۰
یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خود در راه آسیا و ادامه لیگ برتر، به دنبال جذب بازیكنان جدیدی است. این موضوع به تأیید علیاكبر طاهری سرپرست باشگاه نیز رسیده و او در مصاحبه‌ای اعلام كرد طی یكی، دو روز آینده، از جمع بازیكنان آزاد كه بیرون مانده‌اند و تیمی ندارند، یك نفر به جمع پرسپولیسیها اضافه میشود.

به گزارش روزنامه خبرورزشی همین جمله طاهری باعث شد شایعات جدیدی به راه بیفتد و همه به دنبال نام بازیكن جدید پرسپولیس بروند. این بازیكن برخلاف ادعای برخی رسانهها، یك مدافع است. منابع زیادی این شایعه را گسترش دادند كه پرسپولیس در پی جذب یك مهاجم میگردد اما روز گذشته یكی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «برانكو خواسته یك مدافع جدید به جمع تیم اضافه شود.» ماجرای سعد ناطق نیز به همین خاطر ادامه یافت اما به نتیجه نرسید.

حالا باید دید چند مدافع، بیرون ماندهاند و پرسپولیس قابلیت جذب آنها را دارد. یكی از این مدافعان كه در تیمی ریشهدار و جنوبی بازی میكرد و در پست مدافع چپ توپ میزند، با كد گذاشتن روی گوشی تلفن همراه خود، رسماً از دسترس خارج شد تا به شایعات حضورش در پرسپولیس دامن بزند. برای آنكه متهم به بازارگرمی نشویم، نام این مدافع نزدمان به امانت میماند با این توضیح كه بازیكن مدنظر برانكو، قرار بود فصل قبل پرسپولیسی شود! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی