نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رفت رفته باشگاه های ما حرفه ای تر می شود و به دنبال ارتباط کلاسیک با هواداران خود و درآمدزایی از این مسیر هستند.

عکس| پرسپولیسی ها پای سفره هفت سین

به گزارش "ورزش خبر ورزشی"، اگر چه باشگاه های ما یاد گرفته اند برای تامین هزینه های جاری فقط از منابع دولتی بودجه بگیرند اما واقعیت این است راه های درآمد زایی در فوتبال حرفه ای آنقدر زیاد است که قابل شمارش نیست. 
پرسپولیس نشان داده راه خوبی را آغاز کرده. این تیم در یک حرکت نو بازیکنان را به استودیو تولید باشگاه می آورد و با حمایت اسپانسر برنامه نوروزی را برای هواداران ضبط می کند و قرار است در تعطیلات نوروز روی خروجی سایت باشگاه قرار گیرد. در این دیدار ها پرسپولیسی ها در زمین پای سفره هفت سین حاضر می شوند و برای طرفدارن خود صحبت هایی در مورد عید می کنند. طبیعتا تبریک سال نو خواهند گفت و خاطرات نوروزی جالب را شرح می دهند. برخی از برنامه ها در زمین و برخی از برنامه ها در استودیو ضبط شده و تقریبا می شود گفت همه پرسپولیسی ها در این برنامه حاضر شدند. 
این یک اتفاق خوب در فوتبال حرفه ای است. نمونه اش را چند روز پیش از سوی باشگاه ولفسبورگ که اشکان دژاگه در آن حضور داشت بودیم. باشگاه نمایشگاهی برپا کرد و در آن دستاوردهای بیست سال حضور در بوندس لیگا را برای هواداران تشریح کرد. نمایشگاهی که با عرضه محصولات مختلف به طرفداران برای باشگاه در آمد هم داشت. 
ای کاش باشگاه پرسپولیس هم به جای کمک گرفتن نقدی از هواداران به آنها این چنین خدمات فرهنگی عرضه کند و در قبال عرضه خدمات از هوادارانش پول بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی