افشین قطبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا شایعاتی مبنی بر حضور مجدد افشین قطبی روی نیمکت تیم ملی ایران شنیده می‌شد و سرمربی اسبق پرسپولیس هم به آن واکنش نشان داده است.

امیر قلعه‌نویی زمستان سال گذشته از افشین قطبی تمجید کرد و مدعی شد که خیلی دلش می‌خواهد از او در کادر فنی تیم ملی ایران استفاده کند. سرمربی اسبق پرسپولیس هنوز این مسئله را به طور کامل رد نکرده و نکته جالب توجه اینجاست که دوم اردیبهشت سالگرد روزی است که برای اولین بار حکم سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان را دریافت کرد.

بلافاصله پس از این‌که محمد مایلی‌کهن در اول اردیبهشت سال ۸۸ از تیم ملی رفت و در واقع فدراسیون نامه‌های تند او علیه امیر قلعه‌نویی را به منزله خداحافظی این مربی و انصرافش از هدایت تیم ملی تلقی کرد، افشین قطبی سرمربی اسبق پرسپولیس که با این تیم قهرمان لیگ هفتم شده و در اواسط لیگ هشتم از هدایت قرمزپوشان کناره‌گیری کرده بود، تحت عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شد و وظیفه داشت تا ما را به جام جهانی ۲۰۱۰ برساند. در چنین شرایطی فدراسیون فوتبال به نوعی برای این‌که تعادل را رعایت کرده باشد، منصور پورحیدری اسطوره فقید استقلال را هم به عنوان سرپرست تیم ملی برگزید تا به نوعی در کنار افشین قطبی شرایط را مدیریت کند. البته حتما به خاطر دارید که در نهایت تیم ایران به جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی صعود نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی