نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانكو ایوانكوویچ در رختكن و حتی تمرین دیروز پرسپولیس هم از بازیكنان تیمش به خاطر برد مقابل استقلال خوزستان تشكر كرد.

برانكو: كاری كه بازيكنان پرسپوليس در سال 95 انجام دادند، فوق‌العاده است

به گزارش خبرورزشی برانکو به این هم بسنده نكرد و با قدرشناسی از بازیكنان پرسپولیس صحبت كرد و... بهتر است خودتان تازهترین حرفهای ما با برانكو را بخوانید.

* به نظر میرسد حسابی از عملكرد شاگردان خود خوشحال باشید. شنیدیم پس از بازی و سر تمرین از آنها تشكر كردید؟

وقتی شما یك تیم با روحیه بالا دارید و میتوانید 90 دقیقه بازی را كنترل كنید، خوشحال نمیشوید؟ (میخندد و ادامه میدهد) بازی مقابل استقلال خوزستان برای ما بسیار مهم بود. میدانستم شكست این حریف، كه بابت بردهای آسیایی روحیه خوبی هم داشت، چندان راحت نیست و به همین خاطر به شاگردانم و هواداران پرسپولیس تبریك میگویم. كاری كه بازیكنان ما انجام دادند، فوقالعاده است.

* به نظر شما بازیكنان پرسپولیس در سال 95 در مجموع چطور بودند؟

فوقالعاده بودند. كاری كه بازیكنان پرسپولیس در سال 95 انجام دادند، فوقالعاده بود و من به شاگردان افتخار میكنم. شما میدانید در سال رو به پایان، ما با چه مشكلاتی روبهرو بودیم. مصدومیتها، محرومیتها و مسائلی كه میتوانست جلوی هر تیمی را بگیرد اما بچههای پرسپولیس با وجود همه این سختیها هركاری ممكن بود، كردند تا صدرنشین بمانند.

* بخشی از این مشكلات هم داوریها بود؟ شنیدیم گفتهاید داوران با پرسپولیس مهربان نبودند و...

عادت ندارم خیلی درباره داوری صحبت كنم ولی متأسفانه مدتهاست حرفهایی مطرح میشود كه بیارزش و بیهوده است. اینكه پرسپولیس از داوری سود برده است در حالی كه عكس این قضیه بوده و تأكید میكنم اشتباهات داوران هم سهوی بوده است. من به این خاطر گفتم داوریها با پرسپولیس مهربان نبودند كه جواب برخی ادعاهای واهی و غیرواقعی را بدهم. در همین بازی با استقلال خوزستان پنالتی مسلم روی محسن مسلمان را گرفته نشد یا گل صحیح وحید امیری مردود شد ولی با این حال به همه داوران خسته نباشید میگویم.

* قرارداد سیدجلال حسینی هم تمدید شد؟

دقیق نمیدانم اما این یك خواست سه طرفه است. سیدجلال ستون تیم ماست و من به باشگاه گفتم قراردادش تمدید شود. باشگاه هم به دنبال این كار است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

* كمال كامیابینیا و سروش رفیعی هنوز تمدید نكردهاند؟

باشگاه پیگیر كار است و بهتر است خود مسئولان باشگاه به این سئوالات پاسخ بدهند.

* گفتهاید 6 امتیاز هم از پرسپولیس كم شود قهرمان میشوید؟

همكار شما از من پرسید اگر كسر 6 امتیاز از پرسپولیس قطعی شود، قهرمان میشوید؟ من هم جواب دادم بازهم ما بالاتر از بقیه هستیم. البته باید تا آخرین روز مسابقات لیگ شانزدهم بجنگیم و امتیازات را جمعآوری كنیم.

* پس چرا با وجود شانس زیاد برای كسب قهرمانی كماكان از قول دادن پرهیز میكنید؟

چون قول دادن در فوتبال حرفهای نیست. من همیشه به شاگردانم هم میگویم تا دقیقه آخر باید مبارزه كنند و دست از تلاش نكشند. این بهترین قولی است كه ما میتوانیم بدهیم.

* بسیار خوب، بازی با الریان قطر را چطور ارزیابی میكنید؟

تنها مشكل ما خستگی بازیكنان است. الریان قطر 4 روز زودتر از ما بازی كرده و در خانه مقابل ما به میدان میرود. سرمربی آنها هم میشل لادروپ یكی از بهترین بازیكنان تاریخ است كه روش هلندی را در الریان جا انداخته است. انشاءا... بتوانیم با دست پر از قطر برگردیم و دل هواداران پرسپولیس را شاد كنیم.

* قبل از بازی با استقلال خوزستان هم به ما گفتید هواداران به استادیوم آزادی بیایند و عیدی بگیرند!

خدا را شكر كه شرمنده نشدیم و عیدی هواداران را زودتر از تحویل سال نو دادیم. این آخرین بازی ما در لیگ داخلی در ایران بود و خوشحالم بردیم تا طرفداران شاد شوند. پیشاپیش سال نو را هم به پرسپولیسیها و همه مردم ایران تبریك میگویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی