آهن که این گونه نشان می‌دهند و در صحت و سلامت اعداد و ارقام هم که شکی نیست! تاکنون سابقه نداشته که تیمی مثل ذوب آهن، در خانه حریف قدرتش دو برابر شود و بتواند هواداران تیم حریف را تا مرز سکته و جنون پیش ببرد!

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی