نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کروات سپاهان در حالی جانشین عبدا.. ویسی شد که باشگاه اصفهانی تنها قراردادی موقت تا پایان فصل با او امضا کرد.

تمدید قرارداد کرانچار در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرورزشی، زلاتکو کرانچار چند ماه بعد از کنار رفتن از هدایت دیناموزاگرب بار دیگر به پیشنهاد همکاری با سپاهانی ها پاسخ مثبت داد تا مسافر نصف جهان شود. مربی محبوب طرفداران این تیم که تجربه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را در کارنامه خود دارد در حالی روی نیمکت سپاهان نشست که این بار باشگاه با او قراردادی موقت بست.
بنا به ادعای مسئولان باشگاه توافق آنها با مربی کروات به این شکل بود که اگر تیم نتایج مناسبی با این مربی کروات کسب کند و هیات مدیره از عملکرد رضایت داشته باشد قرارداد برای یک فصل دیگر تمدید و کرانچار همچنان هدایت تیم را برعهده داشته باشد اما با وجود این ادعا خبرهای رسیده از نصف جهان چندان برای کرانچار خوشایند نیست چون نه تنها وضعیتش بیشتر از قبل در هاله ای از ابهام قرار می گیرد بلکه باعث ناامیدی طرفداران این مربی نیز خواهد شد.
گویا مسئولان باشگاه سپاهان در کنار این که عملکرد تیم شان با مربی کروات را زیر نظر دارند به صورت پنهانی مذاکراتی نیز با چند مربی سرشناس داخلی داشتند که همین امر ثابت می کند نیمکت رهبری تیم محبوب نصف جهان برای لیگ هفدهم هنوز به ثبات لازم نرسیده و می تواند دستخوش اتفاقات غیر قابل طبیعی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی