نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو فکر می‌کرد استقلال هم تراکتورسازی است که بتواند راحت این تیم را شکست بدهد.

در گل سوم استقلال دفاع چپ پرسپولیس کجا بود؟

ابراهیم آشتیانی، درباره شکست پرسپولیس در دربی هشتادوچهارم اظهار داشت: من بیش از 10 سال در پرسپولیس بودهام و تجربه حضور در چندین دربی را دارم. در دربی، همیشه بار روانی به بار فنی میچربد. حتی شاید خود استقلالیها هم با توجه به شرایط جدول، پرسپولیس را برنده این دیدار میدانستند. مربیها همیشه تلاش میکنند به بازیکنان خود اعتمادبهنفس بدهند، اما زمانی که این اعتمادبهنفس دادن، بیش از حد باشد، نتیجه معکوس میدهد. برانکو فکر میکرد استقلال هم تراکتورسازی است که بتواند راحت این بازی را ببرد. داشتن اعتمادبهنفس، مثل یک تیغ دو لبه است که در مورد پرسپولیس، نتیجه برعکس داد.

وی افزود: در دربی هشتوچهارم، پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و میتوانست حتی دو گل دیگر هم به ثمر برساند. بعد از گلی که استقلال به ثمر رساند و بازی به تساوی کشیده شد، پرسپولیس از هم پاشید. امید ابراهیمی و نورافکن وسط زمین را در اختیار خودشان درآورده و عمق دفاع استقلال را هم به خوبی بسته بودند. پس از این باخت، من بیشتر از همه برای هوادارانی ناراحت شدم که از چند روز پیش، در این هوای بارانی خودشان را به تهران رسانده بودند. با این وجود اما، باز هم فکر میکنم که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از برانکو تعجب میکنم. مربیان کروات اصولاً به دفاع اهمیت زیادی میدهند. او میتوانست از رامین رضاییان یا صادق محرمی در پست دفاع چپ استفاده کند. در گل سوم استقلال، دفاع چپ پرسپولیس کجا بود؟ امیدوارم برانکو در ادامه رقابتهای لیگ برتر، مانند دربی غافلگیر نشود و تغییراتی در ترکیبش انجام دهد. محمد انصاری بازیکن بسیار خوبی است اما در گل سوم به خودش زحمت نداد که به سمت بازیکن حملهکننده استقلال برود.

آشتیانی تأکید کرد: پرسپولیس از غرور بیش از حد، دویدن بیامان بازیکنان استقلال و اهمیت ندادن به دفاع ضربه خورد. این باخت برای پرسپولیس لازم بود که بازیکنان این تیم به خودشان بیایند. در این مقطع، شاید این باخت برای پرسپولیس مفید بود. با این باخت، غرور بازیکنان پرسپولیس هم از بین رفت و آنها فهمیدند که نمیتوانند به این راحتیها قهرمان لیگ برتر شوند.

وی با اشاره به درگیری به وجود آمده در دقایق پایانی دربی تهران، میان سید جلال حسینی و سید مهدی رحمتی، گفت: این کارها خوب نیست. من از هر دو طرف انتظار این کارها را نداشتم. در دربی معروفی که ما شش گل به استقلال زدیم، همه بازیکنان پرسپولیس بعد از پایان بازی به سمت استقلالیها رفتند و به آنها خسته نباشید گفتند. بازیکنان استقلال هم بعد از پایان بازی، این برد را به ما تبریک میگفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی