۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود آن که چند روزی از شهرآورد 84 گذشته است اما علیرضا بیرانوند هنوز نتوانسته شکست مقابل استقلال تهران را هضم کند. سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس به شدت ناراحت است و به قول خودش عمیقاً هواداران را درک می‌کند و...

خودم حس عجیبی دارم، دو روز توی کما بودم

 بهتر است خودتان تازهترین حرفهای علیرضا بیرانوند را در آستانه بازی با سپاهان اصفهان بخوانید که خواندنی است.

اوضاع و احوالت چطور است؟

باور نمیکنید 2 روز توی کما بودم. اصلاً حال و روز خودم را  نمیفهمیدم. به شدت ناراحت و عصبی بودم. البته همه بازیکنان پرسپولیس اینطور بودند اما به هر حال باید خودمان را جمع و جور کنیم. ما بازی حساسی با سپاهان داریم و به همین خاطر نمیشود آن شکست تلخ و غم و غصهها را کش داد هر چند...

 هر چند چی؟!

(آهی میکشد) حس عجیبی دارم. هنوز هم باورم نمیشود به استقلال باختهایم... عمیقاً هواداران پرسپولیس را درک میکنم. میدانم آن روز و حتی روز بعد از آن چه کشیدند.

 اگر بخواهی حرفی تکراری نزنی و یک عذرخواهی درست و حسابی از طرفداران غمگین پرسپولیس داشته باشی، چه میگویی؟

کاش به جای حرف زدن میشد دست تکتک هواداران پرسپولیس را به نشانه عذرخواهی میبوسیدم. اگر میشد این کار را میکردم. عذرخواهی هم برای آنها کم است. شرمندهام و انشاءا... بتوانم جبران کنم.

 جالب شد. یک جمله خطاب به هواداران پرسپولیس بگو؟

میگویم سرتان را بالا بگیرید. قول میدهیم پرچم پرسپولیس را آخر فصل بالا ببریم. ما هنوز صدرنشین هستیم و پرسپولیس با یک باخت خراب نمیشود. همانطور که بارسلونا با وجود شکست 4 بر صفر مقابل پاریسنژرمن خراب نشد. بارسا بارساست و پرسپولیس هم پرسپولیس است و خراب نمیشود. البته میدانم فراموش کردن باخت شهرآورد برای هواداران سخت است. خاک پای همهشان هستم.

 برخیها معتقدند شکست در شهرآورد روحیه تیم بازنده را به شدت تضعیف کرده و به سقوط نزدیک میکند. آیا شما هم چنین شرایطی دارید؟

گفتم برای ما هم هضم این شکست تلخ سخت است اما... (سکوت میکند)

 اما چی؟!

امروز دوستی حرف قشنگی به من زد و گفت پرسپولیس با این شکست برابر استقلال کمی خم شد اما نمیشکند. حرف او به دلم نشست. ما خم شدیم اما نمیشکنیم. دوباره بلند میشویم و برای قهرمانی ادامه میدهیم.

 بازی با سپاهان را چگونه ارزیابی میکنی؟

سپاهان هم تقریباً شرایطی مثل ما دارد. آنها هم هفته گذشته شکست تلخی برابر ماشینسازی در خانه تجربه کردند و با همه وجود به استادیوم آزادی میآیند. ما هم باید برای جبران باخت شهرآورد و شاد کردن دل هواداران وارد زمین شویم و فکر میکنم بازی پرگل و خوبی شود.

 اما سیدجلال حسینی، کمال کامیابینیا و احتمالاً محمد انصاری را برای بازی با سپاهان ندارید؟

انشاءا... که محمد انصاری میرسد. همه میدانند سیدجلال و کمال چه مهرههای تأثیرگذاری هستند ولی بچههای تیم همقسم شدند پنجشنبه جبران کرده و اجازه ندهند فاصله حریفان با ما کمتر شود. میدانم هواداران ما شرایط سختی را پس از شهرآورد تجربه کردند اما امیدوارم دوباره به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند. این روزها به شدت نیازمند حمایت دلگرم کننده آنها هستیم.

 اتفاقاً پس از شکست شهرآورد هم هواداران پرسپولیس شما را تشویق کردند؟

هواداران پرسپولیس بامعرفت و گل هستند. واقعاً آن روز کاری کردند که جلوی معرفت و مرام طرفداران کم بیاوریم و انشاءا... جبران میکنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی