۰
پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره صحنه های مشکوک دیدار استقلال – نفت در جام حذفی و دیگر دیدارهای این مرحله به اظهار نظر پرداخته است.

گل استقلال آفساید بود

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسن کامرانیفر درباره بازیهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بین تیمهای تراکتورسازی با  نفت گاز گچساران، سپاهان با سایپا و گسترش فولاد تبریز با ذوبآهن با رعایت بازی جوانمردانه همراه بود و داوران با قضاوتهای کم اشتباه عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه درباره دیدار نفت تهران و استقلال تهران گفت: پنالتی اعلام شده توسط داور کاملا درست و منطبق با قانون گرفته شده است. همچنین در این صحنه مدافع تیم استقلال با پشت پا زدن موجب سرنگونی مهاجم تیم نفت تهران میشود. بازیکن شماره 77 تیم فوتبال نفت تهران در دقیقه 34 به علت بیاحتیاطی باید با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج میشد.

رئیس دپارتمان داوران در ادامه تصریح کرد: گل دوم تیم فوتبال استقلال تهران نیز در شرایط آفساید به ثمر رسید. همچنین اخراج یکی از بازیکنان تیم نفت تهران پس از پایان بازی، به علت عدم پوشش تصویری میبایست به گزارش داور استناد شود.

کامرانیفر در پایان تاکید کرد: دپارتمان داوران، از مدیران عامل تیمها که خود بعضاً سابقه ورزشی و فوتبالی داشته و سالها در ارکان مختلف فدراسیون فعالیت داشتهاند در خواست میکند مانند گذشته حرفهای عمل کرده و با صدور بیانیه، عدم نتیجه گیری باشگاه و تیم مطبوع خود را متوجه داوران نکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی