نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان یكی از بهترین بازیكنان پرسپولیس و تیم ملی در یكی، دو سال اخیر محسوب می‌شود كه با تصمیم برانكو رضایتنامه‌اش را گرفت و بازیكن آزاد شد.

پروین:پسرجان، به استقلال نرو فنا ميشی!

به گزارش خبرورزشی، ابتدا عنوان شد این مدافع ملیپوش به بلژیك یا هلند میرود اما به دلیل فرا نرسیدن فصل نقل و انتقالات اروپا، رامین رضاییان در تهران ماندنی شد.

در همین گیرودار شنیدیم دو باشگاه داخلی هم پیشنهاداتی به این فوتبالیست شناخته شده ارائه دادهاند.

اولی سپاهان است كه به تازگی قرارداد زلاتكو كرانچار را به مدت 2 سال دیگر تمدید كرده است. تیم اصفهانی قصد دارد فصل آینده سرمایهگذاری وسیعی انجام دهد تا جام بگیرد و در این راستا به دنبال خرید ستارههای لیگ است. دومی استقلال تهران است. شنیدیم علیرضا منصوریان به شدت به توانایی فنی رامین رضاییان اعتقاد داشته و میداند او یك مدافع راست نفوذی و دونده است كه پاس گل هم میدهد.

رضاییان در همان اندك زمانی كه برای پرسپولیس به میدان رفت بارها مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داده و پاس گل داد. حالا شنیده میشود استقلالیها از طریق واسطههای خود پیغامهایی به رامین رضاییان دادهاند.

ملیپوش كه مدتی است در كمپ تیمهای ملی تمرینات انفرادی خود را دنبال میكند و تقریباً همه همبازیان پرسپولیسیاش را نیز آنفالو كرده است! رامین رضاییان انگیزههای فراوانی هم دارد كه تواناییهای فنی خود را به رخ برانكو ایوانكوویچ بكشد و برای رسیدن به این هدف كجا بهتر از استقلال؟!

این وسط اما سه مشكل وجود دارد؛ اول پدر رامین رضاییان كه یكی از ورزشكاران قدیمی ساری (بخوانید دونده) است و طرفدار سرسخت پرسپولیس! پدر رامین از سالهای دور عاشق پرسپولیس و علی پروین بوده و دلیل اصلی پیوستن رضاییان به این تیم هم او بوده است.

دوم هواداران پرسپولیسی رامین رضاییان كه بارها و بارها به خاطرش روبهروی برانكو، بازیكنان پرسپولیس و حتی كریم باقری ایستادند. حالا رفتن به استقلال رقیب سنتی میتواند كدورت و دلخوری شدید آنان را به دنبال داشته باشد.

اما مورد سوم علی پروین است. مردی كه توصیه كرد رامین به پرسپولیس برگردد. بارها از این مدافع ملیپوش حمایت كرد و دست آخر هم با وساطت او، رضاییان توانست از باشگاه پرسپولیس رضایتنامه بگیرد. خبردار شدیم علی پروین به تازگی با رامین رضاییان صحبت و به او توصیه كرده است به استقلال نرود.

اسطوره پرسپولیسیها به رامین گفته است: «پسرجان! سرنوشت كسانی كه از پرسپولیس به استقلال یا بالعكس رفتن رو بپرس. همه خراب شدن و اگه تو هم به استقلال بری فنا میشی... پس این كار رو نكن!»

البته علی پروین در روزی هم كه رامین رضاییان از پرسپولیس رضایتنامه گرفت به او توصیه كرده بود قسم نخورد در ایران بازی نمیكند! پروین در دفتر علیاكبر طاهری به رضاییان گفته كه ممكن است پیشنهاد خارجی نداشته باشد بنابراین به پیشنهادات داخلی هم فكر كند و...

***

رامین رضاییان كه بار دیگر مورد اعتماد كارلوس كیروش قرار گرفته این روزها مشغول تمرین است و اغلب گوشی تلفن همراه خود را از دسترس خارج میكند. با این وجود شنیدیم به احتمال زیاد این بازیكن پس از پایان اردوی تیم ملی به بلژیك رفته و با افسیبروژ قرارداد خواهد بست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی