۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال این روزها شرایط خوبی ندارد و در خط از دست دادن صدر جدول لالیگا قرار گرفته است.

كهكشان در سراشيبی سقوط!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، باخت چهارشنبهشب رئالمادريد در مستايا و در مصاف با والنسيا باعث شد تا كار تيم مادريدي در كورس قهرماني گره بخورد. اگرچه آنها همچنان با اختلاف امتياز صدرنشين لاليگا هستند ولي شكست مقابل والنسياي بحرانزده، آن هم در حساسترين بازه زماني فصل و در شرايطي كه رئال در بازيهاي اخير لغزشهاي متعددي داشته، زنگهاي خطر را در باشگاه مادريدي به صدا درآورده است.

 

شاگردان زيدان در هفتههاي اخير سختيهاي زيادي را براي كسب امتياز از بازيها كشيدهاند و از 10 ديدار اخيرشان (در تمامي تورنمنتها) تنها در 5 بازي توانستهاند ببرند و سه باخت و 2 تساوي كسب كردهاند. آنها در دو ماهه ابتدايي 2017 بيشتر از تمام سال 2016 باخت دادهاند و اين آمار نگرانكنندهاي به نظر ميرسد.

 

قبل از آغاز اين روزهاي تلخ، رئاليها ركورد جالبي در زمينه بازيهاي متوالي بدون باخت به نام خودشان ثبت كرده بودند ولي اين روند بد از بازي مادريديها در دور برگشت جامحذفي مقابل سويا آغاز شد. رئال در آن بازي به يك مساوي رضايت داد و با همان تساوي توانست به دور بعدي رقابتهاي جامحذفي برسد اما همان تساوي شروع روند كسب نتايج نامطلوب براي تيم زيزو بود. پس از آن تساوي بدموقع، رئال در لاليگا مغلوب سويا شد و در بازي رفت دور بعدي جامحذفي هم مقابل سلتاويگو باخت تا كارش سخت شود.

 

پس از اين نتايج، مادريديها توانستند مالاگا را ببرند؛ هرچند كه برد خيلي سخت و نفسگيري براي شاگردان زيدان در برنابئو بود. بازي برگشت در جامحذفي مقابل سلتا از راه رسيد و تساوي در اين بازي به منزله حذف مادريديها از گردونه رقابتهاي كوپا دلري بود.

 

بعد از اين اتفاق، رئال به 4 برد متوالي دست يافت و باخت چهارشنبه مقابل والنسيا دوباره طعم تلخ ناكامي را به ياد شاگردان زيدان آورد.

 

فرياد كريس: من گل زدم، تو چهكار كردي؟

كريس رونالدو بازي مستايا را عصباني و درهم به پايان برد. البته ساير بازيكنان رئال هم حال و روزي مثل او داشتند. بلافاصله بعد از به صدا درآمدن سوت پاياني بازي، دوربينهاي شبكه دپورتس كواترو، لحظهاي را به تصوير كشيدند كه در آن كريس در مسير حركت به سمت رختكن بر سر كسي كه در كادر نبود، فرياد ميزد. كريس فرياد زد: «من يك گل زدم. تو چهكار كردي؟» ولي دوربينهاي تلويزيوني مشخص نكردند كه مخاطب كريس چه كسي است. ثانيههايي بعد از اين كريس با ناني، هموطنش كه براي والنسيا بازي ميكند، خوش و بشي كرد اما خشم در چهره او همچنان مشهود بود.

 

در جريان بازي دوربينهاي اين شبكه تلويزيوني كلاً روي كريستيانو زوم بودند. كريس بازي را با شوخي و خنده با مارسلو آغاز كرد ولي لبخند او در دقيقه 3 و با گلي كه زازا زد، محو شد. در آن زمان كريس رو به همتيميهايش سعي كرد تا به آنها انگيزه بدهد و فرياد ميزد: «رو به جلو!» در دقيقه 8 اوريانا گل دوم والنسيا را زد و رونالدو در واكنش به اين گل سرش را پايين انداخت. بعد از آن كريس بار مسئوليت تيم را به دوش گرفت و توانست يكي از گلهاي خورده را جبران كند. او در طول تمام دقايق بازي سعي داشت تا به همتيميهايش روحيه بدهد و فرمانده تيمش شده بود و حتي در دقايق پاياني بازي از كيلور ناواس خواست تا براي آخرين كرنر تيم جلو بيايد اما تلاشهاي او فايدهاي نداشت و كريس و رئال، مستايا را با يك باخت دردناك ترك كردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی