نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن باز هم یک شب رویایی دیگر را سپری کرد و مثل همیشه به هامبورگ گلهای زیادی زد.

شب رؤيایی بايرن و آنچلوتی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، در بازي روز شنبه بايرنمونيخ مقابل هامبورگ نتيجهاي حيرتآور رقم خورد و بازيكنان هامبورگ بعد از دريافت 8 گل آليانتس آرنا را ترك كردند.

 

البته با مروري بر تاريخ ميتوان دريافت كه هامبورگ قرباني مورد علاقه بايرنمونيخ است. آنها در 7 بازي اخيري كه در مونيخ برگزار كردهاند، 44 گل از بايرن خوردهاند كه به طور ميانگين 6 گل در هر بازي است و در اين مدت آنها تنها 3 بار موفق به گلزني شدهاند اما بايرنيها تجربه زدن 8 گل يا بيشتر را در ديگر بازيهايشان در تاريخ رقابتهاي بوندسليگا داشتهاند. در 3 مورد از اين فستيوالهاي گل، هامبورگ قرباني آنها بوده؛ تيمي كه بيش از هر تيم ديگري قرباني بازيهاي توفاني و پرگل بايرن شده است:

 

در فصل 2013-2012 بايرنمونيخ موفق شد تا با نتيجه 9 بر 2 هامبورگ را شكست دهد؛ در آن شب پيزارو با زدن 4 گل قهرمان اصلي بايرن يوپ هاينكس بود. دو فصل بعد و در حضور پپ گوارديولا روي نيمكت مربيگري بايرن، آنها 8 بر صفر هامبورگ را شكست دادند. نيمه اول آن بازي با برد 3 بر صفر بايرن به پايان رسيد و در نيمه دوم، آنها 5گل ديگر زدند تا برد قاطعانهاي رقم بخورد. روز شنبه هم بايرن آنچلوتي دوباره اين نتيجه حيرتآور را تكرار كرد.

 

ملايمترين برد خانگي بايرن مقابل هامبورگ در 7 فصل اخير، برد 3 بر يك آنها در فصل 2014-2013 بود و ساير نتايج رقمخورده بردهاي 5 بر صفر و 6 بر صفر باوارياييها بودند.

 

البته قاطعانهترين برد بايرن در تاريخ رقابتهاي بوندسليگا، برد 11 بر يك است كه آنها در فصل 1972-1971 مقابل بوروسيا دورتموند به دست آوردند.

 

هتتريك لواندوفسكي

در بازي روز شنبه آرتورو ويدال با بهرهگيري از پاس مولر در دقيقه 17 اولين گل تيمش را زد. در دقيقه 24 روبرت لواندوفسكي از روي نقطه پنالتي به گل رسيد و در دقيقه 42 نيز گل ديگري براي تيمش زد. مولر كه مدتهاست نتوانسته براي تيمش گلزني كند، اگر چه در اين بازي هم موفق به گلزني نشد ولي در تعدادي از گلهاي تيمش نقش تأثيرگذاري داشت و پاسخ اعتماد سرمربي تيمش را داد. ساير گلهاي تيم توسط لواندوفسكي (54)، آلابا (56)، كومن (65و69) و روبن (87) به ثمر رسيدند تا بايرن مقابل چشمان 75هزار هوادار مشتاق بردي تاريخي را به دست بياورد.

 

يكي ديگر از نكات جالب توجه در مورد بايرنمونيخ و پنالتي گل شده توسط روبرت لواندوفسكي اين است كه باوارياييها از 22 پنالتي اخيرشان، توانستهاند 21 پنالتي را تبديل به گل كنند

 

شب تاريخي كارلتو

اين برد تماشايي در شرايطي به دست آمد كه كارلو آنچلوتي سرمربي ايتاليايي بايرن هزارمين حضورش روي نيمكت مربيگري را تجربه ميكرد و توانست اين اتفاق را با كسب يك نتيجه ايدهآل جشن بگيرد.

 

عدد بازي بايرن

5

با برتري مونيخيها مقابل هامبورگ، اختلاف امتياز شاگردان آنچلوتي با تيم دوم جدول يعني لايپزيك به 5 امتياز رسيد.

4

توماس مولر اگرچه نامش در فهرست گلزنان بايرنمونيخ در ديدار مقابل هامبورگ جا نگرفت ولي به طور مستقيم روي 4 گل از 8 گل زده تيمش تأثير داشت.

6

هامبورگ قرباني مورد علاقه بايرنمونيخ است؛ در 7 تقابل قبلي كه بايرن با هامبورگ در آليانتس آرنا داشته توانسته 44 گل بزند؛ يعني به طور ميانگين بيش از 6 گل در هر مسابقه!

19

لواندوفسكي با هتتريك مقابل هامبورگ تعداد گلهاي زدهاش براي بايرنمونيخ پس از سپري شدن 22 هفته را به عدد 19 رساند. او فعلاً به طور مشترك با اوباميانگ دورتمونديها آقاي گل است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی