نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

كادر فنی استقلال بعد از فراز و نشیب زیادی كه در نیم‌فصل اول داشت، تصمیم گرفت با جذب آندرانیك تیموریان و سرور جپاروف خلأ یك مغز متفكر در خط میانی این تیم را پر كند.

آندو و جپاروف به استقلال برنمی‌گردند

به گزارش روزنامه خبرورزشی با توجه به مسائلی كه رخ داد و به دنبال آن فیفا باشگاه استقلال را به خاطر تعویق در پرداخت مبلغ بدهی عادل شیحی از فعالیت در فصل نقل و انتقالات محروم كرد، گویی یك انرژی مضاعف و اكسیر جوانی به بدنه تیم منصوریان تزریق شد. بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال موجب شد دو خرید با تجربه استقلال به تیمهای نفت و سپاهان انتقال پیدا كنند. البته با توجه به اینكه مبلغی این وسط بین طرفین رد و بدل شد آبیها به ناچار این دو خرید را به صورت قرضی روانه دو تیم دیگر لیگ برتری كردند تا بلكه كار به شكایت و دریافت غرامت كشیده نشود و هم اینكه پولی كه بابت خرید آنها پرداخت كردهاند به باد نرود. با شروع نیمفصل دوم و كسب نتایج امیدواركننده استقلال زخم عمیق منصوریان به لطف درخشش جوانهای این تیم خیلی زود التیام پیدا كرد، تا حدی كه آنها محرومیت فیفا و ناكامی در جذب آندو، چشمی و حتی جپاروف و سجاد شهباززاده را خیلی زود از یاد بردند.

مدیران استقلال 35درصد از قرارداد جپاروف را پرداخت كردند و طی مذاكرات با سپاهانیها قرار شده این مبلغ بابت حضور قرضی جپاروف در اصفهان، توسط آنها به استقلال پرداخت شود. استقلالیها حتی جیب آندو را پر پول كردند ولی او هم مثل جپاروف از استقلال جدا شد تا بلكه ابتدای فصل آینده به تیم آبیهای پایتخت برگردد. از استقلال خبر رسید گویا قطع همكاری استقلال با این دو بازیكن باتجربه و پا به سن گذاشته در فصل بعد هم رخ خواهد داد و این باشگاه در پایان فصل جاری به صورت توافقی قرارداد آندو و هافبك ازبكستانی را فسخ خواهد كرد. عملكرد چشمگیر و ستودنی بازیكنان خط میانی استقلال همچون برزای، نورافكن، حقدوست و حتی اسماعیلی باعث شد تفكرات علیمنصور چرخش180 درجهای داشته باشد. كادر فنی استقلال كه مزد اعتماد به جوانهایش را گرفته قصد دارد در پایان فصل نیز با حفظ مهرههای فعلی خود به جای هزینه كردن برای جذب بازیكنان پا به سن گذاشته و بیتأثیر ریسك نكند و روی جذب مهرههای جوان دیگر تیمها فكر كند. با این تفاسیر آندو و جپاروف كه تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارند و به صورت قرضی به نفت تهران و سپاهان انتقال پیدا كردهاند فصل بعد در استقلال نخواهند بود، مگر اینكه باز مسائل مالی و بندهای عجیب و غریب در قرارداد این دو بازیكن موجب شود اتفاق دیگری بیفتد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی