۰
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تراکتورسازی پس از اتمام دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، در نشست خبری، مسائلی را مطرح کرد که از نظر کارشناسان صحیح نبود.

تراکتوری ها به چه چیزی معترض هستند؟

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه نویی که با شکست 3 بر صفر تیمش راهی رختکن شده بود، در کنفرانس خبری پس از تقابل با پرسپولیس و در جمع خبرنگاران، با ابراز تاسف برای تیم داوری معتقد بود گل اول سرخپوشان در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و همچنین داور، یک پنالتی واضح بر اثر خطای علیرضا بیرانوند بر روی فرزاد حاتمی را نادیده گرفته است.

ساعاتی پس از بازی، کارشناسان مختلف داوری با تماشای صحنه آهسته این لحظات از بازی، نقل و قول های فراوانی داشتند و همه ادعاهای قلعه نویی را رد کردند. آنها معتقد بودند گل مهدی طارمی کاملا صحیح بوده و هیچ خطایی نیز روی حاتمی در محوطه جریمه پرسپولیس انجام نشده است.

این کارشناسی ها ادامه داشت تا در برنامه 90، محمد فنایی نیز به تمجید از عملکرد داوری پرداخت. فنایی حتی اعلام کرد در دقیقه 27 بازی، هادی محمدی مدافع تراکتورسازی باید اخراج می شد ودر صحنه ای که کمال کامیابی نیا و فرزاد حاتمی در دقیقه 85 به درگیری پرداختند، هر دو بازیکن باید با کارت قرمز مستقیم داور جریمه می شدند چون حاتمی نیز رفتار خوبی نداشت.

حالا مشخص نیست تراکتوری ها به چه چیزی معترض هستند و چرا نسبت به داوری آن دیدار اعتراض داشتند؟

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی