۰
سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماشین سازی را بعد از 20 سال به لیگ برتر آوردیم و در آن زمان شب و روز نداشتیم. اما وقتی به لیگ برتر آمدیم این آقایان منتظر بودند ما یک باخت بیاوریم. این افراد کارشان را هم خوب بلد بودند. مثلا کسی نمی آید بگوید تیم حسین فرکی 5 ،6 غایب دارد و عده ای می آیند و برای جانشینی اش نقشه می کشند.

عده ای برای جانشینی فرکی نقشه می کشند

رسول خطیبی درباره جدایی اش از ماشین سازی اظهار داشت: هفته ششم می خواستم از ماشین سازی جدا شوم و دوبار هم استعفا داده بودم اما مورد قبول واقع نمی شد. وضعیت موجود را می دیدم. یک مقدار مشکلات در باشگاه بود. وقتی تیم از دسته یک به لیگ برتر صعود کرد و هیات مدیره عوض شد کار سخت شد. 

وی درباره اینکه آیا پیشنهادی دارد یا نه،خاطرنشان کرد: تا سه، چهار روز آینده به عنوان سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری یا لیگ یکی قرارداد می بندم هرکدام شرایطشان بهتر باشد انتخاب می کنم. یک پیشنهاد لیگ برتری دارم و یک پیشنهاد لیگ یکی. هر دو تیم را هم دوست دارم. می خواهم جایی بروم که آرامش داشته باشم در این مدت  اخیر چندان آرامش نداشتم. می خواهم جایی کار کنم که آرامش داشته باشم و مجموعه فوتبالی تر باشد. 

سرمربی اسبق تیم ماشین سازی اذعان داشت: در 4 هفته نخست تیم من جزو سه تیم اول بود و آمارهای مثبتی داشتیم اما  از هفته چهارم که اولین باخت را تجربه کردیم مربیانی که بیرون مانده بودند با واسطه هایی که داشتند خودشان را به کسانی که در باشگاه و شورای شهر تبریز بودند نزدیک کردند. مالکیت تیم ما با شهرداری است. این افراد برای خودشان جا درست کردند و ذهنیت ها را عوض کردند.

خطیبی در پایان گفت: از کمیته اخلاق می خواهم به مساله ماشین سازی و مسایلی از این دست ورود کنند. مطمئن باشید که در ماشین سازی و در پایان فصل فسادهای زیادی رو می شود. آنها از هفته ششم می خواستند بازیکنان شان را جا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی