ژاوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی هرناندس پس از شکست ۳-۲ تیمش در ال‌کلاسیکو، لالیگا را به دلیل استفاده نکردن از فناوری خط دروازه مورد انتقاد قرار داد.

امیدهای ضعیف بارسلونا برای کسب عنوان قهرمانی اسپانیا با شکست از رئال‌مادرید از بین رفت اما عصبانیت ژاوی بیشتر به دلیل بی‌عدالتی داوری بود. او بعد از بازی گفت: «در مورد داور چیزی نمی‌گویم زیرا اگر این کار را بکنم محروم می‌شوم، اما همه بازی را دیدند. ما امشب تیم بهتری بودیم و شایسته پیروزی بودیم.»

عصبانیت ژاوی به این دلیل بود که گل نیمه اول لامین یامال به تصور رد نشدن از خط دروازه پذیرفته نشد. لالیگا از فناوری خط دروازه برخوردار نیست و پس از اینکه بازیکن ۱۶ ساله کرنر رافینیا را به سمت دروازه زد و لونین، دروازه‌بان مادرید، توپ را روی خط جمع کرد، فریم‌های مختلف تصویر واضحی را به نمایش نگذاشتند. ژاوی با گلایه از اینکه فناوری مورد استفاده در سایر لیگ‌های برتر از جمله لیگ برتر انگلیس در لالیگا موجود نیست، گفت: «مایه شرمساری است. اگر می‌خواهیم بهترین لیگ دنیا باشیم باید از این نظر پیشرفت کنیم، باید از تکنولوژی استفاده کنیم.»

 مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، نیز از رد شدن گل بسیار عصبانی شد و گفت: «خجالت‌آور است که نمی‌توانند زاویه‌ای برای بررسی گل پیدا کنند. هیچ کلمه‌ای برای توصیف این وضعیت ندارم. این همه هزینه می‌کنند اما برای مهمترین مسئله پولی خرج نمی‌کنند.»

اعتراض ژاوی به حادثه خط دروازه محدود نشد. او در ادامه افزود: «داور حتی یک تصمیم درست نگرفت. مایه شرمساری است و نباید ساکت بمانیم.» او در ادامه در مورد تیم حریف اذعان داشت: «مادرید لیگ خارق‌العاده‌ای داشت. آنها فقط یک بازی را باختند و تقریبا قهرمانی را از آن خود کرده‌اند. به نظرم با توجه به نحوه بازی‌مان باید می‌بردیم. ما خیلی خوب رقابت کردیم و شایسته سه امتیاز مسابقه بودیم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی