نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی‌ها معتقدند پرداخت 500 میلیون تومان برای رضایتنامه یك بازیكن نسبتاً ناشناخته می‌تواند تیم آنها را به‌هم بریزد.

اختلاف ۲۵۰ ميليون تومانی پرسپوليس و سپيدرود رشت!

به گزارش روزنامه خبرورزشی اولین بار در خبرورزشی نوشتیم چشم برانكو مدافع چپ تیم دسته یكی سپیدرود رشت را گرفته است. مدافعی چپپا كه شباهتهای زیادی به محمد انصاری دارد و قادر است مثل این یكی در دو پست دفاع چپ و دفاع وسط بازی كند.

شایان مصلح گزینه مدنظر برانكو با سپیدرود رشت قرارداد دارد و بر این اساس باید باشگاه پرسپولیس با مسئولان باشگاه گیلانی وارد مذاكره میشد.

خبردار شدیم مدیران سپیدرود رشت برای دادن رضایتنامه شایان مصلح مبلغ 500 میلیون تومان از باشگاه درخواست كردهاند كه با مخالفت سرخپوشان تهرانی روبهرو شده است.

شنیدیم مدیران پرسپولیس در آخرین پیشنهاد خود اعلام كردهاند كه حاضرند مبلغ 250 میلیون تومان به سپیدرود رشت بپردازند و بیشتر از این پول را برای شایان مصلح نخواهند داد.

به همین خاطر مذاكرات دو باشگاه تا حدودی به بنبست خورده است. از آن طرف سپیدرود رشت هم قهرمان نیمفصل اول شده و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است. از دست دادن شایان مصلح آن هم با مبلغ 250 یا حتی 300 میلیون تومان اصلاً مقرون به صرفه و منطقی نیست.

شنیده میشد یكی از دوستان مشترك كه رابطه خوبی هم با باشگاه سپیدرود دارد پیشقدم میشود كه ظاهراً آن طرف هم دچار مشكلات قضایی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی