نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ اعتقاد دارد ستاره لیورپول بیش از مبلغی که در رسانه‌ها اعلام شده، ارزش دارد.

كلوپ: فیرمینو خيلی بيشتر از اينها می‌ارزد

روبرتو فيرمينو به اين خاطر كه اين هفته اعلام شد قيمتي 82 ميليون پوندي دارد جنجالي شده اما ليورپول او را با پرداخت تنها 29 ميليون پوند از تيم آلماني هوفنهايم به خدمت گرفت. يورگن كلوپ كه سابقه مربيگري در دورتموند را دارد او را از بهترين مهاجمان بوندسليگا ميدانسته و قيمت پايين او برايش جاي تعجب داشته.

اين هفته در اخبار ورزشي اين خبر به بيرون درز كرده بود كه مبلغ فسخ قرارداد او 82 ميليون پوند است اما اجازه ندارد به خاطر رقابتي كه ميان ليورپول و آرسنال است به اين تيم برود. كلوپ ميگويد كه اين مبلغ بيانگر ميزان ارزش اين بازيكن است. كلوپ ميگويد: «زماني كه دورتموند را ترك كردم با كسي در مورد هيچ خريدي حتي فيرمينو مشورت نكردم. هيچكس از من در مورد او نپرسيد اما واقعاً او بازيكني بود كه فكر ميكردم جزو بهترينهاي بوندسليگاست. به همين خاطر وقتي كه ليورپول او را خريد از خودم پرسيدم چطور توانستهاند اين كار را بكنند. اين تيم در بهترين وضعيت خودش نبود اما يك چنين بازيكن خوبي را به دست آورد. با اين حال حس ميكردم كه تيمهاي زيادي حاضرند مبلغ خوبي براي خريدن او بپردازند.»

بسياري از منتقدان اعلام كردند كه ليورپول عقل خودش را از دست داده كه فيرمينو را به گرانقيمتترين بازيكن تاريخ باشگاه تبديل كرده. آن هم يك بازيكن گمنام از يك تيم بسيار كوچك آلماني اما به گفته كلوپ در آلمان همه ميدانستند كه اين بازيكن چه سطح بالايي دارد و جاي تعجب داشت كه هيچ تيمي آلماني نبود كه پول بيشتري بدهد و او را به خدمت بگيرد: «خب در ليگ برتر نميشود نظر درستي در مورد بوندسليگا داد و در بوندسليگا هم نميشود درست ليگ برتر را ارزيابي كرد. در ليگ قهرمانان بازيكنان سطح بالا شناخته شده هستند اما در كنارش كلي بازيكن خوب ديگر هم هستند كه نميشناسيم مگر اينكه همه بازيهاي آخر هفته را تماشا كنيم. كاملاً طبيعي است كه خيلي از مردم فكر ميكردند براي هوفنهايم با توجه به جايگاهش در جدول اين مبلغ بسيار زيادي است. در آلمان هم خيلي از مردم نميدانند اين باشگاه كجاي جدول است اما وقتي بازي فيرمينو را بررسي ميكنيم درمييابيم كه كارشناسي كه اين استعداد را كشف كرده قيمت مناسبي رويش گذاشته. وقتي كه به اين جا ميآمدم ميدانستم كه چه بازيكن خوبي را از قبل در تيم دارم. بيصبرانه منتظر كار با او بودم. اينكه بقيه چقدر فيرمينو را ميشناسند براي خودش اهميتي ندارد. او از وضعيتاش راضي است و قادر است در سه پست مختلف بازي كند.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی