نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدمهدی رحمتی باتجربه‌ترین بازیكن استقلال در عرصه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود. او از 18 سالگی در فجرسپاسی فرصت حضور در بازی‌های بین‌المللی باشگاهی را پیدا كرد و سپس با سپاهان و استقلال بارها مقابل حریفان آسیایی بازی كرد.

رحمتی: امشب می‌بريم و حرف‌هايمان را می‌زنيم

به گزارش خبرورزشی كاپیتان آبیپوشان در آستانه بازی با لوكوموتیو تاشكند به خبرورزشی گفت: در هر شرایطی استقلال دنبال بردن است و انگیزه تیم ما برای بازیهای آسیایی متفاوت با انگیزه بازیهای داخلی باید باشد. استقلال به عنوان نماینده فوتبال ایران تمام تلاشش را میكند برابر حریفان خارجی هم فوتبال خوبی به نمایش بگذارد و هم نتیجه مطلوبی به دست بیاورد و در این مسیر نیازمند حمایت هواداران هستیم. خیلی دوست داریم امشب سكوهای ورزشگاه آزادی همچون بازی با السد به صورت كامل با پرچمهای آبی و پرچم كشورمان پر باشد. این اتفاق قوت قلبی برای جوانهای ماست و نوعی اضطراب برای حریفان.

رحمتی در خصوص تجربهاش از رویارویی با حریفان ازبكستانی گفت: در عرصه ملی بارها مقابل ازبكستان حضور داشتهام، در عرصه باشگاهی برابر تیمهایی از جمله بنیادكار، پاختاكور و نسفكارشی ازبكستان بازی كردهام و باید بگویم تیمهای شوروی سابق به فوتبال فیزیكی تكیه دارند و كادر فنی استقلال شناخت كافی از حریف دارد و انشاءا... در آخرین بازی سال 95 بتوانیم باعث خوشحالی هواداران شویم.

سنگربان استقلال به روند رو به رشد استقلال اشاره كرد و گفت: تیم ما برای لیگ شانزدهم تغییرات زیادی داشت و خوشبختانه جوانتر شد و به مرور عملكرد تیم بهتر و باعث رضایت هواداران شد. آنها نیز این موضوع را درك كرده و به حمایتشان ادامه دادند. استقلال به مرور به ردههای بالای جدول صعود كرد و اگر عدالت رعایت میشد ما الان باید در رده دوم باشیم. با این حال در بازیهای باقیمانده تلاش میكنیم به این جایگاه برسیم.

رحمتی در پایان صحبتهایش گفت: هواداران استقلال بازیكنان تیمشان را میشناسند، آنها بدون توجه به حاشیهها امشب از تیمشان حمایت خواهند كرد و دیدند بازیكنان تیم محبوبشان در بازی قبلی مقابل سایپا با جان و دل برای كسب 3 امتیاز انرژی گذاشتند، ما هم تمام تمركز خود را به بازی با لوكوموتیو اختصاص دادهایم. به رغم اینكه از همه اتفاقات و مسائل پشت پرده اطلاع داریم صبر میكنیم تا بازی با لوكوموتیو را انشاءا... ببریم و بعد از این مسابقه فرصت هست همه بازیكنان حرفهایشان را بزنند و در واقع بعد از بازی صحبتهایمان را مطرح میكنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی