۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که فوتبال فقط برد نیست و باخت هم خواهید داشت.

برانکو: در دو دقیقه دربی را باختیم

برانکو ایوانکوویچ یک روز پس از شکست تیمش در دربی 84 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی یک بازی را میبازید، همه آن را زیر ذرهبین میگذارند. همیشه به بازیکنانم گفتهام که فوتبال فقط برد نیست و باخت هم خواهید داشت. حالا این باخت در بازی با استقلال رقم خورد و به نظرم این بازی برای ما، بازیکنان و هواداران ارزش دیگری داشت. من نمیتوانم از بازیکنانم انتقاد کنم و به آنها ایراد بگیرم، چون آنها تلاش خود را کردند.

بازی را در 2 دقیقه و به خاطر 2 اشتباه باختیم
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما بازی را در دو دقیقه و به خاطر دو اشتباه باختیم. اشتباه از جانب ما بود و آنها استفاده کردند. در نیمه دوم عملاً روی یک دروازه بازی میشد، ما شانس برای گلزنی داشتیم و حتی به تیر دروازه هم زدیم، اما وقتی گل نزنید، گل میخورید. اکنون زمان افسوس خوردن نیست و ما خودمان را برای بازی با سپاهان آماده میکنیم. چیزی که برای همه ما افسوس دارد این است که نتوانستیم به هوادارانمان شادی را هدیه کنیم. آنها نشان دادند که همیشه پشت ما هستند و در هر حالتی از ما حمایت میکنند. ما تلاشمان را میکنیم و اهدافمان هم کاملاً مشخص است.

اینکه ما صدرنشین هستیم غرور نیست، واقعیت است
برانکو درباره اینکه مرفاوی هم پیش از یکی از دربیها به 133 امتیاز اختلاف مغرور شده بود و گویا برانکو هم الان همین غرور را دارد، گفت: این غرور نیست. واقعیت است که ما صدر جدول هستیم و این دومین باخت ما در طول فصل بود. ما یک بازی به ذوبآهن باختیم در شرایطی که مستحق شکست نبودیم. ما هیچ وقت ناامید نمیشویم و راهمان را ادامه میدهیم. حریف بعدی ما سپاهان است که باوجود نتایج ضعیف گذشته، تیم قدرتمندی است. ببینید که اکنون شرایطمان نسبت به تراکتورسازی چگونه است، اما معتقدم تا قهرمان نشویم، چیزی تمام نشده است.

در دربی باید از شانس نیمبند هم بهره برد، همان کاری که استقلال کرد
 وی در واکنش به این مسئله که برخی معتقدند اشتباه برانکو بازی گرفتن از احمدزاده و ماهینی در پستهای غیرتخصصی و غیبت کامیابینیا دلیل شکست پرسپولیس بوده است، اظهار داشت: خب مسلماً کامیابینیا در هافبک دفاعی بهتر از ماهینی است، همانطور که در سمت راست ماهینی بهتر از کمال عمل میکند. با این حال مشکلاتی پیش میآید که مجبور میشوید تنها راه را انتخاب کنید. من کاملاً از ماهینی و فرشاد راضی هستم. شما بدانید ما با استقلال بازی کردیم. تیمی که خیلی خوب است و بازیکنان خوبی دارد. طبیعی است آنها هم باید کار میکردند و فقط ما در زمین نبودیم، اما باز تکرار میکنم در نیمه دوم استقلال از نیمه هم رد نشد. ما در زدن ضربات آخر آرامش نداشتیم، اما در این بازیها از شانس نیمبند هم باید بهره برد، همانطور که استقلال استفاده کرد.

اگر ضربه به چشم انصاری یا گیجگاهش برخورد میکرد، چه اتفاقی رخ میداد
وی با ابراز تأسف از اتفاقی که در پایان دربی 844 برای محمد انصاری رخ داد، اظهار داشت:  مسئلهای که اصلاً به آن پرداخته نشد اتفاق تلخی بود که در پایان مسابقه رخ داد. متأسفانه یک عده از هواداران با سنگ یا هر شیء دیگری به سر محمد انصاری زدند که باعث شد او بیهوش شود. دکترها گفتهاند او ضربه مغزی خفیف کرده است و با توجه به این مسئله به احتمال 99 درصد نمیتواند در بازی با سپاهان ما را همراهی کند. مشخص نبود اگر ضربه به چشم او یا گیجگاهش برخورد میکرد، چه اتفاقی رخ میداد. من امیدوارم باشگاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و علیه کسانی که این کار را انجام دادند، شکایت کند.

ربیعخواه در شرایط خوبی قرار دارد
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا ربیعخواه میتواند در بازی با سپاهان به میدان برود یا نه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ربیعخواه مصدومیتش را پشت سر گذاشته و در شرایط خوبی قرار دارد و سایر نفرات تیممان سالم هستند.

این برای نخستین بار نیست که رحمتی این کارها را انجام میدهد
 برانکو راجع به مسائل حاشیهای که بعد از دربی رخ داد و باعث شد انتقاداتی از مهدی رحمتی و سیدجلال حسینی مطرح شود، گفت: در مورد قضاوت داوران بگویم که آنها در این بازی عالی قضاوت کردند. اینکه گفته میشود یک دقیقه یا دو دقیقه وقت اضافه کمتری گرفته شد به من ارتباطی ندارد، اما یک موضوع که باید بگویم این است که مهدی رحمتی بار نخستش نیست که این کارها را انجام میدهد.

به بازیکنانم گفتهام که باید شرایط را درک کنند
 وی در واکنش به صحبتهای یک خبرنگار درباره درگیری محسن مسلمان و مهدی طارمی بعد از دربی و همچنین اعتراض لیدرهای باشگاه پرسپولیس به عملکرد برخی بازیکنان که در تمرین امروز رخ داد، یادآور شد: من نمیدانم در مورد چه مسائلی صحبت میکنید، اما آنچه که بسیار اهمیت دارد این است که ما برای هوادارانمان بازی میکنیم. هر تلاشی که میکنیم برای این است که آنها راضی باشند. من بابت اتفاقی که دیروز رخ داد و بازی را واگذار کردیم به خاطر هواداران غمگین هستم. به بچهها هم گفتهام که باید شرایط را درک کنند، من ندیدم کسی دعوا کند و هواداران هم در پایان مسابقه با قلبشان ما را تشویق کردند که بسیار ارزشمند بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین راجع به پست اینستاگرامی مهدی طارمی که در آن اعلام کرده هیچ هوادار و پیشکسوتی حق اعتراض به پرسپولیس را ندارد چرا که این تیم صدرنشین است، عنوان کرد: من نمیدانم این مسائل چیست و آنها را پیگیری نمیکنم. من فقط صفحه اینستاگرام خودم را دارم و هر چند وقت یک بار خودم به طور مستقیم برای هواداران عکس میگذارم، اما باید بگویم انتقاد همیشه هست و نمیشود جلوی آن را گرفت. جدا از بحث نتایج تیم انتقاد همیشه خوب و بد و چه با نیت خوب و یا بد وجود دارد و ما با اینطور مسائل زندگی میکنیم.  فوتبال صعود و سراشیبی زیادی دارد و نمیشود همیشه فقط برد و خوشحالی کرد. قرار نیست همیشه از ما تعریف و تمجید شود. من راجع به این مسئله مرتب با بازیکنان صحبت میکنم. اما برخیها میپذیرند و برخی دیگر شاید برداشت دیگری دارند. من یک خارجی هستم و نمیتوانم صفحه اینستاگرام بازیکنان را بخوانم.

همه ما دوست داریم رفتارهای درستی را از یکدیگر ببینیم
 وی در واکنش به صحبت خبرنگار دیگری راجع به اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس با خبرنگاران برخورد فیزیکی داشتند و حتی برخی به خودشان اجازه میدهند با خبرنگار تماس گرفته و او را تهدید کنند، گفت: همه ما با هم همکار هستیم و مسلماً این درک باید دوطرفه باشد. اینکه حالا چه رفتارهایی از چه فردی سر میزند، بستگی به آموزشی دارد که او در دوران فوتبالش آنها را طی کرده است. طبیعی است که همه ما دوست داریم رفتارهای درستی را از یکدیگر ببینیم. تأکید میکنم که برد و باخت در فوتبال وجود دارد و باید آمادگی هرگونه نتیجه را داشته باشیم. شما دیدید که دیروز چلسی نتوانست حریف خود را شکست دهد و متوقف شد. این نتایج در فوتبال عادی است و من فقط در مورد رفتار خودم صحبت میکنم؛ امروز میتوانستم تمرین را پشت درهای بسته ببرم و جواب هیچ خبرنگاری را ندهم اما اینجا هستم تا صحبتهای شما را بشنوم و آمادگی پاسخ به هر سؤال را دارم.

برانکو در پاسخ به اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس و استقلال قبل از دربی باید شام مشترک بخورند، تصریح کرد: من در این مورد قبل از بازی صحبت کردم و گفتم مخالف این قضیه بودم، به هر حال این تصمیمی بود که باشگاه اتخاذ کرده بود و من نمیتوانم در مورد آن نظر دهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس چه زمانی قصد دارد از بازیکنان اوکراینی خود استفاده کند و واقعاً این بازیکنان کارایی برای این تیم داشتهاند یا نه، گفت: میخواهم به شما خبری بدهم تا خوشحال شوید، دو بازیکن اوکراینی دیروز با باشگاه توافق کردند و از تیم جدا شدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی