۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

راه پیدا نکردن منچستریونایتد به لیگ قهرمانان فصل آینده به ضرر آنها خواهد بود چرا که هدف اولشان به آنها جواب منفی خواهد داد.

گریزمن  به یونایتد نه می‌گوید

به گزارش روزنامه خبرورزشی، آنتوان گریزمن در صورتی که منچستریونایتد به لیگ قهرمانان فصل بعد راه پیدا نکند به این تیم نمیرود. مهاجم فرانسوی در صدر فهرست خریدهای تابستانی ژوزه مورینیو قرار دارد. شیاطینسرخ به مربیشان اطمینان دادهاند که 85 میلیون پوند مبلغ فسخ قرارداد گریزمن  را در تابستان به اتلتیکومادرید میپردازند و این بازیکن هم علاقهمند به ترک اتلتیکو بوده و از پیشنهاد بازی در یونایتد هم استقبال کرده. اما این اتفاق فقط در صورتی میافتد که شیاطینسرخ فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند. آنها در حال حاضر مبارزه سختی را برای حضور در چهار رتبه اول جدول لیگ برتر در پیش رو دارند. به رغم شهرت و قدمتی که یونایتد دارد این باشگاه از لزوم حضور در رقابتهای اروپایی برای جذب بهترین بازیکنان جهان مطلع است.

 

پیشنهاد یونایتدیها به گریزمن سر جای خودش باقی است و دستمزد 300 هزار پوند در هفته او بالاترین میزانی است که در تاریخ باشگاه به یک نفر پیشنهاد دادهاند. گریزمن در این میان به نمایندگانش گفته که پول هدف اصلیاش نیست و میخواهد موفقیت در بالاترین سطح را تجربه کند. او تا 2021 با اتلتیکو قرارداد دارد. انریکه سرسو، رئیس این باشگاه، چند روز قبل اعلام کرده بود که یونایتد یک تیم کوچک است و گریزمن  برای مدتی طولانی در اتلتیکو میماند. با این که پول برای گریزمن  ارزش زیادی ندارد سباستین بلن کونتر، مشاور ارشد او، گفته که حضورش در یونایتد بهترین سناریوی تجاری است که میتواند برای گریزمن اتفاق بیفتد. به گفته او دیوبد بکام همیشه ستاره محبوب گریزمن بوده و میخواهد پیراهن شماره 7 را هم در یونایتد به تن کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی