نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی سوت آغاز بازی با الهلال به صدا درآمد، عصبانیت را می شد در چهره بازیکنان پرسپولیس دید، به خصوص آن بازیکنی که قرار بود وینگر راست بازی کند اما اعتراض یک ملی پوش نیمکت نشین، او را به پست غیر تخصصی اش فرستاد.

پشت پرده به هم ریختن اردوی پرسپولیس در مسقط

به گزارش خبرورزشی، راست و دروغش گردن راوی که می گفت تنها موضوعی که اردوی پرسپولیس را در مسقط به هم ریخت، مسمومیت ماهینی نبود و یک ملی پوش که به شدت نگران است کی روش او را خط بزند اصرار داشت در پست دیگری بازی کند.

همین مسئله برای دقایقی اردوی پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد و البته خوشبختانه بزرگترهای تیم موضوع را حل کردند. 

***

اما این حواشی از اکجا آغاز شده بود؟ بازیکنان پرسپولیس خودشان را آماده حضور در جلسه فنی قبل از بازی با الهلال کرده بودند که پچپچها شروع شد.

حسین ماهینی، کاپیتان دوم پرسپولیس، یواشکی خودش را به پزشک تیم رساند و خبر از حال بد خود داد. ظاهراً شماره 13 مسموم شده و قادر به بازی نبود. چند ساعت دیگر قرار بود دیدار با الهلال برگزار شود و برانکو هم ماهینی را در ترکیب اصلی گذاشته بود.

مرد کروات برنامهریزی کرد که در این دیدار از حسین ماهینی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس استفاده کند، رامین رضاییان را دفاع راست بگذارد و فرشاد احمدزاده هم یک خط جلوتر به عنوان هافبک چپ بازی کند. محسن مسلمان هم در این ترکیب هافبک راست بود. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابینیا، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی هم در همان پستهای اصلی خود بازی میکردند.  وقتی خبر مسمومیت حسین ماهینی به گوش برانکو رسید، ابتدا کمی عصبانی شد و بههم ریخت اما بلافاصله جلسهای با دستیاران خود برگزار کرد. در فاصله 2 ساعت مانده به بازی پرسپولیس و الهلال عربستان، بالاخره مرد کروات به این جمعبندی رسید که صادق محرمی جوان را به جای حسین ماهینی وارد ترکیب کرده و دفاع راست بگذارد، فرشاد احمدزاده را یک خط عقب بیاورد و در سمت چپ خط دفاعی بگذارد و از رامین رضاییان به عنوان هافبک راست استفاده کند. محسن مسلمان هم اتوماتیکوار از هافبک راست به سمت چپ خط میانی کوچ کند. قرار شد سایر نفرات هم کمافیالسابق در پستهای اصلی خود به میدان بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی