۰
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی و مهاجم تیم پرسپولیس، در کنفرانس خبری پیش از بازی با الریان حاضر شدند.

برانکو از سختی بازی گفت نه از تساوی!

به گزارش خبرورزشی، در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای دو تیم الریان و پرسپولیس ، سرمربی و مهاجم سرخ پوشان از اهداف بلند مدت پرسپولیس در آسیا گفتند. برانکو ایوانکوویچ که به نظر می رسد به خوبی تیم حریف را آنالیز کردهو آماده پیروزی در بازی فرداست. برانکو در خصوص بازی فردا گفت: در گروهی هستیم که 3 تیم از بهترین تیم های ایران و عربستان و قطر حضور دارند. این کار ما را سخت خواهد کرد.
به نظر می رسد اولویت اول سرمربی سرخ پوشان  در بازی فردا کسب حداقل یک تساوی در خانه حریف است. البته قرمزها در صورت برد در بازی فردا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم خواهند کرد.
مهدی طارمی نیز در کنفرانس خبری حاضر شد و ضمن تعریف از قدرت حریف قطری و تمجید از سرمربی آنها، عنوان کرد: فردا بازی سختی برابر الریان داریم. اما برای هدف بزرگی اینجا هستیم و می خواهیم در آسیا قهرمان شویم.
صحبت های طارمی از روحیه و اعتماد به نفس بالای بازیکنان تیم پرسپولیس برای مصاف با الریان خبر می دهد.با توجه به پیروزی های پیاپی در هفته های قبل، پرسپولیسی ها می توانند با پیروزی برابر الریان، گام بزرگی برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان بردارند.
میشل لادروپ نیز با حضور در کنفراس خبری، با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس در لیگ ایران، از قدرت تاکتیکی این تیم نیز تعریف کرد. الریان با یک پیروزی و یک شکست از دو بازی قبلی خود در رده سوم گروه D قرار دارد. لادروپ سرمربی الریان درباره بازی با پرسپولیس چنین گفت: ما در اولین بازی خود موفق شدیم به پیروزی برسیم ولی در بازی دوم خود مقابل الهلال باختیم و الان امیدواریم مقابل پرسپولیس پیروز شویم. مهمترین بازیها در لیگ قهرمانان اسیا بازیهای خانگی است در نتیجه پیروزی مقابل پرسپولیس اهمیت بالایی دارد. شانس ما برای صعود به مرحله بعد بسیار سخت است اما با تمام قدرت برای راه یابی به مرحله بعد تلاش خواهیم کرد. من از عملکرد تیمم در چند هفته اخیر راضی هستم چه به مرحله بعد راه پیدا کند یا نه.
از حالا می توان حدس زد در بازی فردا شاگردان برانکو برای پیروزی برابر الریان و تداوم صدر نشینی در آسیا کار بسیار دشواری خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی