نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع ملی پوش پرسپولیس در انتظار بازگشت به تمرینات این تیم است اما یک نکته کلیدی را هرگز نباید فراموش کند.

حق نداشتی این همه حاشیه بسازی!

به گزارش خبرورزشی، با توجه به فشاری که از سوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بر روی برانکو ایوانکویچ  در جهت بازگرداندن رامین رضاییان وجود دارد، باید باور کرد این بازیکن به زودی بخشیده شده و به تمرینات سرخپوشان برمی گردد. 

اگر این اتفاق رخ داد، نباید یک موضوع کلیدی را فراموش کرد؛ اینکه رامین در اردوی امارات رفتار ناپسندی از خود بروز داد. رفتاری که بیشتر در حد و اندازه های یک تیم محلی است تا باشگاه بزرگ و نامداری به نام پرسپولیس.

او حق نداشت در تمرینی که مربیانی چون برانکو و کریم باقری در آن حضور دارند و زوم رسانه ای از سوی مطبوعات و ارگان های خبری سعودی و اماراتی به عنوان منتقدان همیشگی فوتبال ما وجود دارد، به داد و بیداد بر سر بازیکنان هم تیمی اش بپردازد. نه تنها رامین رضاییان، بلکه هیچ بازیکنی حق ندارد با آبروی فوتبال ایران در اردوهای بین المللی بازی کند.

روزی که مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در عمان و قبل از دیدار با التعاون عربستان اقدام به تهدید فدراسیون فوتبال در یک پست اینستاگرامی کرد نیز، به همین شکل از او انتقاد کردیم. 

رضاییان همچنین نباید فراموش کند کار ناپسندی انجام داد که با یک پست اینستاگرامی، کریم باقری را مقابل هواداران نوجوان و جوان پرسپولیس قرار داد. این کار باعث شد خیلی ها به صفحه کریم باقری در اینستاگرام حمله کرده و او را مورد توهین قرار دهند. زمینه این فاجعه توسط رضاییان با یک اقدام عجولانه ساخته شد. 

رامین نباید فراموش کند که بازیکنان فوتبال به خصوص آنها که مشهور و محبوب هستند، شاید چند صباحی با حاشیه سازی، ایجاد درگیری و زیاده خواهی با دوستان شان، به تیتر اول رسانه ها بدل شوند اما عمر حرفه ای هیچ کدام از این فوتبالیست ها طولانی نبود. 

رامین به تمرینات پرسپولیس برمی گردد چون این خواسته باشگاه است اما در بازگشت، ای کاش به یاد بیاورد سرنوشت آنهایی را که در فوتبال ایران، دست به حاشیه سازی زدند و مشخص نیست حالا کجا هستند و چه می کنند. 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی