۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان استقلال نباید مشکلات داخلی شان را فریاد می زدند.

کاشانی:بازیکنان استقلال نبایدمشکل شان رافریادمی زدند

جعفر کاشانی درباره آخرین وضعیت رامین رضاییان و این موضوع که ظاهرا برانکو مخالف بازگشت این بازیکن به تمرینات است اظهار داشت: من با بحث منفی موافق نیستم. با اخراج رضاییان کاری درست نمی شود.ما باید به اینها درس بدهیم. این بازیکن الان خلافی می کند و ما باید بدانیم علت تخلف او چیست؟ نباید بگذاریم برود و جای دیگری همین تخلف را تکرار کند.

وی درباره حضور علیپور در باشگاه نیز خاطرنشان کرد:بنده از باشگاه خارج شده بودم که این بازیکن آمد و نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده است اما باید این مساله را حل کنیم. مسلما آقای برانکو آنقدر باشخصیت و فهمیده است که بهترین نظر را می دهد. صحبت های امروز او از زوایای مختلف قابل تفسیر است. ما این موضوع را با عجله پیگیری نمی کنیم و قضیه رامین رضاییان را اجازه می دهیم به مرور حل شود. یک زخم برای آنکه خوب شود نیاز به زمان دارد.

وی در ادامه با انتقاد از برخی رفتارها در فوتبال ایران و با اشاره به اعتصاب بازیکنان استقلال بیان داشت: همه می دانند که استقلال و پرسپولیس برای من در یک جایگاه قرار دارند. این دو تیم مثل شب و روز می مانند برای من . اعتصاب بازیکنان استقلال کار اشتباهی بود. باشگاه مال آنهاست و خانه آنهاست نباید وقتی در خانه شان نان نیست بروند و همه را خبردار کنند. یک روز ممکن است باشگاه پول نداشته باشد ما نباید برویم در بازار داد بزنیم. شخصیت همه این بازیکنان از استقلال و پرسپولیس شکل گرفته است و اگر هم مشکلی پیش بیاید باید در خود باشگاه آن را حل کنند. شما نباید وقتی سقف خانه تان کمی چکه می کند بروید و به همه بگویید. من معتقدم که باید آنها تمرین خود را انجام می دادند. باشگاه استقلال باشگاه کوچکی نیست مثل پرسپولیس. این باشگاه 70 سال سابقه پشت سرش دارد. من می دانم که چه کسانی بهترین دوران عمرشان را در این باشگاه گذاشتند و امتیازی هم نگرفتند. آنها عمرشان را گذاشتند تا این برج بنا شود و 30میلیون هوادار پیدا کند. به همین دلیل است که من این فرهنگ را قبول ندارم. بحث من فقط استقلال نیست. این فرهنگ ها باید از کل فوتبال ما دور شود.

کاشانی در پایان درباره مشکلات مالیاتی که برای اعضای هیات مدیره پرسپولیس به وجود آمده بود گفت: ان شاالله در حال حل شدن است منی که عضو هیات مدیره هستم و تا به حال نه حقوق و نه پاداشی گرفته ام چه کاره ام که مالیات بدهم. این تیم دولتی است و سودی ندارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی