۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال- لوكوموتیو تاشكند و احتمالاً ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی. هر وقت حرف «هوادار» و «تماشاگر» می شود، لبخندی گوشه لب منصوریان می‌‌آید.

منصوریان: دوست دارم لابه‌لای تماشاگرها بازی را ببينم

 میدانید چرا؟ «چون من خودم هوادار استقلال بودم. سالها روی سكوها بازی تیم محبوبم را دیدم...» منصوریان گاهی در لب خط وسوسه میشود: «دوست دارم لابهلای تماشاگرها بروم و بازی را ببینم.» او همیشه با هواداران رابطه خوبی دارد و حداقل امسال، حتی در روزهای سخت استقلال هم این موضوع به چشم میخورد. حالا منصوریان در آستانه بازی لوكوموتیو تاشكند دوست دارد، ورزشگاه آزادی پر شود: «اصلاً بازی در آزادی مملو از تماشاگر لذت دارد. ما باید از تماشاگران لذت ببریم و آنها از ما. از هواداران خواهش میكنم امروز ما را تنها نگذارند. همیشه گفتهام یار دوازدهم ما باشند. انشاءا... كه امروز بیایند.» او مكثی میكند و ادامه میدهد: «قبل از هر چیز، دوست داریم فردا تماشاگرپسند بازی كنیم. طوری كه هوادار هم لذت ببرد.

به گزارش خبرورزشی البته حساب بازیهای لیگ قهرمانان برای مردم ایران با كریخوانیهای مرسوم داخلی فرق میكند. مثلاً در بازی السد قرمزها هم كنار استقلالیها بودند. این بار هم منصوریان میگوید: «قطعاً در بازی لوكوموتیو هم همین شكلی است. مردم ایران هیچكدام از تیمهای ایرانی را در آسیا تنها نمیگذارند. استقلال را هم همینطور.» امروز بازی استقلال با دو بازی قبلیاش فرق دارد. منصوریان هم فرقش را در این میبیند: «دو بازی خارج از خانه كردیم و این اولین بازی خانگی ماست. دوست داشتیم از التعاون در تهران میزبانی كنیم ولی نمیشد. حالا میزبان لوكوموتیو هستیم. فقط برد را میخواهیم، نه نتیجه دیگری را. انشاءا... كه ما و سه تیم دیگر بتوانیم در بازیهای امروز و فردا سربلند باشیم.»

در بازی استقلال و السد هواداران آبی كاری كردند كه منصوریان را دلخور كرد؛ لیزر انداختن روی ژاوی. رسانهها هم به انتقاد از این موضوع پرداختند. منصوریان میگوید: «خواهش میكنم امروز هواداران لیزر نیاورند.» او یك درخواست دیگر هم دارد: «چهارشنبهسوری نزدیك است. خیلیها از الان چیزهایی آماده كردهاند، میدانیم. ولی بهتر است از این كارهای خطرناك نكنیم. خواهشم این است كه هواداران در ورزشگاه چنین كارهایی انجام ندهند. در چهارشنبه سوری هم به خاطر آتشنشانهای فداكار و به احترام آنها، دست به كارهای خطرناك نزنند.»

و اما اتفاقات روزهای اخیر استقلال؛ اعتصاب بازیكنان و تعطیلی تمرینات. منصوریان ترجیح میدهد سربسته درباره این مسائل حرف میزند: «ببینید باید همدلی و اتحاد از رأس باشگاه شروع شود. خب ما یكسری مسائل داریم كه الان زمان خوبی برای حرف زدن دربارهاش نیست. جبهه دوم تیم كه لجستیك است، حمایت واحدی از تیم نمیكند. اتفاقات آماتوری برای ما رخ میدهد. ولی فعلاً نباید درباره این چیزها فكر كنیم و حرف بزنیم. بازی با لوكوموتیو بازی ملی است. هواداران گناه كه نكردهاند. آنها از تیم نتیجه میخواهند. متأسفانه ما از داخل ضربه میخوریم نه از بیرون»

صبح دیروز خبر رسید كاوه رضایی به اردوی استقلال نرفته است. وقتی در این باره هم از منصوریان میپرسیم پاسخ میدهد: «نه اینطور نیست. كاوه در كنار ماست و حتماً در بازی امروز حضور دارد.» منصوریان مكثی میكند و میگوید: «فقط به شما یك چیز بگویم، تمام بازیكنان هم قسم شدند كه این بازی را ببریم، همه.» 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی