نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود روابط آنچلوتی و ریبری سرد شده و دلیل آن هم رفتار نه چندان جالب ستاره فرانسوی بوده است.

ريبری- آنچلوتی: جدایی تمام و كمال

به گزارش خبرورزشی، اينطور به نظر ميرسد كه ارتباط بد ميان كارلو آنچلوتي و فرانك ريبري در رختكن بايرن به نقطه غيرقابل تحملي رسيده. اين بازيكن فرانسوي وقتي در جريان يكي از بازيهاي تيمش تعويض شد رفتار زشتي را رو به مربي تيمش به نمايش گذاشت و حتي قهرماني زودهنگام تيمش در بوندسليگا را با ساير همتيميها جشن نگرفت و در يكي از جلسات تمريني اخير باوارياييها خطاهاي خشني را روي داگلاس كاستا، توماس مولر و آرتورو ويدال مرتكب شد.

اين فصل براي ريبري فصلي تيره و تار بود. او در ابتدا و با روي كار آمدن كارلو آنچلوتي به جاي پپ گوارديولا استقبال خوبي از اين سرمربي ايتاليايي داشت و بعد از انتصاب كارلتو به عنوان سرمربي باوارياييها گفت: «آنچلوتي يك هديه بزرگ براي اين باشگاه است. با حضور كارلتو من از نظر تاكتيكي آزادي بيشتري خواهم يافت و انگيزههاي خيلي زيادي دارم.»

چند ماه بعد از اين صحبتها، ورق به طور كامل برگشت و ستاره فرانسوي بدترين لحظاتش در طول دوران حضور در بايرن را پشتسر ميگذارد. فاصله ايجاد شده ميان ريبري و آنچلوتي در بازي برگشت بايرن در مرحله يك چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا بيشتر شد. در جريان آن بازي، سرمربي ايتاليايي نكاتي تاكتيكي را به ستاره فرانسوي يادآوري كرد كه همين توصيهها خشم ريبري را به همراه داشت و او به سرمربياش گفت: «اگر از بازيام راضي نيستي، مرا تعويض كن.»

چهار روز بعد و در بازي بايرنمونيخ مقابل ماينتس در رقابتهاي بوندسليگا، كارلتو در پايان نيمه اول مسابقه، ريبري را از زمين بيرون كشيد و ريبري هم بلافاصله بعد از تعويض شدنش، ورزشگاه آليانس آرنا را ترك كرد.

اين در حالي است كه بايرن بعد از برد 6 بر صفر مقابل ولفسبورگ قهرماني زودهنگامش در رقابتهاي اين فصل بوندسليگا را قطعي كرد ولي ريبري حتي در جشن قهرماني تيم شركت نكرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی