۰
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال یکی از جوان ترین تیم های لیگ قهرمانان آسیا 2017 است.

ماموریت سنگین منصوریان در لیگ قهرمانان

به گزارش خبرورزشی، این نیروی جوانی همان قدر که می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد، همان قدر که می تواند در یک لحظه کار را به سود آبی ها تمام کند، به همین میزان نیز توانایی آن را دارد که به خاطر بی تجربگی، به استقلال لطمه وارد کند. همان اتفاقی که بر روی گل اول آبی پوشان رخ داد. میلاد زکی پور که تا قبل از بازی با الاهلی عالی کار می کرد، اسیر جو لیگ قهرمانان شد و به آن شکل، گل اول حریف را وارد دروازه خودی کرد.

استقلال روند استثنایی را در پیش گرفته بود و داشت با قدرت فوق العاده ای پیش می رفت اما باخت مقابل الاهلی، روحیه آبی پوشان را از هم پاشید. به خصوص که این شکست، در آخرین ثانیه ها رقم خورد و تیم جوان علیرضا منصوریان که شاید تجربه چنین شکست هایی را ندارد، دچار کابوس و استرس های بیشتری شود. به همین علت، وظیفه سرمربی استقلال از همیشه حتی از زمان دربی هم سنگین تر است زیرا او باید به تیمش آرامش بدهد و بازیکنان را به شرایط روحی و روانی عادی برگرداند.

استقلال روز دوشنبه آینده باید مقابل التعاون عربستان در یک بازی سخت و حیثیتی به میدان برود و اگر تیم جوان او در حسرت باخت به الاهلی بماند، امکان دارد امتیازات حساس بازی با التعاون را نیز از دست بدهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی