نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ما هم مثل شما و مثل همه درست می‌پنداریم این گفته را كه گفته‌اند؛ صلاح مملكت خویش خسروان دانند! بنابراین، مصلحت‌اندیشی پرسپولیسیان را محترم شمرده، وارد وادی سؤال و جواب نمی‌شویم و سود و زیان سیاست‌ورزی‌های درست و غلط را یادآور نمی‌شویم!

1-مثلاً در مورد خارجیهای پرسپولیس، چه در نفی یا در اثبات بحثی را باز نمیكنیم و از قیمت نفری 900 میلیون تومانی اینان نمیپرسیم كه وارد زمین هم نمیشوند و بازی هم نمیكنند و تماشاگرانی هستند نیمكتنشین! هر تماشاگر با حق تماشای 900 میلیون تومان!

البته ما وارد دایره عقد قراردادهای دیگر هم نخواهیم شد و در مورد حق امضای پانصد میلیونی آقای آ- الف - ط چیزی نمیپرسیم و همه معلومات و مجهولات خود را شامل اصل صلاح مملكت خویش میدانیم!

2- این قاعده و قانون فضولی نكردن در كار دیگران را شامل حق و حقوق 950 میلیونی هافبك «كاف» و قرارداد یك میلیارد و دویست میلیونی گلزن تیم نیز میدانیم كه نسبت به خارجیهای نیمكتنشین، دارند مفت بازی میكنند و رایگان گل میزنند یا پاس گل میدهند! مثلاً مهدی طارمی را حساب كنید و مقایسه نمایید؛ حساب دستتان میآید!

این وسط محمد انصاری یك استثناست! پسر خوب، پركار، كمحرف و تاكتیكپذیر كه دفاع چپ بازی میكند، دفاع وسط (هم یاركوب و هم سوئیپر و هم لیبرو) بازی میكند، وارد تیم ملی میشود، بهترین زوج را با سیدجلال حسینی درست میكند و كمترین حقوق را دریافت میدارد، دویست و چهل میلیون برای امسال؛ یكصد و چهل میلیون بابت پارسال!

عقل سلیم چه میگوید؟ باید خارجیهای نیمكتنشین را با بهای 900 میلیون تومانی كرایه كرد، یا انصاریهای جوان را پرورش داد!

در كار بزرگان دخالت نمیكنیم و حتی پیشنهاد هم نمیدهیم كه سود كار و نان این معامله، معلوم است كه در كجاست و منافع تیم چگونه تأمین میشود!

3- استقلال، كه با میدان دادن به جوانانش، تیم خوبی ساخته است، در ادامه وارونهكاریهای رایج شده در فوتبال ایران، به جای صادر كردن و جوان كردن تیمش، بازیكن وارد میكند، آن هم از ازبكستان!

یك روزی استقلال و پرسپولیس بازیكن به بوندسلیگا میدادند، حالا نابازیكن میگیرند از دسته چندم اوكراین و پیر بازیكن میخرند - دانهای 800 هزار دلار- از ازبكستان، چرا؟

اوكراینیها، چه دارند كه امثال محمد انصاری محجوب و باحیا، یادگیرنده و سختكوش ندارند؟

استقلال، از پیربازیكنهای ازبك چه میخواهد كه در بازی پر از جوانی برزای، اسماعیلی، حقدوست، نورافكن، زكیپور، حسینی، كریمی، قربانی و روزبه چشمی نمییابد؟

چرا منصوریان را تحت فشار قرار میدهند؟ چرا برانكو را وادار به خریدن بازیكن درجه آخر مینماییم!

4- حیف كه صلاح مملكت خویش خسروان دانند! حیف كه عهد كردهایم در این بحث ورود نكنیم! والا، هزار حرف و دلیل داریم كه پول بیزبان را، مثل علف خرس خرج میكنند!

حیف كه «خسرو»های فوتبال ما، صلاح خویش را نمیدانند! و الا بوندسلیگا در دوقدمی ما قرار دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی