۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد می‌گوید تیمش خوب بازی می‌کند ولی روی اشتباهات تکراری گل می‌خورد.

به راحتی سر پدیده کلاه رفت

رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: ما بازیهایمان دیده نمیشود. تیم ما خوب بازی میکند ولی راحت سرمان کلاه میرود. در این بازی نیز مانند بازی با پرسپولیس دفاع وسط ما باز شد و گل خوردیم. این همان اشتباهی بود که در بازی با پرسپولیس کردیم.

او درباره بازی بعدیشان مقابل ذوب آهن گفت: همه بازیهای ما دشوار است ولی در سه بازی آخرمان به خاطر اینکه بازیمان پخش زنده میشد، بازیکنان تخلیه روانی شدند. البته خوشبختانه برای ریکاوری فرصت داریم. ما در نیم فصل دوم ۴ بازی از ۶ بازی اولمان در خانه برگزار میشود که امیدواریم در این بازیها امتیاز بگیریم.

رضا مهاجری همچنین در نشست خبری گفت: بازی خوبی را از دو تیم دیدیم. استقلال از معدود اشتباهات ما استفاده کرد و باید بگویم که ما باید تلاش کنیم تا در کنار بازی خوب، به گل هم برسیم. ما سه بازی سنگین برابر تراکتور و پرسپولیس و استقلال را پشت سر گذاشتیم.

او افزود: متاسفانه در اواسط نیمه دوم افت بدنی داشتیم و در زمانی که دنبال تعویض بودیم تا از این مشکل بدنی جلوگیری کنیم، استقلال گل زد و بد از آن هم وقتی خواستیم گل بزنیم، این تیم شکل خودش را پیدا کرده بود و نتوانستیم به گل برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی