محمد مایلی کهن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مایلی‌کهن، چهره قدیمی و خبرساز پرسپولیس در اول اردیبهشت سال ۸۸ به کانون توجه فوتبال ایران تبدیل شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان از هشتم فروردین سال ۸۸ که در ورزشگاه آزادی مغلوب عربستان شد و علی دایی را اخراج‌شده دید، روزهای بسیار پرفراز و نشیبی را سپری کرد.

چند روز پس از کنار گذاشتن علی دایی، محمد مایلی‌کهن به سمت سرمربی‌گری برگزیده شد تا برای دومین بار هدایت ملی‌پوشان کشورمان را بر عهده گیرد. حاجی‌مایلی در آن مقطع سرمربی سایپا بود و با فدراسیون توافق کرد که تا پایان لیگ هشتم هدایت نارنجی‌پوشان را بر عهده داشته باشد ولی پس از برگزاری جدال استقلال و سایپا در ۲۷ فروردین سال ۸۸ و اتفاقاتی که روی سکوهای ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست، مایلی‌کهن به‌شدت عصبانی شد و یانیه‌های فوق‌العاده تندی را علیه امیر قلعه‌نویی صادر کرد.

کار به جایی رسید که سرمربی وقت استقلال که هم‌اکنون سکاندار تیم ملی فوتبال کشورمان است، دقیقا مانند همین حالا از مایلی‌کهن شکایت کرد و همه چیز به دادگاه سپرده شد. در چنین وضعیتی فدراسیون فوتبال که به نظر می‌رسید در آن مقطع میان مدیران ارشد آن هم سرمربی‌گری مایلی‌کهن مخالفانی داشت، بیانیه‌های او علیه قلعه‌نویی را به منزله عدم تمایلش برای هدایت ایران قلمداد کردند و اول اردیبهشت سال ۸۸ اعلام شد محمد مایلی‌کهن دیگر سرمربی ایران نیست و به زودی فرد جدیدی هدایت تیم ملی کشورمان برای ادامه پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ را بر عهده خواهد گرفت!

این اتفاق باعث شد تا مایلی‌کهن از فدراسیون هم حسابی دلخور شود و البته حالا جزو معدود مربیان تاریخ فوتبال ماست که حضورش در تیم ملی حتی به یک ماه نیز نکشید و بدون برگزاری هیچ مسابقه‌ای سمت خودش را از دست داد!

تونل زمان دیگری از همین روز: اولین قهرمانی استقلال در لیگ برتر/ مهمان عجیب و غریب جشن قهرمانی آبی‌ها در ورزشگاه آزادی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عروس الع۶ین IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    حرف بدی نزد .فقط چندبار تکرار کرد گروهبان قندلی .😂😂😂 هرچند برای کیسه جماعت گروهبانی هم رویای دست نیافتنی و ارزوست .خخخ خخخ
    • نام:پیروزی،شهرت:الغرافه،نام پدران خربین،کلمرسون،.. IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      اونی که رویای دست نیافتنی داره تیم پیروزیه و حدود ۶۵ساله تو حسرت قهرمانی آسیا بود تا بالاخره قهرمان شد. . . . . البته برا یک دقیقه 😂😂🤣
    • محمدرضا IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      برادر من خودم پرسپولیسی ام اما دلیل نمیشه تو رسانه ملی یکی بیاد کسی رو با الفاظ بد تحقیر کنه
  • علیرضا IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    اگر امیر سرگروهبان هست مایلی سرجوخه هم نیست درعمل باید اثبات کند .قلعه نوعی کارنامه درخشانی داره ولی مایلی هر تیمی را تحویل گرفته آن تیم به دسته پایین سقوط کرده. البته نشون نمی دید.
  • ع ق QA ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    باند بازی اصلا تو رگ این آقاست از آن زمان تا حالا که سر مربای تیم ملی است باند آبی فدراسیون یعنی جعال بزرگ و دو همدستش حالا هم برای باند بازی او را آورده اند
  • رحمت الله IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    آقای محمد مایلی کهن مرد شریفی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی