نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود مرادی، کارشناس برنامه تلویزیونی 90 هم اعتقاد داشت در بازی‌های پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز داوران خطای پنالتی روی مهدی طارمی را ندیدند و دچار اشتباه شدند.

برانکو: وقتی اشتباهات داوری علیه پرسپولیس تکرار می‌شود، نمی‌توان گفت اتفاقی است

به گزارش خبرورزشی، در همین راستا شنیدن تازهترین حرفهای برانکو خالی از لطف نیست.

 مصاحبه حسن کامرانیفر، رئیس دپارتمان داوری را خواندهاید؟

من احترام خاصی برای ایشان قائل هستم و میدانم کمکداور برجسته و بینالمللی ایران بود. در صداقت ایشان هم شکی ندارم اما انصافاً 3 پنالتی سوخته ما در 2 بازی عادی و طبیعی است؟!

 به نظر شما نیست؟

من در زمان تمرین هم به همکاران شما گفتم که نگران هستم. در بازی با فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز به هر حال ما بردیم و اشتباهات داوری در نگرفتن پنالتی روی مهدی طارمی و مردود اعلام کردن گل سالم او خیلی به چشم نیامد اما اگر این اشتباهات داوری در مسابقات مهم بعدی ما پیش بیاید، چه تضمینی وجود دارد برنده از زمین خارج شویم؟

 ما هم پس از بازی تیتر زدیم مهدی طارمی، داور را برد.

تیتر خبرورزشی مثل همیشه خوب و عادلانه بود. البته من در سلامت داوران ایرانی شکی ندارم اما به نظر میرسد یکجور لج و لجبازی دارد صورت میپذیرد. داوران خطای واضح حریفان روی مهدی طارمی را نمیبینند یا نمیخواهند ببینند.

 البته عادل فردوسیپور هم در برنامهاش از مهدی طارمی دلجویی کرد و گفت آنالیز برنامه 90 روی توانایی این بازیکن در گرفتن پنالتی از حریفان بود و بهتر است داوران خطای واضح مدافعان حریف روی او را ببینند.

امیدوارم همه داوران ایرانی برنامه دوشنبهشب 90 را دیده باشند. چرا باید 3 پنالتی ما را نادیده بگیرند؟ خب همین اشتباهات باعث عصبی شدن بازیکنان میشود و کارت زرد و محرومیت و... اصلاً بیایند رسماً اعلام کنند خطای مدافعان حریف روی طارمی را پنالتی نمیگیرند تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم.

 برخیها معتقدند بازیکنان پرسپولیس در دیدار با گسترش فولاد تبریز عمدی کارت زرد گرفتند که سهاخطاره شوند و بازی با صبای قم را از دست بدهند و به بازیهای مهمتر با تراکتورسازی و استقلال برسند.

این حرفها و شایعات را قبول ندارم. داور با اشتباهات خود بازیکنان ما را عصبانی کرد و عامل اصلی کارت زردهایی که بچههای پرسپولیس گرفتند، همین موضوع بود. لطفاً شما هم به شایعات دامن نزنید. این حرفها تیم پرسپولیس را به هم میریزد و درست نیست.

 در بازی با صبای قم چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارید. این مسئله مشکلساز نمیشود؟

سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و محسن ربیعخواه به دلیل محرومیت و مصدومیت نمیتوانند ما را همراهی کنند. طبیعی است نداشتن این 4 بازیکن کارمان را با مشکل مواجه میکند اما مطمئن باشید بازیکنان جایگزین خوبی در اختیار داریم که جای غایبان را پر میکنند.

 بسیار خب، در پایان حرف خاصی ندارید؟

من یک بار دیگر میگویم هیچ مشکلی با داوران ندارم اما وقتی اشتباهات داوری علیه پرسپولیس مرتب تکرار میشود، دیگر نمیتوان گفت اتفاقی است. اتفاق یک بار میافتد، نه چند بار و چند بار دیگر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی